AirBaltic - Ignorē klientus un nevēlas uzņemties atbildību!
Jau vairāk kā pirms divām nedēļām man tika aizkavēts reiss par 3h, kā rezultātā nokavēju arī savienoto reisu un galamērķī nonācu 12 h vēlāk. Līdz pat šim momentam neesmu saņēmusi savu bagāžu, taču sazināties ar airbaltic ir praktiski neiespējami. Uz e-pastiem man netiek atbildēts vispār, un klientu apkalpē neviens nav ieinteresēts palīdzēt. Regulāri tieku sūtīta pie citiem kolēģiem, vai tiek pāradresēts zvans uz numuriem, kas neceļ klausuli. Airbaltic nevēlas uzņemties atbildību par notikušo, un, ja izdodas kādu sazvanīt, tad "rāda ar pirkstiem" uz jebkuru citu aviokompāniju, lidostu utt.
Komentāri (2)
Es domāju ,ka varat jau aizmirst par savu bagāžu. Kas pazudis tas ar galiem prom.
Kā jau Latvijas kantoris - viss šķērsām.Laikam Knariņš ar Pūkaino rakņājas pa čemokoferiem meklējot sev vērtīgas lietas pirms viņus izsūtīs uz turieni no kurienes nākuši vai uz nārām ''atpūsties'' līdz mūža galam iesēdinās.