Itella Logistics SIA - Ļoti slikts serviss, paku neizsniedz nu jau nedēļu
Sītīju ar vācijas pastu dhl paku uz rīgu un to pārņēma itella latvia. Paku jau nedēļu nav spējīgi piegādāt adresātam - www.dhl.De mājas lapā sekoju līdzi pakas ceļam un ir redzams, ka 20. Jūlijā paka tikusi iekrauta mašīnā izsniegšanai un nekā. Tas pats 23. Jūlijā - atkal iekrauta un - nekā. 24. Jūlijā pēkšņi parādās, ka adresāts nav bijis mājās un paka nav tādēļ izsniegta. Zvanīju no vācijas uz itella latvia un jautāju, kas par lietu, jo zinu, ka adresāts ir visu laiku mājās un neviens viņam nav ne zvanījis, ne arī kaut ko mēģinājis piegādāt. Man paskaidroja, ka kurjers 20. Un 23. Jūlijā neesot paspējis piegādāt un ka 24. Jūlijā esot zvanījis adresātam un neviens neesot cēlis klausuli. Tas, protams, nav taisnība. Neviens nezvanīja adresātam. Un, pat ja zvanītu, tad tas ir pretrunā piegādes noteikumiem, jo paka ir jāmēģina izsniegt adresātam adresē - piezvanot pie durvīm un, ja adresāta nav mājās, jāatstāj pastkastītē ziņa un kurjerpasta telefons, lai adresāts var sazināties un sarunāt pakas izsniegšanu. Tā nu man atbildēja, ka paku vēlreiz mēģināšot izsniegt nevis nākamajā dienā, bet aiznākamajā. T. I. , šodien. Tā joprojām nav izsniegta. Rakstīšu vācijas pastam dhl deutsche post sūdzību par šo lv "partneri", lai viņi vairs ar viņiem nesadarbojas. Un, ja paka būs apzagta, vērsīšos lv policijā. Jo, kā redzams no šīm sūdzībām, zādzība no itella latvia puses nav pirmais gadījums.
Komentāri (1)
Ļoti līdzīga situācija- paka no 23.07 līdz 10.08 notāvējusi noliktavā un aizsūtīta atpakaļ uz Vāciju - nav bijis ne zvans, ne kāds ir bijis adresē, ne pa pastu paziņojums atnāca. Izsūtītājs samaksāja 25 EUR un vienīgais risinājums, ko piedāvā- lai sūta vēlreiz, jā, nu nezinot, kādēļ nav nodota paka..