www.sudzibas.lv Tet Attieksme

Lattelecom - Attieksme

Brīžiem liekas, ka Tet par operatoriem strādā slaucējas, pēc komunikācijas spriežot. Dienā man ir 3-5 neatbildēti zvani no stacionāriem nr. , katru reizi ir cits nr un no citas pilsētas. Neceļu klausuli, jo nevaru ciest izplatītājus u. C. Pierunātājus. Vienu reizi pacēlu intereses pēc un tur viena mamzele no Jelgavas tet man pateica, ko tad es ceļu klausuli, ja nevarot runāt? Es ar tādām esmu saskārusies ne vienu reizi vien. Esmu biznesa cilvēks un man var zvanīt arī klients, kuram laiks vienmēr atrodas. Laikam tāpēc, ka liela daļa inteliģences bija spiesti pamest šo valsti.
Nerakstu šeit, lai risinātu savu problēmu, tā ir Tet problēma: nepieņemt darbā govis

20.08.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

P

Komentāri (7)

M Mego izmeklētājs 20.08.2019

Inteliģence pamet valsti jo zvana tet? Laba versija iesakiet valdibai ,būs kārtējā versija kā atgriezt valstī iedzivotājus .

Оккупант 20.08.2019

С юридической стороны вы получите такой ответ: вам надо это ещё доказать, что вам действительно звонили. Такой ответ получил наш знакомый от юридической канторы Rolands Veinbergs, Arnis Ermansons. Ввиду того, что наш знакомый является бизнесменом и его время дорого и у него нету достаточного время на нацыкосвинопасов по адресу Элизабетес 51-10, которые трясут яичками потому что трясти им больше нечем.

N Noboby 20.08.2019

Daļēji piekritu par inteliģenci pametot valsti, bet liela daļa noteikti aizbrauca pašu cilvēku savstarpējas attieksmes dēļ. Pats to izdarīju, un tagad esmu daudz dzīvespriecīgāks un vismaz neizturas kā pret vergu. Iebraucot Latvijā jau gaisā saožu depresiju

N Noboby 20.08.2019

Esmu Nīderlandē un mani šeit viss apmierina. Dažas dienas ir grūtākas, bet ja dari visu kārtīgi, tad arī atsaucība ir. Problēmas visbiežāk sākas, jo nav pietiekami daudz darbinieku kuri spēj domāt, bet tie parasti ātri pazūd

veesaa007 20.08.2019

Šķiet, ka tu arī nebiji mājās, kad dalīja inteliģenci. Biznesa cilvēks, kas šādi izsakās par citas iestādes darbiniekiem?!

M Martins Vitenbergs 05.09.2019

Attieksmi pret klientu jau sen raksturo fakts, ka pats sakaru operators saviem klientiem par konsultāciju tālruni ņem paaugstinātu maksu... Tagad vēl viens jaunums. Man likās, ka maksājot par kanāliem, godīgi būtu saņemt, kā jau maksas kanālus, tīrus no reklāmām. Labi, ja translē ētera kanālus, neies jau rediģēt ārā reklāmas pauzes, bet katra raidījuma noskatīšānās interaktīvajā televīzijā vēlāk par ētera laiku tiek ievadīta ar obligātu reklāmu...
Tagad vēl viens jaunums - ja agrāk varēja programmu pārtīt uz priekšu reklāmas pauzēs, tad tagad katra ilgāka pārtīšana tiek pavadīta ar obligāti noskatāmu reklāmu. Daudz tālāk jau necieņā pret klientu un viņa ērtībām nav kur iet! Vai tad mēs par pakalpojumu nemaksājam, lai necūkotu klientus ar nelūgtām reklāmām?

S [email protected] 13.09.2019

Tet darba vakancē piedāvā, labu atalgojumu, kas ir atbilstošs darba rezultātiem (400 - 1000 un vairāk eur/mēn. Apmācības uzsākot darbu. Dabā viss ir vienkārši, jābūt elektriķa pamatzināšanām, jo Evita Zvēriņa ir slikts pedagogs, kaut ar gaišreģa spējām, kas ieciklējussies uz elektrību un viss viņas primitīvismas ir pašsaprotams līdz riebumam, Madonas iestādē nav variantu depresīs pasākums, darba piedāvājums nesakarīgs netērējat laiku jums nepatiks

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes