www.220.lv - Slikta prece
Nepērciet nekādas preces internetveikalā 220.lv. Preces ir nekvalitatīvas, neorģinālas un neatbilst atēlā redzamajām. Arī es iegādājos internetveikalā 220.lv telefonu samsung kurš sabojājās trīs mēnešu laikā, aizsūtīju atpakaļ ar klāt pievienotu vēstuli ka gribu saņemt naudu atpakaļ, kad neviens nelikās ne zinis es sāku zvanīt un sūtīt e-pastu, tā viņi marinēja to telefonu trīs mēnešus un tad nekaunīgi man pazvanīja un teica ka man viņš ir jāizņem jo esot pagājis pus gads un viņi vairs naudu neatmaksājot. Nu ko varu teikt - apkalpošanas personāls slikts un nelaipns, viņiem vispār neinteresē ja rodas problēma ar pārdotajām precēm, visas pretenzijas tiek ignorētas, galvenais ir tos mēslus pārdot un par pārējo vairs nelikties ne zinis. Cilvēki nepērciet neko tajā pretīgajā veikalā 220.lv, es ļoti ceru ka viņi drīz nobankrotēs... P.S. telefons kuru es nopirku vispār nelīdzinājās šī telefona orģinālam, arī lietošanas pamācība nebija ne latviešu ne angļu valodā - viss bija poliski... un kur viņi tādus mēslus izrok...
Komentāri (34)
Tas nekas, ka viņi Jūsu telefonu nomarinēja. Tā ir viņu atbildība, jo viņiem bija jāsniedz atbilde 10 dienu laikā. Tāpēc Jūs varat sūdzēties PTAC, lai uzliek par pienākumu veikalam atmaksāt Jums naudu.
Labdien, Inga!
Lai varētu sniegt komentāru par šo situāciju, lūgums atsūtīt savu pasūtījuma nr uz [email protected] vai arī šeit!
Jau iepriekš atvainojamies par radušos situāciju.
interneta veikals 220.lv
Nezinu, es gan pirms pusgada no 220.lv pasūtīju just 5 spacer telefonu un vēljoprojām ideālā kārtībā.
Mana lieta par to samsung telefonu aizgaja lidz pat PTAC, tik un ta neko nepanacu, jo visu laiku tiku maldinata, bet lai nu paliek, to telefonu nolemam vairs ara nenemt -lai tas 220.lv ar vinu aizrijas, , , VARU TIKAI PABRIDINAT CITUS CILVEKUS - NEPERCIET NAKO VEIKALA 220.LV, jo galu gala ne jau tas letakais ir tas labakais...ir pietiekami citu internetveikalu kur var iegadaties kvalitativas preces.
ingabrice:
Paskaidrojiet par to maldināšanu. Kurš Jūs maldināja-220.lv vai PTAC? Vai abi kopā? Varbūt Jūs esat noklusējusi kādu detaļu? Kā tas telefons sabojājās? Ūdenī iekrita? Kā nogādājāt vēstuli un preci? Ar kurjeru vai pastu? Vēstule ierakstīta?
Varbūt tieši Jums arī pie cita tirgotāja šāda situācija tieši tāpat atrisinātos?
Ar PTAC viss bija kartiba, sieviete bija loti pretimnakosa un tiesam velejas man palidzet un ari telefons kuru aisutiju atpakai bija vizuali ideala stavokli, to vienkarsi pec nepilnu tris menesu lietosanas vairs nevareju ieslegt.Gan telefonu kopa ar pieteikuma vestuli, gan vel pec tam sutiju ierakstitas vestules caur pastu.Pec tris menesu zvanisanas vini tai internetveikala220.lv apkalposanas centra man atbildeja ka telefonam nekada vestule nebija pievienota, tad man rodas jautajums ka vini zinaja no ka sis telefons ir un kas vinam par vainu, jo vestule bija noradits psutijuma nummurs un viss parejais ...Ai si visa ir tuksu salmu kulsana, varu tikai pateikt ka veikals 220.lv darbojas tikai savas intereses, ceru ka klientu viniem paliks arvien mazak un mazak, lidz vini beidzot bankrotes.
Labdien, Inga!
Bez informācijas par Jūsu pasūtījumu mēs nevaram sniegt komentāru/ jo nevar atšifrēt Jūsu pirkumu! Lūgums - atsūtiet Jūsu pasūtījuma nr!
Es arī pēc frāzes "Preces ir nekvalitatīvas, neorģinālas un neatbilst attēlā redzamajām." nesteigtos un neriskētu ar sevis identificēšanu, var tas pasākums beigties tiesā par apmelošanu un veikala reputācijas apzinātu bojāšanu. :)
Internetveikals 220.lv ir cukas un zagli, ceru ka driz ta iestade bankrotes, tas janis b laikam pats vina strada ka ta uztraucas par reputaciju.
Starp citu es pati esmu sarunajusi tiksanos ar juristu, te vel paskatisimies kurs kuru tiesa sudzes un vispar palasiet ko citi cilveki raksta-nu identiski ka man. Preces 220.lv veikala ir neorginalas un pedejie mesli.
Labdien, Inga!
Lai arī neskaitāmas reizes esam Jums vaicājuši atsūtīt pasūtījuma nr., to jūs nezināmu mums iemeslu dēļ nevarat izdarīt. Bez informācijas par Jūsu pasūtījumu mēs nevaram sniegt komentāru/ jo nevar atšifrēt Jūsu pirkumu! Lūgums - atsūtiet Jūsu pasūtījuma nr.
Papildus vēlamies uzsvērt - interneta veikalā 220.lv klienti var iegādāties tikai oriģinālas preces no gadiem pārbaudītiem piegādātājiem. Iegādātajām precēm tiek nodrošināta garantijas apdrošināšana 2 gadu garunā pēc pirkuma brīža. Ikviena prece tiek pārbaudīta autorizētā garantijas servisa centrā, ja klientam ir pretenzijas pret autorizētā servisa centra slēdzienu, tam ir visas tiesības veikt pārbaudi pie licenzēta neatkarīgā eksperta, par to iepriekš informējot 220.lv.
Labdien, Inga!
Bez informācijas par Jūsu pasūtījumu mēs nevaram sniegt komentāru/ jo nevar atšifrēt Jūsu pirkumu! Lūgums - atsūtiet Jūsu pasūtījuma nr! Mēs Jums to vaicājam jau vairākas dienas pēc kārtas.
Interneta veikalā 220.lv klienti var iegādāties tikai oriģinālas preces no gadiem pārbaudītiem piegādātājiem. Iegādātajām precēm tiek nodrošināta garantijas apdrošināšana 2 gadu garunā pēc pirkuma brīža. Ikviena prece tiek pārbaudīta autorizētā garantijas servisa centrā, ja klientam ir pretenzijas pret autorizētā servisa centra slēdzienu, tam ir visas tiesības veikt pārbaudi pie licenzēta neatkarīgā eksperta, par to iepriekš informējot 220.lv.
Nesutisu es jums vairs nekadu pasutijuma numuru, esmu jau to darijusi neskaitamas reizes [ sutiju uz e-pastu, neskaitamas reizes zvaniju, rakstiju ierakstitu vestuli uz kuru vel sodien nav nekadas atbildes...], ka jau teicu telefons bija neorginals, izskatijas ari pilnigi savadak neka internetveikala 220.lv bija redzams, starp citu si modela telefonu jau pirms nopirksanas pie jums biju redzejusi un tas noteikti nebija tads kadu nopirku pie jums...So lietu jau biju nodevusi PTAC un ka noskaidrojas ka jus sev par labu esat so telefonu marinejusi tris menesus, manas vestules ignorejusi...vardu sakot ir pagajusi sesi menesi un naudu es atpakal vairs nedabusot. Katra gadijuma es tam meslam pakal nebrauksu - variet aizrities ar to telefonu un lieciet mani miera, gribu vienkarsi bridinat citus cilvekus NEPERCIET PRECES INTERNETVEIKALA 220.LV, bus rugti janozelo.
Labdien, IngaBrice!
Mēs nesaprotam Jūsu nostāju un intensīvo sūdzību izvietošanu - Jūsu lieta ir izskatīta un Jūs saremontētajam telefonam neierodiet pakal jau vairāk kā 2 mēnešus ( kopš 10. decembra 2014. gada) - zemāk situācijas izklāsts, lai ikviens var iepazīties ar šo lietu un pats izvērtēt vai lietotaja "ingabrice" izvietotās sūdzības par interneta veikals 220.lv šajā portalā ir pamatotas.
Interneta veikala 220.lv komentāts uz ingabrice sūdzību
Kliente telefonu iegādājās 2014. gada 6. augustā ar kurjeru to saņēma 7. augustā.
Interneta veikalā 220.lv kliente vērsāties gandrīz pēc 4 mēnešiem - jeb 28.novembrī, kad pa pastu tika atsūtīts iegādātais telefons -kam nebija pievienots nekāds dokuments !
Tā kā nebija neviena pavadokumenta vai pirkuma dokumenta, nevarēja garantijas serviss identificēt to kā klientes telefonu, intensīva darba rezultātā īpašnieks tika noskaidrots pēc IMEI koda un telefons tika nosūtīts uz autorizēto garantijas servisa centru - bojājumu novēršanai paredzētās garantijas ietvaros.
Jau kopš 10 decembra, klientes telefons ir saremontēts ( garantijas remontu veica autorizētais serviss) un atrodas mūsu garantijas servisa centrā - Rīgā, Ģertrūdes ielā 94a! Jūsu telefonam tika nomainīts jauns skārienjūtīgais ekrāns - telefons ir gluži jauns un mums nav saprotams, kāpēc Jūs neierodaties tam pakaļ jau vairāk kā 2 mēnešus.
Saistībā ar šo gadījumu pie mums vērsās arī PTAC - vēstulē viņiem sniedzām sistuācijas izklāstu. Arī Jūs esat saņēmusi informāciju no PTAC par šo gadījumu un arī Jums PTAC ir sniedzis savu redzējumu.
Interneta veikals 220.lv ir rīkojies saskaņā ar visiem normatīvajiem aktiem un no savas puses veicis visas darbības, ko tie paredz, mēs esam Jums snieguši garantijas remontu un prece ir kopš 10.decembra ir pieejama saņemšanai - Jūs par to tikāt informēta jau 2014. gada 10.decembrī. Papildus Jums ir sūtīti atkārtoti atgādinājumu - izņemt preci.
Lūdzam rast laiku ierasties pakaļ savam telefonam Jums ērtā laikā:
Pirmdiena - Piektdiena: 9:00 - 20:00
Sestdiena: 10:00 - 15:00
Svētdiena: BRĪVDIENA
Papildus pievienojam arī interneta veikala 220.lv atbildi PTAC.
ar cieņu
interneta veikals 220.lv
Kad telafons sabojajas nekavejoties zvaniju uz 220.lv apkalposanas centru un tur man sieviete atbildeja lai ar brivu roku uzrakstu ko velos - vai lai telefonu labo vai pieprasu naudu atpakal, un sutu telefonu uz 220.lv garantijas servisu jo tikai 220.lv garantijas servis varot pienemt talako lemumu - ta man atbildeja 220.lv darbiniece.Ta ari izdariju . Aizsutitajam telefonam bija pievienota vestulae, kura jusu nolaidibas pec tika pazaudeta, bet visticamak izmesta [tas atkal parada cik jus esat neprofesionali sava darba], un galvenais man bija tiesi tapat ka jau seit citiem jusu kompanija apkraptiem cilvekiem - zvani cik gribi, bet neviens neko nezin.Es jums vairak ka menesi nepartraukti zvaniju tad paskaidrojiet man kapec es visu laiku tiku mulkota . Kad sazinajos ar PTAC man sieviete pastastija ka jus visu man esat teikusi pilnigi nepareizi un izdarijat ka jums bija izdevigi nu tad aizrijieties ar to telefonu es tam brakim pakal nebrauksu un reklamesu visiem un visur ka 220.lv ir sliktakais internetveikals - par to jus pasi esat parupejusies. P.S.starpcitu tiesi sieviete no PTAC man ieteica ka varu rakstit savas pretenzijas SUDZIBAS.LV, zel ka agrak nezinaju, jo te par 220.lv var tadus brinumus izlasit...mani neparsteidz ka jums seit ir sliktakais reitings.
Un starp citu telefons jums tika aizsutits 28.oktobri, tas ka jus savas braka preces nevarat laikus iznemt ir jusu vaina, un beidziet tagad te lepni reklamet PTAC sledzienu, ka neka kad man piezvanija PTAC darbiniece es pati teicu lai vini so lietu sledz, jo tapat jau jegas nebus . Jus esat viens pretigs internetveikals ar pretigiem darbiniekiem, censaties savos komentaros sevi atmazgat, ES BRIDINU CITUS CILVEKUS - NEPERCIET PRECES VEIKALA 220.LV - TUR TIRGO NEORGINALUS BRAKUS UN IR PRETIGI UN NEPATIKAMI DARBINIEKI KURI KAD JUMS BUS PROBLEMAS AR IEGADATAJAM PRECEM NEKAD NEKO NEZIN VAI VIENMER TEIKS - NEKAVEJOTIES NODOSIM JUSU INFORMACIJU MUSU MENEDZERIM - HA, HA KURS TA ARI NEKAD NEATZVANIS...
Ha - galvenais intensiva darba rezultata, jus cukas no internetveikala 220.lv vispar neko nedarijat, es jums nemitigi zvaniju un sutiju e- pastu tad ka jus varejat nezinat ka tas ir mans telefons, melojat ar jus vel pie tam un ka jau teicu nosutot jums atpakal telefonu tam tika pievienota vestule kura prasiju atgriest naudu, bet jus so vestuli izmetat un kad es zvaniju visu laiku jums tad citu neko nevarejat atbildet ka - neko nezinam, nodosim so informaciju menedzerim un ta tris menesus . CUKU BANDA.
JAAAAAA, IZSKATAS KA TAS 220.LV IR SLIKTAKS PAR TOCKU. ES AR JAU ESMU PABRIDINAJIS VISUS SAVUS DRAUGUS UN RADUS LAI TURAS TALAK NO INTERNETVEIKALA 220.LV.
ES AR INGA JUSU VIETA PEC TA TELEFONA NEBRAUKTU, NEPAIES NE MENESIS KA VINS NEDARBOSIES ATKAL, TE JAU CITI RAKSTA TADUS BRINUMUS KA IZNEM TAS LABOTAS PRECES VEL SLIKTAKA STAVOKLI NEKA TAS NODEVA - KAUT KADA ARPRATS.
Tā ir padomju mentalitāte, kas nododas no paaudzes uz paaudzi, katrs pats par sevi, neviens neieklausās apkārtējos cilvēkos un padomos. Un rezultātā viņi tikai kāpj uz tiem pašiem grābekļiem, un viņus tikai drāž un drāž uzņēmēji, valdība un pārējie, kam smadzenes pateizi strādā.