BITE - krāpšana
30. augustā, apstākļu spiesta (no rīta transportā tika nozagts telefons), BITE salonā atjaunoju SIM karti un iegādājos jaunu telefonu, konsultants pierunāja nomainīt arī tarifu pānu ar lielāku maksu. Saņemot rēķinu par augustu, secināju, ka jaunais tarifu pāns ir piemērots visam mēnesim - no 1. augusta, kaut gan reāli esmu to lietojusi precīzi 1,5 dienas un rēķins ir divas reizes lielāks, nekā parasti.Telefona sarunā man atbildēja - jā tā ir, konsultantam vajadzēja jūs informēt.Lieki piebilst, ka šāda informācija man netika sniegta, jo citādi nepiekristu mainīt tarifu plānu vai darītu to citā laikā. Esmu vērsusies arī patērētāju tiesību aizsardzības birojā un saņēmusi apstiprinājumu, ka man nav jāmaksā par nesaņemtiem pakalpojumiem, vienīgi BITE tam nepiekrīt - it kā neesot iespējams aprēķināt patēriņu par atsevišķām dienām, bet jaunā telefona izmaksu par 2 dienām gan aprēķināja ar apskaužamu precizitāti. Esiet modri, sekojiet līdzi visam, ko piedāvā, neļaujieties pierunāt, jautājiet un mainiet operatorus, jo esošie uzsēžas, izmanto un ņirgājas.
Komentāri (3)
Par pusotru dienu uzlikt rēķinu par mēnesi? Tas tomēr ir kaut kā pārāk šerpi. Viens būtu tas, ja konsultants būtu pabrīdinājis, bet otrs ir tas savādais ,ka ir atrunas, ka nevar aprēķināt. Neredzu tur nekādu problēmu. Aprēķiniet no pamata tarifa maksas zvaniem, sms, internetam, ja piekrīt klients.. vai tīri vienkārši - nākat pretī klientam un uzliekiet kādu simbolisku maksu par katru to atlikušo dienu tajā mēnesi. Nabagāks tur neviens tajā Bitē dēļ tā nepaliks. Bet ne jau dēļ pāris dienām likt maksāt par visu mēnesi. Un tā tas ir patiesībā visiem operatoriem un šādu bakalpojumu sniedzējiem. Pieslēdz mājas internetu uz mēneša beigām, tevi nebrīdina, bet pēc pāris dienām atnāk rēķins jau par pilnu mēnesi. Patiesībā vienkārša matemātika tur būtu.. no rēķina summas izrēķini cik vidēji dienā tas ir izmaksājis un sareizini ar dienām, kur tur kaut ko nevar aprēķināt, kā to Bite saka.?
Ar aprēķinu pa dienām ir cits čakars un atkal neapmierināti un bļaujoši klienti. Ja tev uz vienu mēnesi ir piemēram 2GB interneta, tad arī uz atlikušajām dienām tas ir jāsadala un tā jau ir problēma. Klienti, kā likums to pārtērē un pārtērēšanas gadījumā ir vai nu papildus izmaksas vai papildus interneta iegādes opcija (Pēc iekļautā apjoma izmantošanas, katri nākamie 500 MB izmaksās 2,50 €.) Bez tam sākas stāsts par to, ka klients no šī mēneša vēl nav iztērējis visus viņam esošos megabaitus un tas sanāk ka tie "pazūd" un tiek iedoti tikai daži atkal sākas aurošana.
Bez tam daudziem truleņiem nemaz nevar ieskaidrot kā tas darbojas. Tāpēc vienkāršāk ir no 1. datums jauna dzīve, viss izlietojums pa nullē un viss skaitas korekti un bez pretenzijām.
Runājot par Patērētāju tiesībām, katram uzņēmuma ir tiesības noteikt tādu metodoloģiju un soli, kādu tas uzskata par nepieciešamu.
Neviens nebrīdināja = ak svēta Marija. Kad mūsu cilvēki beidzot sāks lasīt līgumus un pieņemt to, kas tajos ir rakstīt. Ir smieklīgi un nožēlojami diskutēt par to vai man teica vai neteica. Konsultanta vārdam nav nekāda juridiska pamatojuma un tas ko viņš teica vai neteica ir relatīvs.
Vēl viens ļoti nepatīkams gadījums bija Bite apkalpošanas centrā Dobelē apmēram pirms pus gada . Mans labs draugs beidzot nolēma pāriet no podziņtelefona uz skārienjūtīgo (smart id utt ) . Gāju šim līdzi ,viss itkā ok izvēlējās modeli un nolēma iegādāties. Lab sataisa tas čaalis to papīra (līguma) kalnu viss pagaidām ok . Prasam lai arī pie reizes ieliek sim karti telefonā . Šis paskatās un saka ka vajag jaunu sim karti jo vecā nederot un sagriež veco ar šķērēm uz pusēm... Es sākumā apstulbu ,saku jūs telefonu nummurus (katalogu) pārkopējāt no vecās kartes ? A šis ātrumā atbild ups aizmirsu (laikam saprata ka ir sataisījis sūd*s) ... Bļ* ''UPS'' tu slāvu akcentā Latviski runājošais tiko pa*isi visu mana drauga tel nr katalogu... Lab ka man draugs ir mierīgas dabas un ar ļoti lielu sarūgtinājumu norija šo krupi .
P.S Es jau sen vairs nēsmu Bites klients un nevienam šo kantori neiesaku .