Adrese: |
Uriekstes iela 2a Rīga Latvia - LV-1005 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 25850600 +371 25851601 |
Fakss: | +371 25850610 |
Darba laiks: |
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 17:00 slēgts slēgts |
Kategorija: | Telekomunikācijas • Mobilie operatori |
Sociālie tīkli: |
BITE - Sūdzības un atsauksmes
Home3 - Slikts serviss
Labdien, mana māte, pensionāre, 2.grupas invalīde, ilggadīga Viasat kliente - ir ļoti nepatīkami pārsteigta par jauno sadarbību ar Home3, kas ir pārņēmis Viasat pakalpojumu sniegšanu. Lieta tāda, ka Home3 bez brīdināšanas mainīja līguma saturu un pakalpojumu, bet, kad māte piezvanīja, lai to mainītu - lai pārslēgtu uz pamata paketi (viņa nevar atļauties maksāt pēkšņi lielāku rēķinu par televīziju, jo ir pensionāre, kā arī, viņai nav nepieciešami n-tie sporta un multfilmu utt. kanāli!) , tad...
BITE - Atsauksme
Teikšu tā, ka nav nekādas problēmas. Un nerakstu sūdzību, bet atsauksmi par lielisku kompāniju. Visi šie nomelnojumi drīzāk izskatās pēc konkurējošo uzņēmumu pasūtījumiem. Lietoju biti jau vismaz 7 gadus, ja ne ilgāk. Internets apmierina, telefonu Sakari arī. Un cik ir bijuši kādi jautājumi, vienmēr viss atrisināts. Paldies uzņēmumam! Izturību šinī covid laikā!
BITE - Slikts servis, slikts internets, maldināšana
Loti slikts servis, esmu bite klients un veicu maksājumus savlaicīgi un atbildīgi, ko nevar teikt par bite pakalpojumiem loti slikts internets, briziem nav vispār, un tas ir Rīgas centra nevis kaut kur laukos tas ir viens, otrs, bite ir majas lapa ar iericu piedāvājumiem ko var iegadāties uzreiz ka ari un nomaksu, bet diemžēl tas ir cilvēku un klientu maldināšana to ka tur Cenas agstak ka citur tas nieks, bet to ka viniem tas ierices nemaz nav.. Veicu 2 pasūtījumus un protams ierīces nav.. Kaut...
BITE - Slikts internets
Labdien rakstu Sakara ar ka ir loti slikts interneta pakalpojums. Vajadzētu internetu uzlabot. Mēs regulāri maksājam. Loti lielu summu pagasa mēnesi samaksājam 74. Eiro. Regulāri tiek maksat. Mēs ka klienti prasam kvalitati. Ir biezi traucējumu interneta. It ka griez un parladet lapu. Un tā sarunas un izzinas apmierina. Bet vajadzētu uzlabojumus. Jo bērni macas pie datora. Tas ir mans priekšlikums. Ar cienu jūsu kliente.
BITE - Apkalpošana
Ļoti "draudzīga" kompānija. Lietoju biti jau kādus 4 gadus. No tiem apmēram 2 gadus visu laiku ir problēmas. Zvanot uz bites nr lai risinātu problēmas, tā vietā sieviete vienkārši pasaka lai eju pie cita operātora. Vienkārši perfekta attieksme. Laikam tomēr būs jāklausa bites "jaukā" darbiniece un jāiet uz kādu ne tik draudzīgu kompāniju.
BITE - Krapšana
Отвратительная компания! При расторжении договора, продлевают номер на рассмотрении 6 дней и если вы сделали это вначале месяца то придётся платить за весь месяц и не важно что вы не пользовались номером. Никакого перерасчёта не делают как в других компаниях. Выбирайте другие компании! Но только не эту отвратительную, если не хотите платить просто так.
BITE - Обман
Как Bite разводит на деньги. Приходит от Bite sms о том, что клиенту, без его просьбы и желания подключены бесплатные услуги сроком на один месяц. Как правило, об этом клиент тут же забывает, так как он не нуждался в навязанных услугах. Через 2 месяца приходит счет, согласно которому надо оплатить эти услуги за прошедший месяц. Клиент отказывается от этих навязанных услуг. Так как клиент об этом узнает в текущем месяце, то вынужден оплатить ненужные ему услуги за прошлый месяц и текущий месяц.
BITE - Slikts serviss
Internets vienkārši bremze 😂. Tiek maksāta liela summa par bezlimita internetu, bet kvalitāte no 10 ir 5. Varbūt maksāt puscenu? Protams krīze un noslogots, bet man jau rēķinā nekas nemainās, ka saņemu nekvalitatīvu interneta pieslēgumu. Bite velk uz purvu.
BITE - Bezatbildīgi, nekompetenti, tikai rēķinus piestāda
Likvidēju uzņēmumu, bet vēl 7 mēnešus turpināju izmantot veco numuru, par kuru tika maksāts. Tad pēkšņi bite nolemj bloķēt un slēgt numuru, par ko atsūta, pēc viņu teiktā - sms (kuru nesaņēmu) , ka mēneša beigās numurs tiks slēgts. Faktiski slēdz pēc 5 jaunā mēneša dienām. Tad atsūta pilnu rēķinu par mēnesi nobloķēta telefona un nepiegādātiem pakalpojumiem. Mēģinu risināt, neviens neatzvana, neko konkrēti nesaka. Tikai Saka, ka pēc tam ar mani sazināsies. Bet turpina sūtīt rēķina kavējuma soda...
BITE - Aizmirst visu to ko Saka viņiem, maldināšana.
Pasūtam telefonu, nesen nomainīts uzvārds tādēļ pasūtījumā ierakstam jauno, zvana prasa kāpēc jauns uzvārds, izskaidrojam situāciju, viss kārtībā. Atbrauc kurjers, nedod telefonu, vecais uzvārds uz pakas, bite teica ka nomainis. Zvanam bitei, Saka noskaidros situācija un pēc stundas atzvanīs. Atzvanīja? Hahahaha, nē. Bitei - jūs darbiniekus palīgskolās dabūjat? Liekas kad jūsu darbinieki ir vēl vairāk atsaldēti kā jūsu polises. 99% no jums nezin kā apieties ar datoru, vai arī jūs vel...
AtrisinātaBITE - Necienīga attieksme krīzē
Sveiki kungi un Dāmas. Liekas ka tiešām šajā krīzes laikā sajukušas prātā pat tādas kompānijas kā bite. Situācija sekojoša krīzes laikā bez liekām emocijām un mazākiem sirdsapziņas pārmetumiem atstāj 1. Grupas invalīdu ar kustību traucējumiem bes jeb kādie sasariem un neielaižoties nekādās diskusijās, (bites izpratnē pasaulē nav krīzes) galvenais ir izsist naudu no klienta par pakalpojumiem, kuru nevar apmaksāt krīzes iemeslu dēļ darbinieki praktiski nodarbojās ar šantāžu un draudiem. Šo...
BITE - Maldināšana pie līguma slēgšanas
Uzmanieties slēdzot līgumu ar sia "bite Latvija". Jebkuram produktam, kuram no savas puses bite būs iedevusi jums kādu atLaidi, nāksies šo pakalpojumu lietot un maksāt 2 gadus. Ja pirmajos mēnesies jebkādu problēmu dēļ (slikts serviss, Cena nav vairs konkurētspējīga, pakalpojums vairs nav nepieciešams) nāksies maksāt līgumsodu. Līgumsods nevis par izmantoto atlaides apmēru, kas liktos loģiski, bite ir gudrāka. Apzinoties savas problēmas prom pirmajos mēnešos lietojot pakalpojumu nelaidīs, ja...
BITE - Krāpšana, līgums bez paraksta un vel summas bez iemesla
Pieteicos bitei jaunu numuru zinu ka ir tarifs pa 11,50 zvani un izsinas un internets bezlimita pa Latviju bez maksas! Man pasaka ka tāda nav un sak piedāvat kadus xboxus vai pulksteņus teicu ka man to nevajag gribu vienkarsi numur ar tadu tarifu Saka ka tada tarifa nav un ir iespējams tikai ja ņem ierīces es teicu ka iešu tad uz tele2 pēc laika pasaka tomēr ir tāda tarifs bet pieslēdz ko tādu ka nak lieli rēķini sakuma 16 tad jau 20 par internetu lai gan līguma ir neierobežots bet pats Sergej...
BITE - Krāpšana un slikta apkalpošana!
В декабре 2019 решили переоформить мой номер на имя мужа, чтобы перейти в теле2. Нас предупредили, что этот процесс займет около 5 рабочих дней и за эти несколько дней мужу надо будет заплатить. Прошло дней 5, мне отключили бите и подключили теле2. Мужу выслали счёт - небольшую сумму (мы думали за эти 5 дней января) , он его оплатил. Я оплатила свой последний счёт бите за декабрь и мы решили, что на этом история с бите закончена. Однако, сегодня (11.02) мужу опять приходит счёт от бите...
BITE - Krāpšana
Negodīga kompānija, maldina klientus. Manā tarifu plānā iekļauti 10 gb internets, pārtērēju internetu par 600mb un pieskaitīja 40 eur klāt pie rēķina, kaut gan izvēloties tarifu plānu bites salonā neko neteica, ka pārtērējot iekļautos gb uzreiz būs kosmosa rēķini. Nedrīkst klausīties bites darbinieku stāstīto, jo mainās darbinieki ik pēc mēneša un vairs par neko neatbild. Neiesaku nevienam izvēlēties šādus pakalpojumu sniedzējus, lai saņemtu rēķinus simtos vai tūkstošos.
BITE - Откуда берут личные данные?
Пользуюсь bite несколько лет. Но так же пользуюсь номером tele2(zelta zivtiņa),номер не зарегистрирован на мое имя в tele2,то есть фактически мое имя ни где не указано к этому номеру. Сегодня звонит мне девушка с bite на номер tele2 и обращается ко мне по имени,начинает предлагать скидки. Вопрос,откуда они знают моё имя и мой второй номер который не относится к их компании?
BITE - Krāpšana, naudas izspiešana
Radās liels šoks. No bites atteicos oktobra beigās, 4 novembrī uzsāku lietot lmt. Bite atsūta rēķinu par novembri 29.90 eiro! Kā var likt maksāt par to ko neesi sniedzis. Kāpēc man ir jāmaksā, ja tā jau kvalitāte bija slikta, un šis bija iemesls aiziešanai. Esiet uzmanīgi. Katrā ziņā došos uz patērētāju biedrību, plus iesniedzu attiecīgajai instancei bites līgumu, kurā tika konstatēti pārkāpumi. Pirms iesaistīties ar bites pakalpojumiem, padomājiet divreiz
BITE - Ar varu tur pie sevis! Neļauj pāriet pie cita operatora.
Jau 2 nedēļas nesekmīgi mēģinu aizbēgt no bite mobilā operatora. Dodos uz tele2 apkalpošanas centru, uzrakstu iesniegumu, ka vēlos kļūt par viņu klientu, man izsniedz tele2 sim karti un Saka, ka 3 dienu laikā saņemšu sms ar informāciju, ka jāmaina sim karte. Nākamajā dienā pienāk sms no tele2, ka mans līgums par pārnākšanu ir atcelts. Zvanu uz tele2 prasu - kāpēc? Man Saka - bite viņus ir informējuši ka esmu pārdomājis un vairs negribot mainīt operatoru! Zvanu uz bite un saku – neesmu ar jum...
BITE - Плохой сервис
Приехала Сегодня(06.02.20) в Бите в Акраполис - попался консультант Томс - не xотель меня обслуживает на русском языке + ехидные шутки кидал. Ужасный консультатнт. Хотела сразу папе в подарок телефон купить - нигде не написанно у них, что только их клиенты мог купить телефон по акциям. Объяснила, что папа является клиентом Bite, ему было все равно. Начал мне говорить,чтоб я к ним перешла - тогда продаст телефон! Знаете НИ ЗА ЧТО в жизни - не перейду к ним! ХАМЫ! Так бы не писала - если б сама не работала консультантом - реально ТОМС - иди работать грузчиком!
BITE - Sarežģī klientiem dzīvi
Bite laikam strauji zaudē klientus, ja tik uzbāzīgi zvana katras pāris dienas. Man jau ir bitē 5 numuri, T. Sk. , bezlimita internets un mājas internets. Tomēr regulāri saņemu zvanus ar muļķīgiem piedāvājumiem, pieslēgt vēl vienu mājas internetu u. T. T. Priekš kam man divi mājas interneti? Nulle loģikas. Ja jūsu darbiniekam saka, ka nav laika sarunai, kāpēc tas netiek ņemts vērā un tiek turpināts vervelēt? Katru reizi vienkārši jānomet klausule, savādāk jūsu darbinieki nesaprot. Mana bite arī...