Adrese: |
Maskavas iela 257 Rīga Latvia - LV-1019 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 29712886 |
Darba laiks: |
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 slēgts slēgts |
Kategorija: | Tirdzniecība • Veikali |
Sociālie tīkli: |
Barbora - Sūdzības un atsauksmes
Barbora - Slikts serviss
Silti iesaku neiet strādāt uzņēmumā kas apkalpo barboru transport partneris sia. Neizmaksā visu algu, algas Lapiņas nesūta laicīgi, tikai mēnesi pēc algas saņemšanu. Nostrādājies ka suns un saņem tādu mazu algu, tur strīpā iet projām darbinieki arī jā notiek avārija un tevī ieskrien mašīna, tu arī paliec pie tā vainīgs, lai gan vainīgs ir otra mašīna. Tad jau sanāk kad ar būšu ir jāmāk lidot lai viņā neieskrietu. Tas viss ir atrunāts līguma, kā soda nauda kad neizvairījies no avārijas un ļāvi sevī ieskriet. Totāls bardaks.
Barbora - Paldies karte bonusi pazūd
Kopš augusta neesmu saņēmēja nevienu paldies karte bonusu. Saistībā ar šo jautājumu esmu vairākkārt sazinājies ar atbalsta dienestu, taču man vienmēr tiek sniegta standarta atbilde, ka mēs aktīvi strādājam, lai atrisinātu šo problēmu. Tomēr šķiet, ka situācija nemainās. Šķiet, ka jūs nestrādājat pārāk aktīvi. Vai tiešām tiek pievērsta pienācīga uzmanība šai problēmai? Ja jums ir it nodaļa, tad, manuprāt, šie jautājumi nevajadzētu palikt atrisinātiem tik ilgi kā divus mēnešus. Vai ir iespējam...
Barbora - Piegādātaju mašīnas krietni pārsniedz atļauto ātrumu
Barbora piegādātaju mašīnas krietni pārsniedz atļauto ātrumu. Gandrīz katru dienu Ķekava, Pliederu ielā vairākas reizes dienā var piefiksēt ka Barbora mašīnas "'lido'' ar nenormālo ātrumu. Vai tas ir normāli un vai viņiem ir speciāla atļauja ka viņi nesodīti tā rīkojās? Cilvēka drošība uz ielām vairs nav svarīga un vai patiešām piegādāt pārtiku apsolīti īsā laika ir tik būtiski? Varbūt tad nevajag pieņemt tik daudz pasūtījumus vienā laikā? Kāpēc atbildīgas par to personas nedomā par šo jautājumu?
Barbora - Slikts serviss
Kārtējo reizi nepiegādā preces. Veicu pasūtījumu ap 200 EUR, ikmēnesi vidēji iztērēju līdz 500 Eur pasūtot preces ģimenei. Jau pēdējo 2 mēnešus laikā servisa kvalitāte ir kritusies, 1x netika piegādātas preces, 1 cita reizē arī preces netika atvestas, bet tās pēc tam par laimi pats kurjers atrada mašīna, jo reāli pēc tam, kad viņš nometot maisus aizskrēja prom, sapratu ka no 150 Eur pasūtījuma atvesti tikai 3 maisi un kaut kas nav kā vajag Vēl vienā citā reizē preces bija aizstātas, bet ne...
Barbora - Nepiegādā preces
Jau otro mēnesi pēc kārtas nepiegādā preces diena un laika uz kuru bija veikts pasūtījums 1. Reizē nepiegādāja preces zvanu jautāta kas noticis, mani tika nevarēja sazvanīt, skatos telefonā neviens nav zvanījis, man bez atvainošanās vienkārši pajautā es gribu naudu atpakaļ vai kura laika man rītdien piegādāt, a ko man darīt ja man rītdien neder? Pat ja pieņemsim mani nevarēja sazvanīt kāpēc neviens nav pieklauvējis vai piezvanījis pie durvīm, kā parasti to dara. Man pat neviens nav atvainojie...
Barbora - Kurjeri
Šodien pa Daugavgrīvas ielu kurjers ar automašīnas valsts nr lt129 neievēro ceļu satiksmes drošības noteikumus, sāksim ar to ka vislaik neievēroja distances intervālus, ātrums pie zīmes 30km/h vismaz 60 km/h, pagrieziena rādītājus arī nemāk izmantot. Ļoti briesmīgi ka šādi kurjeri apdraud citu satiksmes dalībnieku drošību.
Barbora - Slikts darba devējs, krāpšana
Uzmetēju kantoris. Ja domājat strādāt tur tad rēķināties uz: nestabilitāti darbā, 3x3 grafiks tur neeksistē aizmirstat ko saka darba intervijās, realitāte nogrieztas stundas, A ja gribēsi nopelnīt vairāk Tev neļaus, jo algas griesti tomēr ir griesti. Tavs grafiks būs Kišmiš. Komplektētāji kavē vidēji stundu, kurjers sapratis ko nozīmē aizvest no Imantas Rīgas centrā 17:00 15 stopus 1/1,30h laikā, info protams pabrīdinās visus, bet darbu Tu pabeigsi krietni vēlāk par noteikto...
Barbora - Pircēju manīšana
Barborā iepērkos regulāri un lielākoties pretenziju nav. Uz veikalu eju tad, kad vajag nopirkt kādu īpašu nelielu preci, vai ir akcijas. Arī augļu un dārzeņu kvalitāte bieži nav laba. Barbora arī nepiedāvā visu veikala sortimentu un atlaides. Bet vislielākās pircēju mānīšana ir pasūtīto preču maiņa. Visu laiku sava pasūtījuma profilā jāseko tam, lai nepazustu atzīme, ka pircējs nepiekrīt produkta aizvietošanai. Jo pēc tam taisnību neatradīs, notiks atrakstīšanās, ka pats veica izmaiņas iestatījumos. Uz tā rēķina pārdevējs "iesmērē" mazāk pieprasīto preci.
Barbora - Slikts serviss
Pasūtot pasūtījumu ar izņemšanu jāgaida 30min un vairāk. Pasūtot pasūtījumu ar izņemšanu 30min laikā pasūtījums vispār netiek apstrādāts, zvanot prasot kas notiek aizbildinās ar nepamanīšanu. Tā nu sēdi pie veikala un vēl gaidi kad sakomplektēs un iznesīs ārrā vēl papildus 40min. Pilnīgi neadekvāti. Nav spējīgi pildīt savus piedāvātos pakalpojumus.
Barbora - Slikts serviss
No pandēmijas laika izmantoju Barbora un rimi eveikalu. Pāris režu pamēģināju pasūtīt arī augļus un dārzeņus Barbora. Bija jau aizdomas, ka nebūs labi, un tā arī bija - vai nu pilnīgi zaļi vai sliktākas kvalitātes kā veikalā. Arī piens vienā no reizēm bija skābs. Tad pārgāju tikai uz smagajām un ilgtermiņa precēm, lai pašam viss nav jānes, bet... Tagad visur salikti limiti. Ūdens - max 6 pudeles, akcijas preces max 6 Vienības. Aizejot uz veikalu pērc kaut 30, bet Brabora - nekā. Preču klāst...
Barbora - Labāk pašam ir iet uz veikalu!!!!
Pasūtam produktus (apm) 20/24, kurjers atved , nomet pie durvim un aizskrien, atveram durvis tur stāv 3 lielie karton maisi un katra maisa pa diviem pasutijumiem un tie salāti kas bija pasūtīti bija sapujuši👍🏼. Kā vispār var iedomāties tādus ielikt, nav brīnums 9 klases izvilka un aizgāja uz barboru strādāt. Zvanam supportam, a ši saka tikai atvest varēs pēc pāris dienām vai naudu atdot pēc 5 darbu dienām. Ahujets kantors, kapēc jūs pieņemat darbā dalabajobus , kuri nemāk pildīt savus pienākumus.
Barbora.lv - Ļoti zems serviss
Ļoti zems apkalpošanas līmenis pēdējā laikā. Nesen piegādāja pilnīgi citu preci, kā bija sūtīts, lai gan ir jau sen ieklikšķināts, ka līdzīgas preces nepiegādāt, tikai konkrēti pasūtīto. Uzreiz tika prece nobildēta un aizsūtīta uz [slēpt]@barbora.lv. Kaut ko tur atbildēja simboliski, ka pārsūtīs atbildīgajai nodaļai un viss... Nu jau pagājis ilgs laiks, nekādas atbildes nav un nauda arī nav atgriezta par preci. Rakstot vēlreiz, atkala atbildēja, ka pārsūtīs atbildīgajai nodaļai. Nu tā tak...
Barbora - Slikts serviss
Pirmo reizi izmantoju Barboras preču piegādes servisu. Tas, ka piegāde kavējās 45 minūtes ir sīkums. No pasūtītajām precēm netika atvesta pat puse. Kurjers tikai plātīja rokas un teica, lai zvanu uz info centru, ko arī izdarīju. Darbiniece atvainojās un piefiksēja nesaņemtās preces. Pagāja divas stundas, bet neviens neatzvanīja un neinformēja, kas notiek ar manu pasūtījumu. Zvanīju atkārtoti. Nu jau cita darbiniece teica, ka mana prece nav atrasta un nezinot, kur tā ir. Teica, ka 5 darba dienu...
Barbora - Produktu kvalitāte
Jau kuro reizi nākas vilties. Viens, ka laicīgi nepiegādā vai piegādā neīstās preces un manas nepiegādā (paldies, tas ātri tika nokārtots) , bet par vecu gaļu gan, nevis atskaita naudu, bet atvainojas par sagādātajām neērtībām un piedāvā kupona nr. 2euro vērtībā nākamajam pirkumam. Baidos, ka nu reiz mans mērs ir pilns un vairāk Barboras pakalpojumus neizmantošu. Nu kā var būt, ka gandrīz katrā pasūtījumā ir kaut kādas problēmas. Tāda sajūta, ka tur strādājošajiem viss vienalga. Serviss ir zem katras kritikas.
Barbora - Bojāti dārzeņi
Labdien. 17.02.22. Pasūtīji preces no barbora aplikācijas. Viss super izņemot dārzeņus. Gurķis mīksts saspaidīts un ar nagu vēl izbakstīts caurums. Nezinu ko domā komplektētāji, viņi varbūt ēstu tādus dārzeņus, bet man neliekas, ka tas ir normāli likt sabojātus saspaidītus dārzeņus un sūtīt cilvēkiem, kas ir samaksājuši par to naudu.
Barbora - Barbora drive-in плявниеки (рига) - плохой сервис
Сделали заказ, выбрали доставку в Pļavnieki Drive-in. В 9: 28 пришла смс о том, что я могу забрать свой заказ. Через 20 минут были на месте, встали на стоянке под знаком Barbora, как указано в смс, отправили номер машины. Полчаса отстояли - никакой реакции, колл-центр барборы не отвечает, пошла разбираться в максиму. Работники на информации максимы помогли найти рампу барборы - снаружи никакой информации нет. Подошла к рампе, вышел работник, без объяснений и извинений вынес заказ и помог...
Barbora - Slikts serviss
Vadītājs noliek automašīnu privat īpašuma teritorijas iebraucamajiem izbraucamajiem vārtiņiem priekša un aiziet uz ilgu laiku nerēķinoties ar citiem cilvēkiem pēc aizrādījuma lai novieto citur mašīnu varonīgi acer ka esot normāli nolicis un viņam 10kg jānesot.
Barbora - Cena uz produkta nesakrīt ar pavadzīmē uzrādīto!
Saņemot preci ar konkrētu uzlīmi uz preces par tās svaru, cenu-tā nesakrīt ar pavadzīmē norādīto cenu! Barboras konsultante sniedza man šādu skaidrojumu: "uzlīmēm uz piegādātajiem produktiem ir informatīva nozīme t. i. Lai varētu salīdzināt svaru ar pavadzīmē esošo svaru un, protams, lai norādītu preces derīguma termiņu. Akcijas veikalā var mainīties katru dienu un tāpēc Cena uz uzlīmes var atšķirties no pavadzīmē esošās Cenas, tāpēc var būt, ka dienā, kad jūs pasūtījāt un apmaksājāt savu...
AtrisinātaBarbora - Pazudusi prece
Labdien, man bija pasūtīts uz 23.12.2021 pavadzīmes nr 911zvsivlfu4mff. Nepaspēju preci pārbaudīt šofera klādbūtnē, jo šoferis ļoti kavējās. Netika piegādāti sieriņi kārums (38gb) un sieriņi baltais (6gb) , 2 paciņas Rīgas raugs. Uzreiz pazvanīju, pēc kāda laika atzvanīja. Apsolīja nokārtot visu, bet līdz šim brīdim ne nauda, ne prece.
Barbora - Slikts serviss
В связи с тем что в районе 11.00 до 12.00 был заказан товар с доставкой на дом, в промежутке времени 11.50 22 .12. 21 постучался курьер, не прошло даже 20 секунд как я открываю дверь, вижу что мой заказ просто валяется рядом с дверью моей квартиры, курьер уже бегом уходит в дверь подьезда, на мой вопрос - извините, а как же проверить все ли продукты в доставке и надлежащего качества? - на, что грубым тоном он кричит в мой адрес - у меня нет времени!... Как это понимать? Я плачу за услугу, и...