Itella - Slikts serviss.
Šodien savu sūtījumu saņēmu, kuru gaidīju no 30.01. Rakstīju epastus utt.
Uz vienu no maniem trīs epastiem atbildēja šī sieviete: Linda Zālīte
Klientu apkalpošanas speciāliste| Customer service Specialist
Tel +371 67 815 904
Mob Tel +371 2 9153495
E-mail: [slēpt]@itella.com
Parunājos ar kurjeru par situāciju Itella.
Viņš teica, ka esot milzīgas problēmas ar apjomu un pareizu sūtījumu sadali.
Dienā ienākot ap 1500 sūtījumu, bet Itella esot tikai 2 darbinieki, kas ar to nodarbojas.
Mana sūtījuma problēma bija arī tā, ka sūtītājs Asos šoreiz uz paciņas nebija norādījis manu tel.nr.
Tādēļ saprotams, ka neviens nevarēja ar mani sazināties.
Tā kā iepērkos Asos regulāri, zinu, ka tel.nr. vienmēr uz paciņas vienmēr ir bijis.
Iespējams, ka tie kas gaida paku no Asos varbūt ir līdziga problēma.
Mēģiniet sazināties ar Itella klientu servisu pa epastu un meklēt savu sūtījumu.
Veiksmi visiem!
Komentāri (2)
Es tik tikko aizsūtīju e-pastu un pēc minūtes saņēmu zvanu no patīkamas sievietes, šeit minētās Lindas Zālītes, it kā sarunājām uz pirmdienu, tad jau redzēs vai saņemšu, es jau ļoti ceru, ka šī epopeja beigsies!
Kādi rezultāti? Paciņu saņēmāt?