220.lv - Slikts serviss
Vakarr slikta servisa un rupjas apkalpošanas dēļ piedzīvoju nepatīkamus mirkļus 220.lv ģertūdes ielas veikalā. Neprofesionāli, rupji, apkalpošana un komercprakse absolūti nav uz klientu orientēta. Trūkst vārdu. Tika aizskarta mana cieņa rupja darbinieka dēļ. Vērsīšos PTA.
Atbilde no
interneta veikals 220.lv
Pārstāvja atbilde
01.11.2019
Labdien,
Lūdzu norādiet savu pasūtījuma numuru, lai varētu sīkāk izpētīt radušos situāciju.
Komentāri (2)
Nekas ne no kā tāpat nerodas, kāds ir iesākums šim stāstam.
Par "attieksmi" kura jums nepatika PTAC vērsties nav iespējams, jo likumā nav noteikt, ka katrs klients ir jaaplaiza no galvas līdz kājām. Serviss ir atstāts pašu uzņēmumu ziņā.
Par ko īsti sūdzība? Atkal kāds nepasmaidīja, ne tā paskatījās?
Vai arī kāds ar šizofrēniju sirgstošais ne tā visu saprata un uztvēra?