Lattelecom e-veikals - slikts serviss
Sveiki , vēlētos padaļīties ar savu pieredzi ar Tet-Eveikalu !
17.10 iegāju viņu mājaslapā pasūtīt sev jaunu veidtalruni kuram nāca klāt dāvana. Aizpildiju visu formu fine viss ok , pēc neilga laika zvana operātors apsiprināt pasūtījumu , zolīda laipna meitene , noskaidroja detāļas viss ok fine , saka prece mums ir noliktavā-pieejama 18.10 nodosim kurjeram un attiecīgi prece būs 19.10 (pēc ominas normatīviem) . Pienāk pirmdiena no kurjera ne ziņās ! uzrakstu meilā jautajumu ,noskaidrot pasūtijuma statusu . Zvana operātors sak diemžēl nezinam kāpēc prece netika nodota kurjeram piekdien , bet viena no precēm kautkur klejojot nav noliktā ( lai gan 17.10 teica ka viss ir pieejams) visdrīzāk nav veidtelefons noliktavā ! teica ka prece būšot trešdien ! Intreses pēc uzrakstū šodien čatā noskaidrot vai prece beidzot ir nodota kurjeram , atbild čata klienta kons. un sak man preces vel nav noliktavā kā sakarā vel nav dotota kurjeram ! Ļot neapmierināts saka vienu beigās izrādās kautkas cits - noskaidroju kura prece ta īsti nav noliktava ? man atbild dāvanas ... kuru man reāli nav dzīvē vajadzīga (bet tas tā) . Konsultantam saku tad noņemat to dāvanu kura man nav vajadzīga un izsūtat manu veidtalrunu , jo vecais nomira un esmu bez sakariem . ( konslt.pat necentās atrast kādu kompromisu , bet vēsi sak - varam noņemt dāvanu un tad rīt nodosim kurjeram un parīt gaidat sms) . ABSURTS vnk vēsa atieksme pret klientu kurš jau gadiem ir viņu klients ! Saprotu jā esu varbūt nepacietīgs , bet kāpēc jāmanā savi klienti ar kautkādām piegādēm, preces klejoshanu , laikiem . Un jāliek gaidīt nedēļu citiem varbūt vel vairāk un savu pasūtīto preci deļ kautkādas dāvanas , liekas neērtības sagādā tik saviem klientiem un nepatīkamu rūgtumu pret savu uzņēmumu . Vienmēr esu bijis apmierināts ar TeT bet šoreiz mani reāli vienkārši nokaitināja tā muļāšanās IR NAV IR NAV nezinam klejo . Cerams es esu vienīgais kas tik nepatīkami apdedzinājās ar viņu attieksmi un servicu !
Sveiki! Ļoti atvainojamies par radušos situāciju! Būtu lūgums atsūtīt pasūtījuma numuru uz [email protected], lai varam izpētīt šo gadījumu, izdarīt secinājumus, identificēt kļūdas savstarpējā komunikācijā un rīkoties, lai šādi gadījumi neatkārtotos! Paldies jau iepriekš!
Pievienot komentāru