AtrisinātaItella - Serviss zem kuras katras kritikas. Pilnīga vienaldzība pret klientiem
Iesniegšu vēl vienu sūdzību. Šonedēļ otro un darīšu to tikmēr, kamēr Itella sāks interesēties par klientiem. Tātad - Dhl paka ienāk lv jau nedēļas sākumā. Vakar vēlu naktī Itella it kā sāk kustināt savu pakaļu un uz e-pastu pienāk ziņa, ka paka iekrauta transportlīdzeklī un tā tiks piegādāta tagad (nakts vidū!) skaidrs, ka nekāda piegāde nenotiek. Neko, ieeju viņu izsekošanas sistēmā, bet tur skaidri un gaiši rakstīts, ka piegāde neveiksmīga, gada, kad klients ar viņiem sazināsies.
Labi, lai vai kā sazinos. Tur man paziņo, ka vispār jau mana paka nav pat iekrauta transportlīdzeklī un tiks piegādāta pirmdien. Nopietni? Paka no Vācijas var atbraukt pa 3 dienām, bet sūda Itella nespēj piegādāt nedēļu.
Tūlīt atkal būs standarta kompānijas pārstāvja atbilde. Jūs taču uz epastiem vienreiz atbildiet! Tur visi izsekošanas numuri un problēmu apraksti ir.
Labdien!
Patiesi atvainojamies par šo situāciju, tomēr, lai turpmāk nākotnē līdzīgas situācijas neatkārtotos, mums ir nepieciešama papildus informācija par esošo situāciju.
Lūdzu nosūtīt sūtījuma numuru, piegādes adresi un saņēmēja telefona numuru uz e-pastu [email protected].
Ceram uz turpmāko sadarbību un pozitīvu pieredzi, jo kopā mēs spēsim uzlabot piegādes kvalitāti.
Šodien beidzot saņēmu zvanu no Itella. Solījās visas problēmas risināt. Nu redzēsim.
Ieteikums strādāt pie tā, lai klientiem nav jāsūdzas un risināt problēmas uzreiz nevis tikai tad, kad klientam asinis sāk vārīties, tikai izdzirdot kompānijas nosaukumu.
Komentāri (13)
@itella kā jau rakstīju - uz jūsu e-pastiem [slēpt]@itella.com un [slēpt]@itella.com jau ir nosūtīti vairāki e-pasti. Kāda ir reakcija? Pilnīgi pareizi - nekāda. Atbildes ir? Nav. Rakstīt jums e-pastus ir tieši tas pats, kas runāt ar sienu. Vēlme kaut ko risināt ir tieši tikpat nekāda kā tam zaķim, ar kuru no rīta runāju pa telefonu.
Regulāri iepērkos ārzemēs, lielu daļu paku saņemu caur Itella. NEKAD nav bijušas problēmas, NEKAD! Kad pārdevējs nebija uzdrukājis uz pakas manu telefona numuru, Itella visu nokārtoja perfekti. Pēc savas pieredzes un autores vārda nākas vien domāt, ka problēmas ar Itellu tomēr ir tiem, kuru daba apdalījusi. Itella gan zvana, gan sūta pat vēstules pa pastu, tā ka vainu manuprāt jāmeklē sevī un savā attieksmē, komunikācijas neprasmē.
Sveiks, Itella darbiniek! Jauki ka jums problēmu nav nekad. Interesanti, kas drukā tās n-tas sūdzības gadiem? Paskatītos kāda būtu attieksme, ja jums jebkurā hipotētiska uzņēmumā nedēļas laikā būtu divas lažas. Kāda starpība kāda ir mana attieksme, ja uz pakas ir adrese, telefons un e-pasts. Piegādā uz mājām vai tuvāko pakomātu pēc būtības un viss. Pat jākontaktējas nebūtu. Tad lūk, laikam manā attieksmē vaina, ka uzņēmums nespēj savā sistēmā paskatīties, kurs ir tuvākais pakomāts vai iekrāmēt paku transportlīdzeklī kā tā ir Rīgā nevis pēc nedēļas. Pašam nešķiet smieklīgi 😂
Otrs, ja uzņēmums būtu tik pretimnākošs, nebūtu neviena ieraksta, jo viss tiktu atrisināts pa telefonu vai e-pastiem, uz kuriem neviens neatbild.
Vārdu sakot, beidz drukāt komentārus un velc pakaļu atbildēt uz e-pastiem
Kāpēc Jums škiet, ka, ja kādam ir pretēja pieredze, tad viņš ir iItella darbinieks? Tās negatīvās pieredzes raksta tie, kuri nespēj normālo kārtot lietas, bet regulāri iepērkas šaubīgos interneta veikalos, meklējot viszemāko cenu.
Itella ļoti labi strādā! Arī ja paciņu nav iespējams saņemt, pieved pie vecākiem vai draugiem kas turpat dzīvo! Ļoti ātra piegāde un ziņas arī nāk laicīgi. Vienīgais kas mani neapmierina, ka citreiz rakstīts ka paka pienāks uz vakarpusi, bet jau no rīta ir klāt. Bet to izlabo tas, ka ar kurjeriem var sarunāt lai atstāj citur. :) Darbinieki vienmēr laipni un smaidīgi!
Ļoti vienkārši, jo atbildēts tiek ļoti ātri uz jebkuru komentāru. Tāpat kā mūžīgais atvainošanās teksts. Maz ticams, ka Itella fani tup sudzibas.lv 24×7.
P.S. Mana problēma tika atrisināta. Diemžēl neradās iespaids, ka Itella ir gatava uzklausīt ieteikumus. Piemēram izmantot gatavus risinājumus kaut vai no google tuvākā pakomāta noteikšanai.
Sveiks, Itella darbiniek Nr2 😂
Ja jūs to enerģiju, ko ieliekat rakstot atbalstošus komentārus izmantotu servisa uzlabošanai, nebūtu sūdzību internetā.
Jūs laikam esat no tiem, kuriem ir vienīgā patiesība, bet, ja kādam cits viedoklis, tas muļķis. Lai gan, ko var gribēt no sievietes, kura sevi dēvē par sučku. Patiesība.
Jau gadiem pasūtu preces no ārzemju internetveikaliem un piegādātājs ir Itella Varu teikt tikai pašas labākās atsauksmes par šo piegādātāju un Paldies kurjeriem, preces tiek piegādātas ļoti laicīgi, nekad nav bijusi prece bojāta, kurjeri ir ļoti atsaucīgi, laipni, ja piemēram neesi uz vietas norādītā adresē, aizved preci uz to adresi, kur es tajā brīdī atrodos. Liels,liiels paldies Itellas darbiniekiem.
Sveiks, Itella darbiniek Nr3!
Kurjeriem tiešām nav ne vainas un ne jau viņi šķiro preci. Bet ko darīt, ja tā paka līdz kurjeram nespēj nonākt vairākas dienas? Ko darīt, ja pakas ved uz pakomātiem citā pilsētas galā kaut my.smartpost ir norādīti tuvāki pakomāti pēc būtības?
Tātad, ja jūs to enerģiju, ko veltāt publiskai manis teiktā atspēkošanai, veltītu servisa uzlabošanai vai vismaz reaģētu uz epastiem vai izrādītu interesi problēmas risināt, kad zvanu centru beidzot izdodas sazvanīt, internetā jūs neviens nezākātu.
Marš atbildēt uz e-pastiem! Esmu tieši tik nokaitināta, lai plosītos vēl ilgi
Iedzer zāles, nenormālā. Tad nebūs jāsēž un jāatspēko internetā ikvienu komentāru, kas nesaskan ar Tavu viedokli.
Man cik nācies uz Ventspili itella strādā ļoti ļoti labi ,kurjeri ļoti laipni, cerams ka tā būs arī turpmāk:)
Bet visur kurjeri nav vienādi..
Par kurjeriem nav sūdzību, starp citu, visiem uzņēmumiem arī Omniva, Venipak, UPS kurjeri parasti ir jauki. Kas ir loģiski, jo tieši viņi saskaras ar klientiem
Problēmas ir šķirošanā, kur intelekts tiek pielietots minimāli un greizajā IT sistēmā, kas nekorekti rūtē pakas uz kreisiem pakomātiem, sūta kreisas ziņas par reāli nenotikušām piegādēm.