Itella - Drausmīgākais piegādes serviss
Ļoti bieži sanāk sūtīt paciņas no Zviedrijas, piecīnās tiek pie dhl un dažu dienu laikā tiek uz Latviju pie itellas. Tālāk sākās pats smieklīgākais. Jāgaida bez maz vai nedēļām lai saņemtu savu paciņu. Zvanot uz itellas klientu apkalpošanas nodaļu, lai risinātu šo jautājumu atbildes katru reizi ir savādākas, katrs operātors runā kaut ko savu. No rīta zvanot, operātors pasaka atzvaniet pusdienas laikā risināsim, atzvanot pusdienas laikā jau cits operātors agresīvi un atklāti atbild, ka neko netaisās risināt, lai gaidot. Uz jautājumu vai ir kādi citi varianti lai ātrāk saņemtu paciņu, atbilde ir viena “nav, gaidāt”. Nu labi! Jautājot vai var tad piegādāt citā brīvā pakomāta, vai varbūt ir iespēja mainīt piegādes adresi, kaut vai norādīt darba adresi, lai tur ieved, lai tā paciņa nemētājas nedēļām busā, atbilde ir “ne nevar”! Kurjeram esot savs maršruts un nekur netaisās iebraukt. Kaut gan strādāju pretīm itellas noliktavai Jelgava, asteru ielā un domāju ievest noteikt nebūtu problēma! Kā arī uz jautājumu, ja tiešam nav vietas pakomātā un nevar ievietot citā tuvākajā, tad lai ved uz norādīto mājas adreses, atbilde ir sekojoša, “ne nevar ievest, gaidāt”. Smieklīgi tik tiešam! Komunikācija drausmīga, attieksme pret klientiem tāda pati! Diemžēl tas notiek regulāri!
Cien. Klient,
Esam sarūgtināti par Jūsu negatīvo pieredzi.
Lai mēs varētu pārbaudīt situāciju, lūdzam Jūs nosūtīt Jūsu pakas numuru un problēmas aprakstu uz [email protected].
Atvainojoties par sagādātajām neērtībām un gaidot atbildi,
Smartpost Klientu atbalsta komanda
Pievienot komentāru