www.sudzibas.lv Barbora Slikts serviss

AtrisinātaBarbora - Slikts serviss

Preču iekraušanas vieta: Klaipēdas Iela 62, Liepāja

periodiski nav preču, kuras pasūti. T. I. , viņu interneta veikalā (lietotnē) šī prece ir (figūrē) , tu pasūti, cerot, ka prece būs piegādāta laikā, bet beigās, tieši pirms kurjera izbraukšanas, tev atsūta rēķinu, kurā redzi, ka 2-3 preces trūkst. Un labi, ja tās savāktu mazā lauku veikalā, bet tās tiek vāktas lielā lielveikalā. Un tomēr viņi nevar nodrošināt preces. Tad nelieciet lietotnē, ka šī prece pieejama. Šoreiz pārspēja paši sevi. Pasūtīju alu, jo ar kompāniju braucam atpūsties. Pasūtīju vakarā, piegāde bija no rīta. Alus pozīciju bija vairākas. Es atzīmēju, ka, ja šīs preces nebūs, var aizvietot ar citu. Bet to viņi neizdarīja. Piezvanīju uz klientu apkalpošanas centru, tur man paziņoja, ka "nebija nekādas alus". Iedomājieties, milzīgā lielveikalā nebija nevienas alus pudeles no neviena zīmola. Tas ir kaut kāds murgs. Ja plānojat atpūtu vai gatavot vakariņas, es jums neieteiktu izmantot šo kompāniju, jūs vienmēr varat palikt "ārpus spēles", jo viņi var vienkārši pievilt.

05.09.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Barbora.lv Support Pārstāvja atbilde 05.09.2024

Labdien!
par šo situāciju. Patiesi nožēlojam, ka šoreiz nevarējām
Paldies, ka dalījāties ar savu pieredzi un informējāt mūs nodrošināt visu Jūsu pasūtīto preci un sagādājām neērtības.
Preču pieejamība ir viena no mūsu galvenajām prioritātēm, un mēs ļoti cenšamies nodrošināt, ka visas klienta pasūtītās preces tiek piegādātas. Diemžēl dažreiz gadās, ka kāda prece izbeidzas, pirms mēs varam to izsniegt, jo mūsu komanda komplektē pasūtījumus tieši no veikala plauktiem, kur iepērkas arī klātienes klienti.
Piedāvājam arī pasūtīto preču aizvietošanu, taču tā ir pieejama līdzīgām precēm un līdzīgā cenu diapazonā, un šajā gadījumā tā nebija iespējama.
Mēs pilnveidojam mūsu procesus, lai uzlabotu šo situāciju. Kā arī augstu vērtējam Jūsu ieteikumus un ceram, ka nākamreiz varēsim sniegt Jums labāku iepirkšanās pieredzi.
Ļoti priecāsimies saņemt klientu atsauksmes, zvanot uz +371 297 128 86 vai rakstot uz [email protected]. Šādi klientu ieteikumi palīdz mums uzlabot pakalpojumu nākotnē un strādāt turpmāk, lai sniegtu lielisku servisu.

Cieņā
Barbora

Papildināts Aleksandrs2024 05.09.2024

Labi, nebija līdzīga alus par tādu pašu cenu. Bet es pasūtīju divus zīmolus. Nebija ne viena, ne otra. Nu labi, pat ja tā – tas taču nav biezpiens vai banāni. Jūs varējāt piezvanīt un pajautāt, vai es vēlos citu alu par citu cenu (lielāku vai mazāku).

Atbilde no Barbora.lv Support Pārstāvja atbilde 05.09.2024

Paldies par ieteikumu, sazināties ar klientu telefoniski, ja kāda prece iztrūkst!
Šobrīd, ja komplektēšanas laikā prece nav pieejama un/vai tai nav atbilstoša aizvietotājprece, tad pēc pasūtījuma sakomplektēšanas, pirms piegādes, klientam uz e-pastu nosūtam informācju(pavaddokumentu), kādas preces tiks piegādātas. Ja ir tādas preces, kuras nav pievienotas pasūtījumam un tas ir atzīmēts pavaddokumemtā, tad atgriežam naudu par nepiegādātajām precēm līdz 5 darba dienu laikā.
Skatīsimies, kā nākotnē varam uzlabot šo procesu, jo saprotam, ka klientiem ir ļoti svarīgi saņemt visas preces, kuras ir pasūtītas.

Papildināts Aleksandrs2024 05.09.2024

Problēma ir tā, ka tiklīdz uz e-pastu saņēmu rēķinu par sakomplektētajām precēm, es piecu minūšu laikā (uzreiz) piezvanīju klientu atbalsta dienestam un palūdzu ielikt jebkuru citu alu. Uz ko man atbildēja, ka kurjers jau ir ceļā un to izdarīt nevar. Kāpēc tad sūtīt rēķinu 5 minūtes pirms izbraukšanas? Nu labi, pat ja kurjers jau izbraucis, lai nodrošinātu labu servisu, jūs vienalga varētu mēģināt atrisināt situāciju. Ir daudz variantu. Viens no tiem – piedāvāt pasūtīt citu alu un piegādāt to (bez maksas un stundas laikā) atsevišķi.

Atbilde no Barbora.lv Support Pārstāvja atbilde 05.09.2024

Jā, saprotam, ka Jūs vēlētos pievienot preces, kuru iztrūkst pasūtījumā, pirms kurjers izbrauc.

Šobrīd strādājam tā, ka klients var pievienot preci pasūtījumam tikai tikai pirms darbinieks sāk komplektēt pasūtījumu. Kad pasūtījumu sakomplektējam un nosūtam pavaddokumentu klientam - izmaiņas vairs nav iespējamas.

Pateicamies par idejām alternatīvām iespējām, kā šo situāciju vajadzētu risināt. Noteikti sekosim līdzi klientu viedoklim un strādāsim pie procesu uzlabošanas.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Aleksandrs2024 4 st atpakaļ

Labi. Paldies, ka vismaz apsolāt ņemt vērā to, ko es uzrakstīju. Vai ņemsiet vai ne – to redzēsim nākotnē. Veiksmi servisa uzlabošanā.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes