220.lv - nenodrošina garantijas servisu
Neiesaku nevienam pirkt elektroniku šajā veikalā. Pēc tam, kad konstatējām, ka iekārta pēc pāris lietošanas reizēm nedarbojas, pēc vairākiem zvaniem uz 220.lv izdevās noskaidrot servisa kontaktus. Meistars ieradās pie mums mājās, izrakstīja tehnisko slēdzienu, kuru nosūtījām veikalam vairākas reizes. Saņēmām vispārīgas atbildes, bet konkrētas darbības nebija. Turpinājām rakstīt e-pastus, zvanīt atbalsta tālrunim, kamēr pēc mēneša noskaidrojās, ka slēdziens nav pareizi uzrakstīts un uz tā pamata 220.lv nevarot man palīdzēt. Kad atgādināju, ka 220.lv kā pārdevējam tā kā būtu jānodrošina serviss un pareiza tā darbība, saņēmu atbildi, ka tas nav viņu serviss un viņi ar servisu pa tiešo nekontaktējoties. Tagad bez maz vai sanāk, ka man pašai "pareizi" jāuzraksta akts.
Nezinu, kā tas notiek Rīgā, bet ārpus Rīgas acīmredzot stabila servisa nav.
Veļasmašīna nedarbojas jau mēnesi un no 220.lv puses nav pilnīgi nekādas atbildības par to, ka pārdevuši man defektīvu preci.
Labdien,
Mēs atvainojamies par Jums sagādātajām neērtībam,
Vai varat lūdzu uzrakstīt Jūsu pasūtījuma numuru, lai varam noskaidrot kur ir radusies problēma ar kvalitatīvu garantijas servisa sniegšanu?
Gaidīsim Jūsu atbildi
Komentāri (1)
Jebkurš veikals var uzņemties starpnieka lomu, bet pašiem nekas nav jādara tai sakarā. Katram produktam ir savs autorizētais (un ne) servisa centrs. Autorizēto servisa centra kontaktus veikali visbiežāk nodod lietājam. Neautorizēts serviss, ved pats un komunicē veikals.
Nekā jauna. Tā strādā servisa nodrošinājums vismaz 10gadus. Tā ir viena no opcijām nevis obligāta prasība, kas veikalam jādara.
Ja gadījumā nevarat izrisināt problēmu ar servisa centru, tad varat lūgt palīdzību veikalam. Vai arī gadījumos, kad serviss izsniedz aktu par to, lai pārdevējs atgriež jums naudu, tiek iesaistīts veikals.
Tas ir tikai normāli, ja tehnika nestrādā, sazināties ar oficiālo Ražotāja servisa centru, nevis klupt veikalam virsū. Jo savādāk izklausās, ka jebkurš veikals pats ražo preces.
Iesaku, precizēt, kas nepareizi norādīts aktā un likt autorizētā servisa meistaram izlabot. Lai miers. Decembrī saņemt atbildes laicīgi lielajos veikalos ir pagrūti, jo noslodze ir liela.