Itella - Briesmīgs serviss
Vienkārši trūkst vārdu attiecībā uz manu situāciju..
Veicu pasūtījumu guess. Eu veikalā un gaidīju kurjeru ar paciņu. Atnāk sms ar info, ka paciņa ir piegādāta smartpost Mežciemā. Es atrodos Juglā) ) ) zvanu uz klientu servisu, kur man atbild, ka viss ir ok un paciņas mēdz piegādāt uz pickup punktiem pēc savas izvēles. Forši, ne? No Juglas braukt uz Mēžciemu pēc sūtījuma! Vienkārši pretīga attieksme..
Labrīt! Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, lūdzam Jūs sazināties ar mums uz e-pasta adresi pakas @itella.com un norādīt sūtījuma numuru un Jūsu kontaktinformāciju, lai mēs varētu pārbaudīt šo situāciju.
Paldies,
Itella Klientu apkalpošanas komanda
Komentāri (7)
Labi, ka mežciems ir blakus juglai
3 km? Bet ja jabrauc no Inčukslna uz Siguldu 15 km? Ridzinieki! Jūs zažraļis!
Jūsu ironija ir nevietā. Ja nopērku preci ar piegādi uz mājām, tad arī vēlos šo pakalpojumu saņemt.
Par papildmaksu 2.82 eiri - lūdzu... nav problēmu...
"Ja nopērku preci ar piegādi uz mājām, tad arī vēlos šo pakalpojumu saņemt. " - - - Ne līdz mājām, bet līdz tuvākājam piegadās Latvijas pasta centram! Gribi līdz mājām, tad to par papildmaksu!
*eiro
Arī man, kuram neder, ka paku pārmet uz kaut kādu skapi, šis ir pārsteigums. Reāli besī, ne pabrīdina, ka tā būs, ka nepievedīs līdz durvīm. Nu riebjas, ka DHL izmanto šitos kverpļus.