BITE - Slikts serviss, klienta maldināšana
Šī gada 16. Decembrī veicu bites internetveikalā pasūtījumu. Kad atzvanīja operatore, apgalvoja, ka sūtījums tiks piegādāts jau nākošajā dienā. Piegādes nebija. 18. Decembrī zvanīju atkārtoti ar jautājumu, kur kavējas mans pasūtījums, teica, ka noskaidrošot. Kad atzvanīja, teica, ka piegāde 100% būšot 21. Decembrī. Kad prasīju kavēšanos iemeslu, nezināja ko atbildēt. Tikai vēlāk atzvanīja un teica, ka es esmu nosaukusi nepareizu kontakttālruni un tāpēc paka netika piegādāta. Pilnīgas muļķības! Tika nosaukts pat vairākkārtīgi pareizais kontakttālrunis. Uz manu lūgumu sakārtot šo jautājumu, nelaipnā operatore teica, lai pati sazinos ar Dpd un atrisinu šo jautājumu! Kad sazinājos ar dpd ar lūgumu labot piegādes kontakttālruni, viņi teica, ka tas jādara bitei! Kad zvanīju bitei, viņi apgalvoja, ka viņi tur neko nevarot mainīt, bet pakas piegāde noteikti būšot 22. Decembrī. Ir 23. Decembris un pakas nav! Un bites tukšie solījumi un klajā melošana par piegādes termiņu ir nepieņemama! Kad sazinājos ar dpd kurjeru šodien 23. Decembrī, viņu operatore lika noprast, ka sūtījums visticamāk nebūs! Woilā! Ieteiktu bitei izvērtēt savu darbinieku komunikāciju ar klientiem un vēlmi atrisināt problemātiskos jaitājumus!
Sveiki!
Lai varētu Jums palīdzēt šajā situācijā, lūdzam sazināties ar mums, rakstot ziņu uz [email protected].
Paldies!
Pievienot komentāru