BITE

Bite Latvija SIA
Adrese: Uriekstes iela 2a
Rīga
Latvia - LV-1005
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 25850600
+371 25851601
Fakss: +371 25850610
Darba laiks: 9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 17:00
slēgts
slēgts
Kategorija: Telekomunikācijas  •  Mobilie operatori
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

12%
Sūdzības
969
Atrisinātas
34
Ar atbildēm
357
Apskatīt statistiku

BITE - Sūdzības un atsauksmes

BITE - Плохой сервис

Плохой сервис Хочу поделиться своим опытом в данной компании - являюсь клиентов bite с детства и на протяжении многих лет исправно платила по счетам, никогда не запаздывала с платежами. У меня был телефон на подключении, взятый в 2018 году. В мае этого года я решила взять новый телефон (за предыдущий оставалось сделать ещё несколько платежей) , поэтому, приехав в салон Bite (Alfa) , я хотела оплатить оставшуюся сумму за предыдущий аппарат и тогда уже брать новый. В салоне мне сказали, что на данный момент...

BITE - Nepiegādāta prece un meli

Nepiegādāta prece un meli 22.05.2020. (piektdiena) kā bite klients pasūtīju ierīci no bite mājaslapas, tajā pašā dienā zvanīja bite pārstāvis un solīja, ka ierīce būs 25.05.2020. (pirmdiena) . Ierīci nesaņēmu solītajā laikā, zvanīju bite 27.05.2020. (trešdiena) . Solīja, ka būs 29.05.2020. (piektdiena) . Atkal ierīci nesaņēmu solītajā laikā, zvanīju bite, solīja, ka atzvanīs 01.06.2020. (pirmdiena) . Protams, ka ne zvanu, ne ierīci nedabūju. Ierīcei vairs atlaide nav, ja pasūtīšu no jauna, būs dārgāk. Bija paredzēta kā dāvana, tāpēc laiks bija svarīgs. Iesaku citiem uzmanīties. Turpmāk no bite vairs neko nepasūtīšu.

BITE - Плохой сервис

Плохой сервис 30.03.2020. Было написано заявление в электроном виде (по инструкции от бите) о том, чтобы перенести пару номеров на другое юридическое лицо и один номер выключить. Несколько раз напоминали мы в электронном виде. Звонили многократно. Ответ один: передадим в отдел юридических лиц, они вам отзвонят. В результате за прель и уже собственно за май, предприятие выставляются счета за услуги, которые ему не нужны. Последний ответ был шедевральный от оператора: если надо ускорить, обратитесь в пункт обслуживания клиентов.

BITE - Zvani svētdienās

Zvani svētdienās Tas ir pilnīgs absurds, ka tiek zvanīts klientiem svētdienās, protams, nerunājot par kādu individuālu, sarunātu atzvanu. Bet zvanīt svētdienā, kad gribas atpūsties. Nu sviests... Lūgums liels bites vadībai, saprotu, ka darbinieki nav vainīgi. Nu ļaujiet, lūdzu, tiem nabaga darbiniekiem svētdienā nezvanīt, neuzbāzties cilvēkiem, jo tas tik tiešām nav nopietni.

Home3 - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien, mana māte, pensionāre, 2.grupas invalīde, ilggadīga Viasat kliente - ir ļoti nepatīkami pārsteigta par jauno sadarbību ar Home3, kas ir pārņēmis Viasat pakalpojumu sniegšanu. Lieta tāda, ka Home3 bez brīdināšanas mainīja līguma saturu un pakalpojumu, bet, kad māte piezvanīja, lai to mainītu - lai pārslēgtu uz pamata paketi (viņa nevar atļauties maksāt pēkšņi lielāku rēķinu par televīziju, jo ir pensionāre, kā arī, viņai nav nepieciešami n-tie sporta un multfilmu utt. kanāli!) , tad...

BITE - Atsauksme

Atsauksme Teikšu tā, ka nav nekādas problēmas. Un nerakstu sūdzību, bet atsauksmi par lielisku kompāniju. Visi šie nomelnojumi drīzāk izskatās pēc konkurējošo uzņēmumu pasūtījumiem. Lietoju biti jau vismaz 7 gadus, ja ne ilgāk. Internets apmierina, telefonu Sakari arī. Un cik ir bijuši kādi jautājumi, vienmēr viss atrisināts. Paldies uzņēmumam! Izturību šinī covid laikā!

BITE - Slikts servis, slikts internets, maldināšana

Slikts servis, slikts internets, maldināšana Loti slikts servis, esmu bite klients un veicu maksājumus savlaicīgi un atbildīgi, ko nevar teikt par bite pakalpojumiem loti slikts internets, briziem nav vispār, un tas ir Rīgas centra nevis kaut kur laukos tas ir viens, otrs, bite ir majas lapa ar iericu piedāvājumiem ko var iegadāties uzreiz ka ari un nomaksu, bet diemžēl tas ir cilvēku un klientu maldināšana to ka tur Cenas agstak ka citur tas nieks, bet to ka viniem tas ierices nemaz nav.. Veicu 2 pasūtījumus un protams ierīces nav.. Kaut...

BITE - Slikts internets

Slikts internets Labdien rakstu Sakara ar ka ir loti slikts interneta pakalpojums. Vajadzētu internetu uzlabot. Mēs regulāri maksājam. Loti lielu summu pagasa mēnesi samaksājam 74. Eiro. Regulāri tiek maksat. Mēs ka klienti prasam kvalitati. Ir biezi traucējumu interneta. It ka griez un parladet lapu. Un tā sarunas un izzinas apmierina. Bet vajadzētu uzlabojumus. Jo bērni macas pie datora. Tas ir mans priekšlikums. Ar cienu jūsu kliente.

BITE - Apkalpošana

Apkalpošana Ļoti "draudzīga" kompānija. Lietoju biti jau kādus 4 gadus. No tiem apmēram 2 gadus visu laiku ir problēmas. Zvanot uz bites nr lai risinātu problēmas, tā vietā sieviete vienkārši pasaka lai eju pie cita operātora. Vienkārši perfekta attieksme. Laikam tomēr būs jāklausa bites "jaukā" darbiniece un jāiet uz kādu ne tik draudzīgu kompāniju.

BITE - Krapšana

Krapšana Отвратительная компания! При расторжении договора, продлевают номер на рассмотрении 6 дней и если вы сделали это вначале месяца то придётся платить за весь месяц и не важно что вы не пользовались номером. Никакого перерасчёта не делают как в других компаниях. Выбирайте другие компании! Но только не эту отвратительную, если не хотите платить просто так.

BITE - Обман

Обман Как Bite разводит на деньги. Приходит от Bite sms о том, что клиенту, без его просьбы и желания подключены бесплатные услуги сроком на один месяц. Как правило, об этом клиент тут же забывает, так как он не нуждался в навязанных услугах. Через 2 месяца приходит счет, согласно которому надо оплатить эти услуги за прошедший месяц. Клиент отказывается от этих навязанных услуг. Так как клиент об этом узнает в текущем месяце, то вынужден оплатить ненужные ему услуги за прошлый месяц и текущий месяц.

BITE - Slikts serviss

Slikts serviss Internets vienkārši bremze 😂. Tiek maksāta liela summa par bezlimita internetu, bet kvalitāte no 10 ir 5. Varbūt maksāt puscenu? Protams krīze un noslogots, bet man jau rēķinā nekas nemainās, ka saņemu nekvalitatīvu interneta pieslēgumu. Bite velk uz purvu.

BITE - Bezatbildīgi, nekompetenti, tikai rēķinus piestāda

Bezatbildīgi, nekompetenti, tikai rēķinus piestāda Likvidēju uzņēmumu, bet vēl 7 mēnešus turpināju izmantot veco numuru, par kuru tika maksāts. Tad pēkšņi bite nolemj bloķēt un slēgt numuru, par ko atsūta, pēc viņu teiktā - sms (kuru nesaņēmu) , ka mēneša beigās numurs tiks slēgts. Faktiski slēdz pēc 5 jaunā mēneša dienām. Tad atsūta pilnu rēķinu par mēnesi nobloķēta telefona un nepiegādātiem pakalpojumiem. Mēģinu risināt, neviens neatzvana, neko konkrēti nesaka. Tikai Saka, ka pēc tam ar mani sazināsies. Bet turpina sūtīt rēķina kavējuma soda...

BITE - Aizmirst visu to ko Saka viņiem, maldināšana.

Aizmirst visu to ko Saka viņiem, maldināšana. Pasūtam telefonu, nesen nomainīts uzvārds tādēļ pasūtījumā ierakstam jauno, zvana prasa kāpēc jauns uzvārds, izskaidrojam situāciju, viss kārtībā. Atbrauc kurjers, nedod telefonu, vecais uzvārds uz pakas, bite teica ka nomainis. Zvanam bitei, Saka noskaidros situācija un pēc stundas atzvanīs. Atzvanīja? Hahahaha, nē. Bitei - jūs darbiniekus palīgskolās dabūjat? Liekas kad jūsu darbinieki ir vēl vairāk atsaldēti kā jūsu polises. 99% no jums nezin kā apieties ar datoru, vai arī jūs vel...

AtrisinātaBITE - Necienīga attieksme krīzē

Necienīga attieksme krīzē Sveiki kungi un Dāmas. Liekas ka tiešām šajā krīzes laikā sajukušas prātā pat tādas kompānijas kā bite. Situācija sekojoša krīzes laikā bez liekām emocijām un mazākiem sirdsapziņas pārmetumiem atstāj 1. Grupas invalīdu ar kustību traucējumiem bes jeb kādie sasariem un neielaižoties nekādās diskusijās, (bites izpratnē pasaulē nav krīzes) galvenais ir izsist naudu no klienta par pakalpojumiem, kuru nevar apmaksāt krīzes iemeslu dēļ darbinieki praktiski nodarbojās ar šantāžu un draudiem. Šo...

BITE - Maldināšana pie līguma slēgšanas

Maldināšana pie līguma slēgšanas Uzmanieties slēdzot līgumu ar sia "bite Latvija". Jebkuram produktam, kuram no savas puses bite būs iedevusi jums kādu atLaidi, nāksies šo pakalpojumu lietot un maksāt 2 gadus. Ja pirmajos mēnesies jebkādu problēmu dēļ (slikts serviss, Cena nav vairs konkurētspējīga, pakalpojums vairs nav nepieciešams) nāksies maksāt līgumsodu. Līgumsods nevis par izmantoto atlaides apmēru, kas liktos loģiski, bite ir gudrāka. Apzinoties savas problēmas prom pirmajos mēnešos lietojot pakalpojumu nelaidīs, ja...

BITE - Krāpšana, līgums bez paraksta un vel summas bez iemesla

Krāpšana, līgums bez paraksta un vel summas bez iemesla Pieteicos bitei jaunu numuru zinu ka ir tarifs pa 11,50 zvani un izsinas un internets bezlimita pa Latviju bez maksas! Man pasaka ka tāda nav un sak piedāvat kadus xboxus vai pulksteņus teicu ka man to nevajag gribu vienkarsi numur ar tadu tarifu Saka ka tada tarifa nav un ir iespējams tikai ja ņem ierīces es teicu ka iešu tad uz tele2 pēc laika pasaka tomēr ir tāda tarifs bet pieslēdz ko tādu ka nak lieli rēķini sakuma 16 tad jau 20 par internetu lai gan līguma ir neierobežots bet pats Sergej...

BITE - Krāpšana un slikta apkalpošana!

Krāpšana un slikta apkalpošana! В декабре 2019 решили переоформить мой номер на имя мужа, чтобы перейти в теле2. Нас предупредили, что этот процесс займет около 5 рабочих дней и за эти несколько дней мужу надо будет заплатить. Прошло дней 5, мне отключили бите и подключили теле2. Мужу выслали счёт - небольшую сумму (мы думали за эти 5 дней января) , он его оплатил. Я оплатила свой последний счёт бите за декабрь и мы решили, что на этом история с бите закончена. Однако, сегодня (11.02) мужу опять приходит счёт от бите...

BITE - Krāpšana

Krāpšana Negodīga kompānija, maldina klientus. Manā tarifu plānā iekļauti 10 gb internets, pārtērēju internetu par 600mb un pieskaitīja 40 eur klāt pie rēķina, kaut gan izvēloties tarifu plānu bites salonā neko neteica, ka pārtērējot iekļautos gb uzreiz būs kosmosa rēķini. Nedrīkst klausīties bites darbinieku stāstīto, jo mainās darbinieki ik pēc mēneša un vairs par neko neatbild. Neiesaku nevienam izvēlēties šādus pakalpojumu sniedzējus, lai saņemtu rēķinus simtos vai tūkstošos.

BITE - Откуда берут личные данные?

Откуда берут личные данные? Пользуюсь bite несколько лет. Но так же пользуюсь номером tele2(zelta zivtiņa),номер не зарегистрирован на мое имя в tele2,то есть фактически мое имя ни где не указано к этому номеру. Сегодня звонит мне девушка с bite на номер tele2 и обращается ко мне по имени,начинает предлагать скидки. Вопрос,откуда они знают моё имя и мой второй номер который не относится к их компании?

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes