Barbora - Slikts serviss
Ar šādam muļķībām parasti nenodarbojos bet pacietība gala. Jau tā centos neizmantot šo lietuviešu maximas 3. Šķirās pārtikas veikalu bet sanāca tā ka rimi nebija šodien vairs piegādēs laiku. Pasūtīju galu jo nāks ciemiņi. Nu tad ari pie reizes visādus sīkumus. Ka jums šķiet ko man atveda!? !? Visu izņemot galu. ! Nekad dzīve vairs! Tagad man jābrauc uz veikalu galu pirkt!
Labdien!
Paldies par Jūsu atsauksmi! Ļoti žēl, ka nepiegādājām Jums visas pasūtītās preces un radās šāda situācija! Ja prece ir atzīmēta kā piegādāta pavaddokumentā, bet Jūs to nesaņēmāt, lūdzu, vienmēr sazinieties ar mums, rakstot uz e-pastu [email protected] vai zvanot uz tel.nr. +371 29712886, lai varam atrast labāko risinājumu.
Preces mēs komplektējam no veikala plauktiem, nevis no noliktavas. Līdz ar to var gadīties situācija, ka prece komplektēšanas brīdī ir beigusies veikala plauktā; ka precei ir pārāk īss derīguma termiņš; ka prece nav atbilstošas kvalitātes (piemēram augļi, dārzeņi). Tādā gadījumā pavadzīmē tiek atzīmēts, ka preci nepiegādājām, un veicam naudas atmaksu līdz piecu darba dienu laikā.
Preču pieejamība ir viena no mūsu prioritātēm, strādāsim pie uzlabojumiem, lai klienti saņemtu visas preces, kas ir pasūtītas.
Cieņā
Barbora
Pievienot komentāru