AirBaltic - Spamošana, uzbāzīga reklāmu sūtīšana
Šī kompānija konkrēti jau apnikusi ar savām agresīvam reklāmām un regulāro spamu manā e-pastā.
Būtība ir tāda, tika iegādātas ar rezervāciju biļetes. Uz e-pastu Saka pienākt reklāmas par atlaidi bagāžai. E-pastā nospiežu atteikties no šādu ziņu saņemšanas, taču viss turpinās - ik pa laikam atkal reklāmas. Sazinos ar viņu operatoriem, pasaka ka redziet ar to ir par maz kas tiek darīts, lai atteiktos no reklāmām. Esot vēl viens punkts jānospiež, lai reklāmu nebūtu. Ok, tiek izdarīts, kādu laiku klusums un miers ir. Apmēram nedēļu atpakaļ pienāk kārtējā reklāma. Nu jau par paiku lidmašīnā. Rakstu šiem, ka atkal tieku traucēts un e-pasts spamots. Klusums no viņu puses. Nereaģē nekādi. Uzrakstīju pretenziju, nosūtīju caur viņu majas lapu ar pielikumu.
Šodien atkal kārtējā reklāma. Redzams ta ir viņu atbilde, ka pretenzijas netiek ņemtas vērā un ka turpinās spamot ar saviem bagāžas un ēdiena atlaidēm.
" dārgie '' airbaltic, par cik normāli cilvēcīgi pretenzijas nesapratāt, tad ar jums sazināsies citas iestādes. Mani neinteresē ne jūsu atlaides bagāžām ne arī jūsu pretīgie ēdieni ar iztecējušiem termiņiem produktiem! Jāuzsūta būs sanstacija, lai pārbauda jūsu virtuvi! Ēdiet paši, tikai pilotiem to nedodiet pirms lidojumiem, savādāk pļutku pieķers simtpunkti un lidojuma laiku pavadīs atejā tad!
Varbūt ir vēl kāds, kurš cietis no šīs firmeles uzbāzīgi agresīvam reklāmām, krāpšanos? Viņi vairākus gadu ierāva arī virs 800 eur par biļetēm, par kuram naudu tā arī nav atgriezuši joprojām. Tiek gatavota lieta pret viņiem.
Pievienot komentāru