Barbora - Slikts serviss
Kārtējo reizi saskaros ar barbora slikto servisu. Diez vai viņu komplektētāji savā iepirkuma grozā liktu tādus produktus, kādus šodien saņēmu? Domāju, ka uz e-pasūtījumiem ir jāizlasa labākais. Barbora ir ļoti slikts serviss. Visi produkti samesti maisos, produktu kvalitāte drausmīga! Rimi nekad tā nav bijis, vienmēr saņemu svaigus un kārtīgi saliktus sūtījumus!
Manā sūtījumā - sīpoli, kartupeļi un tomāti bojāti, ne pirmā svaiguma un pat iepuvuši. Tā vien liekas, ka tos kāds lasījis ar aizvērtām acīm. Nepieņemami, nekad veikalā tādus neizvēlētos. Ja viņiem nav no kā izvēlēties, tad labāk nevestu vispār.
Vienīgais ko pie viņiem var sūtīt ir smagā pārtika, dzērieni, lai pašam nav jāstiepj.
Labdien!
Paldies par Jūsu atsauksmi!
Ļoti žēl, ka saskārāties ar šādu situāciju. Lūdzam, viemēr sazināties ar mums, zvanot uz tel.nr. 29712886 vai rakstot uz [email protected], ja saņemat pasūtījumu ar neatbilstošas kvalitātes precēm. Kvalitāte ir viena no mūsu prioritātēm, un vienmēr strādāsim, lai to uzlabotu un uzreiz atrisinātu. Ja saņemat neatbilstošas kvalitātes preci, lūdzam klientus mūs informēt 72 h laikā pēc pasūtījuma piegādes - noteikti atrasīsim klientam labvēlīgu risinājumu.
Cieņā
Barbora
Es sazinājos. Un man atgriezīs naudu. Bet vilšanās tāpat. Jo produkti nav derīgi lietošanai, izmetami. Vēlējos ietaupīt laiku, bet nekā. Barbora pret pasūtījumu komplektēšanu izturas pavirši. Sabojā klientam dienu un rezultātā tāpat jādodas uz fizisko veikalu. Dubults darbs.. 😕
Pievienot komentāru