Barbora - Nepilna apjoma piegāde
Barborā 30.05.2024. pasūtīju vairākas preces, norādot vēlamo svaru, piem., Varavīksnes foreli 1,3kg. To atved 0,7kg, nu taču acīmredzams, ka, ja zivs ir maza, ir jāliek divas. Tāpat pasūtīju 3kg gaļas, atved 1,8kg. Kad zvanīju, man atbildēja, ka noteikti nebija cits gabals. Es paskatījos veikalā, gaļa ir pieejama. Barbora grib pelnīt, lai cilvēks iztrūkstošo pasūta vēlreiz, nevis piegādā iztrūkstošo.
Vēl Barborai ir šāda taktika - no otrdienas, kad sākās jauna akcija, un vēl iespējama lētāka piegāde, preces nav pieejamas, taču, kolīdz piegādes cena paaugstinās, arī preces kļūst pieejamas. Ziniet ko, ļoti ne uz klientiem vērsta attieksme. Labi, ka vēl pieejami citi interneta veikali.
Ā, tomāti arī 2x man tika piegādāti saspiesti, jo nez kā komplektētājiem bija ienācis prātā tos ielikt zem kaķu konserviem..
Labdien!
Atvainojiet par sagādātajām neērtībām saistībā ar svara korekciju. Ļoti žēl, ja sagādājām Jums vilšanos! Mums ir ļoti svarīgi, lai klienti saņem visas pasūtītās preces.
Tā kā preces komplektējām no veikala plauktiem, var gadīties situācijas, kad prece nav palikusi veikala plauktā pilnā daudzumā, precei ir pārāk īss derīguma termiņš, vai arī tā nav atbilstošas kvalitātes. Pēc tam, kad pasūtījums ir sakomplektēts, uz e-pastu Jums tiek nosūtīts preču saraksts, ar precēm, kuras tiks piegādātas un kam, būs svara korekcija. Ja precei bija svara korekcija Jūs saņemsiet automātisko naudas atmaksu 5 darba dienu laikā.
Mēs augsti vērtējam katru klientu, tāpēc strādāsim, lai uzlabotu mūsu pakalpojumu kvalitāti vēl labākā līmenī.
Ceram uz veiksmīgu sadarbību arī nākotnē.
Ar cieņu,
Jūsu Barbora
Pievienot komentāru