AtrisinātaItella - Krāpšana, melošana, fake serviss, zagšana
Gaidu paku no Vācijas, kas nodota piegādei uzņēmumam Itella Logistics SIA (es viņus neizvēlējos). Izsekojot sūtījuma informāciju CR341059794DE tiek atspoguļots, ka piegāde ir bijusi neveiksmīga. Tomēr norādītajā dienā un laikā esam bijuši mājās, un nekādu kurjeru nav bijis tuvumā. Dzīvojam Rīgā, adrese ir vienkārša, mūsu ēkai ir apsargs, kas visiem palīdz no 10-19. Tomēr arī viņš kurjeru netika manījis.
Uzņēmuma mājas lapā norādītajam klientu servisa tālrunim 67815914 neviens izņemot automātisko atbildētāju neatbild, var zvanīt kaut visu diennakti.
No [slēpt]@itella.com epasta nāk automātiski ziņojumi ar solījumiem par sazināšanos, tomēr jau nedēļas laikā ir klusums. Mans telefona numurs ir norādīts visur, katr formā un nosūtītajā epastā. Iespaids, ka tur nav darbinieku. Kur paliek visas paciņas? Visas aizpildītās formas par piegādes atkārtošanu, novirzīšanu un tiešie ziņojumi uz epastu utt.paliek bez atbildes un nekas nenotiek. Ir lielas aizdomas par krāpniecību, vai maz tāds kurjeru dienests vispār pastāv? Pirmo reizi saskaros ar tādu piegādi. Vēlos vērsties arī policijā.
Cien., Inga!
Atvainojiet par negatīvo pieredzi. Sakarā ar liela daudzuma pieprasījumu apstrādi, zvanu un e-pastu apkalpošana, diemžēl, ir kavēta. Sazināsimies ar Jums, lai atrisinātu radušos situāciju.
Ar cieņu,
Itella Klientu atbalsta komanda
Komentāri (1)
Nekas. Man ar tā bija. 5 reizes it kā neizdevās, jo kurjers nevarējis mani sastapt. Septītajā reizē piegādāja. Apbruņojamies ar pacietību :)