www.sudzibas.lv AirBaltic Nekorekta rīcība

AirBaltic - Nekorekta rīcība

AirBaltic jau kuro reizi atceļ vai maina reisus.

Nesen biju Berlīnē reiss bija paredzēts 19:40, bet iepriekšējā dienā pienāca sms, ka reiss tiek pārcelts uz 15:30, līdz ar to izjaukts viss plānotais darba grafiks un tikšanās!!!
Pusgadu atpakaļ nopirku biļetes uz Venēciju, kā dāvanu, lai apsveiktu ģimenes locekļus īpašā jubilejā, tagad atnāk sms, ka atpakaļ ceļa reiss tiek vispār dzēts un vai nu tiek atdotas biļetes atpakaļ vai arī tiek pārceltas uz nākamo dienu. Viesnīca ir apmaksāta un papildus nakti paņemt nav iespējams, jo nav vietu un naudu atpakaļ dabūt nav iespējams, papildus nakts citviet jau izmaksā ap 200 eiro (3 cilvēkiem). Bet reisi "atceltajā datumā" tiek piedāvāti vēl joprojām!!! Tikai ar pārsēšanos, bet AirBaltic tos saviem klientiem nepiedāvā.

AirBaltic ir zaudējis savu servisa līmeni un arvien biežāk sagādā vilšanos un neērtības.

L

Komentāri (8)

L Lepi 18.04.2009

Zināma lieta.Man katru reizi gadās izmaiņas. Viss stulbāk ja japarsēžas Kopenhāgenā, tad sāc joņot no viena gala līdz otram, jo izlidošana pēc 15 min. Viņiem galīgi neinteresē, kas Tev ieplānots. Cenšos arī neizmantot vairs viņus.

C clodie 03.05.2009

to Lepi

Nu saprotams, ka lidmašīnas mēdz kavēties... bieži vien ne cilvēku, ne pašu lidmašinu vainas dēļ, bet ieplānot pārsēšanos ar 15 min starpā un pie tam Kopehāgenas lidostā, to vajag mācēt... tur pat nevar uzspēt, ja reiss ielido laikā, zinot cik tā lidosta ir liela...

S serena 03.05.2009

nu, njemot veeraa, kaa notiek kadru atlase airbaltikaa un kaadas ubagu cieniigas algas vinji piedaavaa, nav briinums, ka nevienam galva nesaap, lai kompaanija buutu pasaules liimenii apkalposhanas zinjaa.
atcereejos savu interviju un noskurinaajos par 'attieksmiiti' no vadiibas puses...

K kT 10.05.2009

Novelu tai jobannajai, sapistajai, PIEDIRSTAJAI kompaanijai AIR BALTIC PEC IESPEJAS DRIIZAAKU BANKROTU!!!

L Lepi 10.05.2009

Kt- ko viņi tik sliktu Tev nodarīja?Pēc komentara izsklausās ļoti slikta pieredze.

D Daisy 10.05.2009

Man ar pēc 3 dienām reiss, bet izmaiņas tik pa 10 min. šoreiz!
Tas vēl nav tik traki, kā AirBaltic uzskrūvētās cenas! Nezinu nevienu citu preci vai pakalpojumu, kam nodokļi sasniegtu līdz pat 250 - 300 % no cenas :D

A Anonima 23.06.2009

Neviens neliedz izmantot citas aviokompanijas. Un palasiet sūdzības arī par tām, tad vispār varēs braukt ar busu vai izmantot K2 :):):)

R rrr 25.06.2009

Kad jūs cilvēki vienreiz sapratīsiet, ka biļešu nodokļus nerēķina airBaltic, bet gan Rīgas lidosta!!! Un ja jūs reiz sāksiet stjuartes un stjuartus uzskatīt par cilvēkiem, nevis pakalpiņiem, tad jūs arī saņemsiet no viņiem burvīgu attieksmi!!!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes