BITE - Slikts serviss
Uzņēmums sniedz ne tikai sliktu mobilo sakaru pakalpojumus, bet ir arī ļoti slikts klientu atbalsta serviss, agresīvs mārketings, sniegtā informācija nav saprotama un nav ieinteresēti problēmas risināšanā. Biju viņu klients, vēlos no viņiem tikt vaļā jau 3 mēnešus, bet kaut kā nesekmīgi. Uzņēmuma mobilie sakari ir nekvalitatīvi - bieži sarunas laikā tie pārtrūkst, vai sarunas partneris nedzird, ārpus Rīgas vai lielveikalos nav zonas, izbraucot ārpus es, daudzās valstīs nav pieejams savienojums, kā izrādās, ir speciāli jāpiesaka. Nolēmu mainīt operatoru, vienojos ar citu operatoru, ka pāriešu pie viņiem. Pirms pārriešanas no bites zvanīja Svetlana, jautāja kādēļ pāreju, atbildēju, pamatojoties uz iepriekš nosauktiem faktiem un ka vēlos saņemt pakalpojumu. Bites pārstāve teica, ka varot man piedāvāt lētāk, kā konkurents un ļoti vēlējās uzzināt, cik maksāšu lmt. Jā, maksāšu vairāk, bet ceru, ka saņemšu kvalitatīvu pakalpojumu. Svetlana kļuva ļoti uzstājīga un centās ļoti pārliecināt, ka es pārmaksāšu, jo bite var piedāvāt lētāk. Atteicos, Svetlana neatlaidās un kategoriski pieprasīja autorizācijas kodu un paroli, jo bites pakalpojumi ir taču lētāki. Noliku klausuli un cerēju, ka veiksmīgi esmu pārgājusi pie jaunā operatora. Nekā. Bija man liels pārsteigums, jo no bite turpināju saņemt rēķinus, jo redz esot vēl citi pakalpojumi go3. Tiešā tekstā e-pastā uzrakstīju, kā no jums tikt vaļā. Izrādās, ka, neskatoties, ka pakalpojums ir caur biti, tas tomēr ir jāatsaka go3 lapā, bet šāda informācija bite mājas lapā nav pieejama. Izdarīju kā bija norādīts, bet nekā, vienalga pienāk rēķini no bite par šo pašu go3 pakalpojumu, jo to, ka esi pārtraucis pakalpojumu vēl neskaitās. Viņi atbild, ka atbilstoši nosacījumiem maksa tiek iekasēta pa visu abonēšanas periodu. Bet kāds ir bijis abonēšanas periods man nav ne jausmas, jo attiecības ar biti pārtraucu, viņi to atbildē e-pastā nav norādījuši ne reizi.
Komentāri (7)
Tur nav bite vainīgi bet gan jūsu mobilā ierīce.
Stāsts ir arī par attieksmi. Patērētājam ir tiesības pašam izvēlēties pakalpojumu, nevis to uzspiest. Bet no Bites puses, tas bija spiediens, 'mēs esam lētāki un jums to vajag'. Lēti, bet pārmaksā, jo pakalpojumu faktiski nesaņem.
Ja tas no Bites puses ir vienīgais kam piekrītu šija sūdzība. Uzspiest nedrīkst un tas ir slikti jo varbūt tomēr gribu lietot LMT ne Bite arī pat tad ja viņi ir lētāki un labāki bet vienalga nedrīkst tev nedot izvēli tapat piemēram ka ja LMT pieturētu klientus pie viņiem un teiktu ka viņi ir labāki bet kāda viņiem daļa ko gribu es? Es piemēram vēlos Biti nevis LMT kāpēc mani ir jāspiež lietot viņu pakalpojumus. Piekrītu jums tā nedrīkst un arī nevajag darīt nedrīkst piespiest klientu palikt un neļaut viņam pāriet pie cita.
Man arī ir Bite, strādāju tc un mani nekad nevar sazvanīt, kad esmu darbā. Un neesmu tāda vienīgā..
Tieši tā piekrītu jums Vladimirs Nikandrovs. Esmu jau Bites klients jau ilgus gadus kopš gandrīz Bites ienākšanas Latvijā visai ģimenei ir Bite. Tikai nezinu kāpēc nekad tādas sūdzības ka zona nav vispār nav. Nu es domāju ka piemēram vispār pat 2g nav bet tā nav taisnība Bitei ir zona visur normāli apdzīvotās vietās. Nekad arī nav tā kad man pārtrūkst sarunas Bites tīklā tas ir pilnīgas muļķības tā nav man nekad bijis ne ar Tele2 ne ar LMT ne ar Biti ka savu galveno operatoru. Tas kad Bitei varētu būt sliktāks pārklājums to pats esmu izjūtis varētu būt ka LMT ir labāks pārklājums bet tiešām ne vienmēr ir vainīgs operators bet arī var būt telefons ko lietojat. Tas ka Bite grib pieturēt pie sevis klientus tā dara visi gan Bite gan Tele2 gan LMT par to nav ne šaubas. Nesaprotu kāpēc visi melo par to ka vispār nav zonas? Tad kur jūs ejat iepirkties mežā vai? Zona ir gan man tirdzniecības centros gan visur citur pat uz ceļa uz Rīgu to nu gan lūdzu nemelojiet par Biti. Ja var būt kad nav 3g visur un 4g Bitei bet tas nenozīmē kad nav vispār zona 2g taču ir. Nu kur problēma? Nesapratu sūdzības autoru kāpēc kanēli ka zona vispār nav tā nav taisnība jo esmu Bites klients un zinu ka tā nav. Ja esi kautcik normāla vietā pa telefonu varēsi pārrunāt gan nu ar 4g Internetu ir savādāk tas gan nav visur un nav arī visur ātrs.
Jā, protams, visi citi vainīgi un idioti, tas Bites stilā. Ja Bite nenodrošina pārklājumu, vainīga mobilā ierīce, Ja Bite nenodrošina pakalpojuma pieslēgumu trešajās valstīs, vainīga ierīce, ja sarunas zūd tikai Bites tīklā, bet LMT šādas problēmas nav, vainīga ierice. Arī citiem man zināmiem cilvēkiem bija problēmas ar Bite tīklu, aizgāja uz citu operatoru, problēmas pazuda. Bites klientu apkalpošana zem visas kritikas, agresīva, informācija nepilnīga un neskaidra. Vainīgi citi, tikai ne Bite.
Tagad viņiem ir cits arguments sliktam servisam- Covid.