Vidaxl.lv - Slikts serviss
Gribu pabrīdināt cilvēkus, kas vēlas iegādāties vidaxl preci caur 220.lv. Divas reizes sūtīju vannas istabas mēbeles, apmaksāju un pēc laika saņēmu paziņojumu, ka pasūtījums atteikts, sakarā ar preces neesamību. Bet vidaxl joprojām it kā neesošo preci neizņem no piedāvājuma 220.lv veikalā. 220.lv naudiņu atskaita atpakaļ, pret viņiem pretenziju nav. Vidaxl tik skaļi visur reklamējas, bet es personīgi, pēc šīs nepatīkamās pieredzes, viņus neieteikšu nevienam, tieši otrādi.
Komentāri (4)
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [slēpt]@220.lv
Ar cieņu, 220.lv
2023. gadā joprojām tas pats. Atī 2x jau piedzīvoju identisku scenāriju. Un arī preces joprojām rādās kā pieejamas. Pasūtījuma piegādes datumu pārceļ ntās reizes. Un beigās atceļ pasūtījumu vispār. Vai tiešām ir vajadzīgs mēnesis, lai saprastu, ka pereces viņiem nav? Dotais uzņēmums grauj arī paša 220.lv reputāciju. Kāpēc jūs to pieļaujat. Ieviesiet vismaz iespēju novērtēt arī neizpildītus pasūtījumus, lai pieviltie pircēji var brīdināt citus par šo uzņēmumu.
Labdien, Vaalodze!
Mēs esam apzinājuši problēmu, ka Marketplace pārdevēji reizēm neatjauno informāciju pietiekami bieži par preču atlikumiem mūsu mājas lapā kā rezultātā veidojas šādas situācijas. Meklēsim risinājumu.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
220.lv
2023.gadā risinājumu acīmredzot joprojām neesat atraduši!