www.sudzibas.lv Barbora Slikts serviss

Barbora - Slikts serviss

Ar šādam muļķībām parasti nenodarbojos bet pacietība gala. Jau tā centos neizmantot šo lietuviešu maximas 3. Šķirās pārtikas veikalu bet sanāca tā ka rimi nebija šodien vairs piegādēs laiku. Pasūtīju galu jo nāks ciemiņi. Nu tad ari pie reizes visādus sīkumus. Ka jums šķiet ko man atveda!? !? Visu izņemot galu. ! Nekad dzīve vairs! Tagad man jābrauc uz veikalu galu pirkt!

09.04.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Barbora.lv Support Pārstāvja atbilde 09.04.2024

Labdien!

Paldies par Jūsu atsauksmi! Ļoti žēl, ka nepiegādājām Jums visas pasūtītās preces un radās šāda situācija! Ja prece ir atzīmēta kā piegādāta pavaddokumentā, bet Jūs to nesaņēmāt, lūdzu, vienmēr sazinieties ar mums, rakstot uz e-pastu [email protected] vai zvanot uz tel.nr. +371 29712886, lai varam atrast labāko risinājumu.
Preces mēs komplektējam no veikala plauktiem, nevis no noliktavas. Līdz ar to var gadīties situācija, ka prece komplektēšanas brīdī ir beigusies veikala plauktā; ka precei ir pārāk īss derīguma termiņš; ka prece nav atbilstošas kvalitātes (piemēram augļi, dārzeņi). Tādā gadījumā pavadzīmē tiek atzīmēts, ka preci nepiegādājām, un veicam naudas atmaksu līdz piecu darba dienu laikā.

Preču pieejamība ir viena no mūsu prioritātēm, strādāsim pie uzlabojumiem, lai klienti saņemtu visas preces, kas ir pasūtītas.

Cieņā
Barbora

J

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes