AtrisinātaItella - Izcili slikts serviss
Sūtījums no Vācijas nodots piegādei uzņēmumam Itella Logistics SIA. Izsekošanā redzams, ka 04.06. Pakas cq432360200de piegāde bijusi neveiksmīga. Ne norādītajā dienā, ne iepriekš nesaņēmu nekādu informāciju par iespējamo piegādi. Rezultātā - pastkastē paziņojums par neveiksmīgu piegādi, pat bez datuma, bez jebkādiem kurjera Id datiem. Protams, zvanīju uz abiem norādītajiem telefoniem (vairākas dienas atbild tikai automātiskais atbildētājs) , uz epastu atbild ar automātiski ģenerētu ziņojumu, pirms vairākām dienām pieteicu atkārtotu piegādi, bet bez rezultātiem. Pilnīga nolaidība. Ja nav atbilstošu resursu, tad nevajag uzņemties veikt tādus pakalpojumus. Darbs policijai.
Labdien, Zigrīda!
Atvainojiet par sagādātajām neērtībām. Diemžēl, mums sistēmā trūka Jūsu telefona numurs, tāpēc paciņas piegāde bija neveiksmīga.
Mūsu Klientu atbalsta speciālists ar Jums sazināsies, lai palīdzētu atrisināt šo situāciju un vienotos par jaunu piegādes laiku.
Ar cieņu,
Itella Klientu atbalsta komanda
Paku saņēmu 14.06. Paldies kurjeram par pretimnākošu attieksmi!
Pievienot komentāru