Itella - Krāpšana
Nu jau kādu laiku DHL pakas no Vācijas nāk caur Itella. Saskaņā ar viņu pašu mājas lapā pieejamu dokumentu minēts, ka piegādei ir jānotiek 'līdz durvīm'. (http://www.itella.lv/attachment/Conditions-for-DHL-parcels-deliveries.pdf)
Nu jau kādu laiku piegādes notiek uz viņu pick-up punktiem, nevis uz mājām. Tas nav tas, ko saprot ar vārdu salikumu 'piegāde ar kurjeru', par kuru ir reāli samaksāts. Arī, ja izdodas 'pierunāt' Itella atvest paku līdz mājām, par piegādi līdz durvīm var praktiski nesapņot. Tā principā ir klaja krāpšana.
Iesaku visiem, kas saskaras ar šo, vai jebkādām citām problēmām ar piegādi, katru reizi rakstīt sūdzību gan uz [slēpt]@itella.com', gan tieši uz DHL Deutschland.
Vienīgā cerība ir pietiekami ilgi pilināt, līdz vai nu mātes kompānija no Somijas ievedīs kārtību tajā kaktu kantorī, kas viņiem pieder LV, vai arī DHL vienkārši lauzīs ar viņiem līgumu
Komentāri (2)
Man bija divas piegādes no vācijas, biju satraucies par šeit lasītajām sūdzībām, bet normāli atveda abas reizes uz mājām Rīgas centrā. Varbūt atkarīgs no tā kur ir adrese...
Ja ir iespēja, NEKAD neiesaistieties ar šo firmeli! Viņu nolaidības dēļ,netika piegādāta sīkpaka. Atnāca līdz Rīgai un uzreiz aizsūtīta atpakaļ. Uz paciņas bija gan a/k adrese, gan vārds, uzvārds un telefona numurs. Aizbildināšanās bija - "mēs nepiegādājam uz a/k sūtījumus. Bet, taču var sazvanīt saņēmēju, noskaidrot adresi un situāciju! Un citas firmas arī tā dara. Jāprasa - priekš kā gan strādājam. Priekš sevis vai priekš klienta. Un tas neko nemaksā. Arī komunikācijas līmenis zems. Nekad vairs neiesaistīōs ar Itellu.