Itella - Iesakiet savam ienaidniekam - Piegādes serviss ārpus Rīgas zem katras kritikas
Itella - palasot atsauksmes sapratu ka kārtējais klasiskais stāsts par sīkpaku piegādi no Vācijas. No Vācijas nosūtot ar deutsche postt/dhl viņas nonāk itella rokās un sākās brīnumi. Ārpus Rīgas absolūti nerēķinās ar klienta laikiem, uzspiež savu piegādes laiku un mēģinot saskaņot ērtāku, nekaunīgi atbild: kurjers brauc par maršrutu (sev ērtu) . Respektīvi tādas iespējas nav. Forša atbilde, it sevišķi ja tu samaksā par viņu pakalpojumiem. Pēc pirmās neveiksmīgās piegādes atstāja Lapiņu. Sazvanīju biroju, norādot laikus no kuriem var zvanīt nākošajā dienā, jeb sākot no 12.00. Priekš kaķiem, zvani un sms laika posmā no 10.00-11.00. Sazvanot biroju, atbilde: kurjers brauc par maršrutu, tāpēc zvanījis. Fantastiska centjāšana, brauc kā reisa autobuss visiem pārējiem lūk jāpieskaņojas. Izmainīt maršrutu? Tu ko, baidās nosvilināt lieku degvielas litru un nobraukt lieku kilometru. Piegāde ārpus Rīgas pēc 17.00 neeksistē kā suga. Varētu padomāt ka visi to vien dara kā sēž uz vietas no 8.00 līdz 17.00 un gaida ka itellas pārstāvim labpatiksies ierasties. Sestdien, svētdien? Tu ko, atpūšas kā valsts iestāde. Par nekaunīgu tekstu: ja būs 3 neveiksmīgas piegādes sūtīsim atpakaļ, pat paklusēšu. Piegāde var būt veiksmīga tikai tad ja klients met visu malā un kā dresēts šunelis gaida kad itellas kundziņiem būs ērtāk. Pat Latvijas pastam tā nav. Birojs, atrodas kaut kur ellē ārpus Rīgas (tas laikam lai pateicīgie klienti retāk apmeklētu) , iespēja sev ērtā laikā piebraukt saprātīgā vietā, neeksistē. Kaut kādu paku skapīti būtu uzlikUši, tā protams arī nav. Iespaids par servisu, ja nedzīvo rīgā, sliktāks nekā par vissliktāko valsts iestādi, liekas ka nevis kompānija eksistē klientu apkalpošanai bet itellā valda uzskats ka klienti eksistē priekš viņiem. Joprojām nesaprotu kā viņi ar šādu servisu vēl nav nogājUši par burbuli bet joprojām apkalpo solīdus ārzemju partnerus. Rezumē: ja gribi ieriebt savam ienaidniekam, iesaki lai viņš kaut ko palūdz atsūtīt no Vācijas izmantojot deutsche postt/dhl.
Labdien! Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, lūdzam Jūs sazināties ar mums uz e-pasta adresi pakas @itella.com un norādīt sūtījuma numuru un Jūsu kontaktinformāciju, lai mēs varētu pārbaudīt šo situāciju.
Paldies,
Itella Klientu apkalpošanas komanda
Var nepatikt mans tonis, bet tur nav ko pārbaudīt, fakti ir patiesi un tas kas jau noticis no pārbaudes nemainīsies
Komentāri (5)
O...kārtējais pamuļķis, kurš domā, ka ir pasaules centrs un ka ir vienīgais cilvēks, kurš gaida pakas.
Piever žaunu radījum, *is taisni..Es maksāju par pakalpojumu un man ir iemesls būt neapmierinātam
Ar šadu atieksmi pret kurjeriem, Tu varēsi ēst zemi pamuļķi.
Speciāli piereģistrējaties lai šo visu pateiktu?
Paldies visiem, jautājums atrisināts, ceru ka nākošo reizi varēšu ierakstīt pozitīvu atsauksmi