Itella - Slikts serviss, nelaipns personāls
14.12 sūtījums ienāca viņu noliktāvā un vairs ar to nekas nenotika pat līdz 19.12. - paka atradās šķirošana. Es zvanīju un interesējos kas ir ar paku, atbildēja ka gaidiet, tā var notikt ka ilgi reģistrē. Beidzot 19.12. Sūtījums bija reģistrēts un bija rakstīts ka piegāde var kavēties par vienu dienu. Labi, gaidīju varbūt tomēr to atvedis 20.12. , bet ne. 21.12. Zvanu viņiem ar jautājumu kad es beidzot saņemšu savu sūtījumu, man atbildēja ka pašlaik kurjeri iekrāvē sūtījumus un, ja līdz pusdienai es redzēšu sūtījuma izsekošanā, ka sūtījums nav iekrauts piegādei - es varu atbraukt pakaļ sūtījumam un apsolīja arī man pārzvanīt un pateikt kas ir ar sūtījumu. Protams, sūtījumu uz piegādi neatdeva un neviens man nepiezvanīja. Aizbraucu pati pakaļ sūtījumam, darbinieks izbrīnījās ka man pateica lai es braucu pati, ja sūtījumu nesagaidīšu un ļoti ilgi negribēja aiziet meklēt paku. Protams, aizejot pakaļ pakai, viņš to neatrāda un piedāvāja man atbraukt citu dienu vai gaidīt kad tomēr to piegādās. Es atteicos aiziet bez pakas, jo jau agrāk bija pie viņiem tā, ka paka it ka bija šķirošanā pie viņiem, bet patiesība paka bija vispār aizvesta cita pilsētā. Tad darbinieks aizgāja vēlreiz un jau atnāca ar citu darbinieci, kura Saka bļaut, ka pue viņiem ir daudz paku un tagad neviens neatradīs manu un nemeklēs. Es viņai pateicu par iepriekšējo pieredzi, uz ko viņa man rupji atbildēja, ka runa nav par citiem gadījumiem pie viņiem ar sūtījumiem. Es neklausījos to rupjo sievieti, kurai sejā bija droši vien puse no iepakojuma ar tonālo krēmu, un vienkārši aizgāju. Tajā laika kad biju pie viņiem, nāxa arī citi klienti, kurus darbinieki pat negribēja apkalpot, lūdza viens otru to izdarīt, bet paši neko nebija darījuši tajā laika. Vienkārši pati briesmīgāka apkalpošana un kompānija. Un nav iespējams sazvanīt administrāciju arī.
Jau trešo dienu sutijumu vēl “meklē”, droši vien paka jau atkal pazaudēta, bet atzīties viņi negrib. Administrāciju sazvanīt nav iespējams vispār, uzzināt kādus vadības kontaktus arī nav iespējams. Klientu apkalpošanas “speciālisti” saka tikai ka paku meklēs un ar to viss. Kopš 19.12.sūtījumā izsekošanas statuss ir ka sūtījums var kavēties par vienu dienu, nu jau ir 23.12., bet sūtījumā nav un nekādas informācijas par to arī.
Cien. Klient,
Lūdzu atvainojiet par sagādātajām neērtībām.
Lai mēs varētu pārbaudīt situāciju, lūdzu, sazinieties ar mums, norādot sūtījuma numuru un īsi aprakstot situāciju uz e-pasta adresi [email protected], vai arī lūdzu uzrakstiet uz Facebook Messenger- Smartpost Latvija.
Ar cieņu,
Itella Klientu atbalsta komanda
Komentāri (4)
Atkārtošos, ka itella un venipak labāk neizmantot.
Es ļoti gribētu nekad neizmantot Itella, bet manus pasūtījumus no BestSecret piegādā no turienes uz Latviju tikai ar Itella starpniecību un arī Vācijas pasts piegādā šeit ar to pašu 🤦♀️
Par Itella identiska situácija. Paku diemzél nedabūsiet. Liekas, ka pakas paņem paši, manéjás saturu kádi citi suņi laimígi saņéma Ziemassvétkos. Zél tikai pašus pakas sūtītájus , kam tádu zábaku dél jáatgriez nauda, jo paka lídz Rígai nonáca. Parūpésimies, lai PTAC vai Policija šos zagļus paņem pie dziesmas. Saprastu, ja tas būtu viens sūtījums, ne 300+, un tie ir tikai tie, kas minéti šeit.
Es savu paku beidzot saņemu. Es vienkārši viņiem pateicu ka pēc 5 dienām, kad paku varēs uzskatīt par nozaudēto, viņiem vienkārši nāksies kompensēt man ļoti lielu summu par šo paku un ka brīnums, tajā paša dienā paka tika atrasta un es varēju tai braukt pakaļ.