Itella - Sliktākais pakalpojuma izpildījums
Šis stāsts nebūs nekas jauns - Vācijas Dhl nodod sīkpakas piegādi Itella. No rīta 27. Janvārī pēc sūtījuma numura izsekoju un secinu, ka piegādei vajadzētu būt šodien.
Rezultātā (tā kā saprotamu iemeslu dēļ esmu norādījis darba adresi) 9: 40 man zvana kolēģe, ka ieradies kurjers. Protams, par ierašanās laiku nekādi brīdināts netiku. Nobraucu no 5. Stāva - kurjers jau esot prom. Es tiešām nesaprotu, vai tajā kompānijā pieņem darbā tikai grūtgalvīšus?
Klientu servisu izdevās sazvanīt 5 minūšu laikā, pasūdzējos. Taisnojās, ka viņiem neesot telefona numurs. Kā? Ja es Dhl to esmu norādījis un līdz šim gan Dhl, gan ups ir ikreiz mācējuši piegādāt sūtījumus, iepriekš sazinoties? Jautāju, kā jūs iedomājaties piegādāt sūtījumus, ko nevar ielikt pastkastītē, iepriekš neinformējot klientu? Atbildes, protams, nav.
Nekad labprātīgi neizvēlēšos itella pakalpojumus un arī jums neiesaku!
Labdien! Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, lūdzam Jūs sazināties ar mums uz e-pasta adresi pakas @itella.com un norādīt nepiegādātā sūtījuma numuru un Jūsu kontaktinformāciju, lai mēs varētu pārbaudīt šo situāciju.
Paldies,
Itella Klientu apkalpošanas komanda
Pievienot komentāru