Venipak - Slikts serviss
Bija gaidāms sūtījums, par kuru no rīta saņēmu sms, k kurjers šodien būs. Sazinājos ar kurjeru, kurš apstiprināja, ka ieradīsies no 13: 00-14: 00. Iegāju mājaslapā pakas izsekošanā, un patiesi redzu, ka sūtījums itkā paņemts un ceļo apkārt. 16: 30 zvana kurjers, ka būs ap 17: 00, nu ok. Tad ap 17: 00 atbrauc kurjers, paprasa lai nonāku lejā pēc preces. Noejot lejā kurjers sagaida ar tekstu, ka preces nav, aizmirsis terminālī, un lai gaidu rītdienu, varbūt kāds atvedīs. Pasktoties atkal preces izsekošanas lapā redzu, ka sūtījums patiesi ir atpakaļ terminālī neskatoties uz to, ka dienas pirmo daļu ceļoja apkārt.
Kā kurjers var 2x solīt piegādes laikus un tad atbraucot teikt, ka preci nav paņēmis sev līdzi?
Komentāri (2)
Ļoti slikts serviss. piektdien atnāca sms ka it kā nevarēja ar mani sazināties tāpēc prece nevarēs piegādāt. Pirdien atnāca sms ka būs pirmdien ne laiks no cikiem nekā, bet tā kā biju mājās gaidīju. Vakarā šie meļi man 18.45 atsūta ka nevarēja sazināties. Interesanti gan visi var un Venipak nevar, ĻOTI ĻOTI pavirši darbinieki slikts serviss, melīgi darbinieki.
Venipak cik atceros ir bijis loti slikts serviss, Atskariba no DPD Dienesta, Un kurjeri kas izvada pacinas kaut kadi mazgadigie kuriem nau ne kripatas saprasanas!