AtrisinātaItella - Itella - man paredzētu sūtījumu nebrīdinot aizsūta atpakaļ uz Vāciju
Sūtījuma numurs - CR892259762DE. Man paredzētu sūtījumu no Vācijas kādu laiku "marinē" Latvijā, ar mani nesazinās (nav ne zvanu, ne sms) un, gluži vienkārši, aizsūta atpakaļ uz Vāciju. Es pat nezinu, kā turpmāk novērst man paredzētu sūtījumu nokļūšanu šī apbrīnas vērtā "kantora" nagos - pārāk liels risks neko nesaņemt.
Šeit informācija, ko atradu Itella mājaslapā:
"Sūtījumu apstrādē noteicošā loma ir datu pieejamībai sistēmā, jo apstrādes procesā notiek elektroniska sūtījumu skanēšana. Līdz ar to, ja adresāta telefons nav redzams sūtījuma elektroniskajos datos, bet ir norādīts tikai uz iepakojuma uzlīmes, tad piegādes procesā pastāv risks piegādes kavējumam.
Veicot liela apjoma sūtījumu piegādi, kurjeram diemžēl nav iespējas novērtēt to, vai telefons ir norādīts uz konkrētās pakas, jo paka piegādes procesā atrodas kurjera mašīnas kravas nodalījumā. Kurjers vadās pēc tās informācijas, kas redzama kurjera skanēšanas ierīcē. Kurjers sazinās ar saņēmēju uz norādīto tālruni, lai vienotos par piegādes laiku. Ja kurjera ierīcē telefons nav redzams, piegādes mēģinājums var neizdoties.
Tāpat, ja saņēmēja telefons nav pieejams sistēmā, bet ir norādīts tikai uz iepakojuma, sūtījums nevar tikt novirzīts uz Smartpost paku termināli vai paku punktu, jo saņēmējam nevar tikt nosūtīta īsziņa (SMS) ar pakas izņemšanas PIN kodu."
Vēl divi man adresēti sūtījumi jau bija ceļā atpakaļ uz Vāciju, paspēju Itella mājaslapā tiem pievienot savus kontaktus, tagad tie tiek sūtīti atkal man. Tātad, vienīgais risinājums šajā visā ir sekot līdzi savam sūtījumam un, ja tas nonāk Itellas terminālī, tad Itellas mājaslapā savam sūtījuma numuram ir opcija pievienot saņēmēja telefona nr. un epasta adresi.
Komentāri (1)
Man tas pats, vienīgie, kas, sūtot caur amazon.de, nemācēja piegādāt sūtījumu. Citas kompānijas parasti pirms piegādes piezvana