Swedbank - Rindas
Nesaprotami, kāpēc tika samazināts darba dienu skaits bankā no 5 uz 3? Rindas tagad bankā bezgalīgas, jāpierakstās, 3-4 dienas uz priekšu? Absurds! Vecam cilvēkam nozaudēta norēķinu karte, internetu nelieto, nobloķēt nevar, bet bankā pasaka, ka jāpierakstās, jo visa diena jau aizrakstīta. Tas pats ar Smart Id. Nomainot telefonu, jāiet uz banku, bet, vai manu dieniņ' tikt var tikai pēc nedēļas!
Komentāri (5)
Es Smart ID nomainīju neejot uz banku, vienkārši ir vajadzīgs vecais telefons, ievadīt pāris reizes pin kodu un pārliksies uz jauno mobilo
Varbūt ķimperīgāks tas process ir, bet būtiski neatšķirās no pirmās reģistrācijas.
Te vienīgais būtu skaidrojums, ka nav pieejams internets, bet... priekš kam tad tas Smart ID vajadzīgs tam cilvēkam, kuram nav vai kurš nelieto internetu? (tīri no humora viedokļa paskatoties)
Karti var arī pa telefonu piezvanot nobloķēt.
Kuldīgas filiāle Kuldīga, Pilsētas laukums 4a,
Skaidras naudas darījumi pieejami tikai iemaksas un izmaksas bankomātos. Pirmdienās 9:00 - 18:00
Trešdienās, piektdienās 9:00 - 16:00
Pusdienu pārtraukums 13:00 - 14:00
Jā sākumā stāsts par to, ka nelieto vienu vai otru piedāvāto bankas servisu, bet pēc tam pārmet, ka ja grib apkalpoties pa vecam tad ilgi jāgaida rindā. Nu rinda, mīlā tante, tante ir neizbēgama šinī gadījumā, par pasēdēt, atcerēties vecos laikus, kad arī bija garās rindās jāsēž. Bet nē mute vaļā un taurē. Un sevi dusmojies un uz savu negribēšanu neko jaunu pieņemt.