BITE - īpaši bezkaunīga krāpšana
Visādi mārketinga triki ir redzēti, bet šis nu tiešām šķiet jauns bezkaunības līmenis...
Piezvana meitene no BITE (nezinu, vai tā bija viņa, kas zvanīja, bet dokumentos kā pārdevējs rādījās Agrita B.) - sāk kaut ko laipni čivināt par DĀVANU lojālajiem klientiem un ka sarunas beigās jūs LAIMĒSIET planšeti. Un izstāsta, ka būs tikai jāpievieno bites intenets, par kuru, saprotams, jāmaksā.
Nu forši, nu!
Atnāk planšete, klāt papīri - līgums uz 36 mēnešiem, maksa par ierīci 6 eur mēnesī... Nu ko te vairs komentēt? Planšete vienkārši paņemta uz nomaksu! Kāda "dāvana", kāda "laimēšana"?
Bites ofisā varēja just, ka tas ir masveidā. Jau,tikai ieraugot papīrus, jaunietis noteica: "Nesat planšeti atpakaļ? Atkal...". Lika manīt, ka viņiem tādu atpakaļ nesēju ir daudz. Un vairs neko nejautāja, uzreiz kārtoja papīrus preces atpakaļ nodošanai. Uz jautājumu, vai tie 6 eiro 36 mēnešus izskatās pēc dāvanas, viņš tikai nosmaidīja: "Mārketings!"
Nerunājot par visu morālo, tas taču reāli laiku un naudu čakarē vispirms satikt to kurjeru, pēc tam vest to planšeti uz jūsu sasodīto biroju Sarkandaugavā.
Un cik ir tādu, kuri neizlasīs papīrus un pēc tam sāks brīnīties, ka pārāk lieli cipari rēķinā pienāk? Jūs vismaz kaut kādu vecumu filtrējat, vai arī pensionārus šitā mēģiniet čakarēt? "Citāda" kompānija...
Komentāri (15)
Vai 6 Eur x 36mēn ir dāvana - atkarīgs no planšetes cenas. Iespējams, ka tā ir sava veida "dāvana". Ja, piemēram, planšetes pilna cena ir 400 EUR, tad tas ko piedāvā Bite ir dāvana. :)
Bet vispār, tā kā jau vajadzētu pieaugt un zināt, ka šajā pasaulē neviens uzņēmums tev bez maksas neko nedos.
Nu, protams, bez viedas pamācības jau iekomentēt nav iespējams, ne? Tas nav ne sarunas temats, ne Tava darīšana, manis pēc es vai kāds cits var noticēt kaut vai tam, ka sponsorēs māju jūras krastā. Tas nenozīmē, ka tāpēc tas ir jāsola.
Šeit runa ir par Biti un viņu pārdošanas metodēm. Kādā sakarā tie vārdi "dāvana" un "laimēt"? Skaidri un gaiši pasaka, ka dāvana, planšete ir LAIMĒTA, jāmaksā par pieslēgumu, nu kāpēc nepamēģināt (pie tam, ja tieši saplīsusi iepriekšējā planšete un tiek jau meklēta jauna)?
Planšetes cena interneta veikalos ir sākot no 197eur. Galīgi nav dāvana :)
Man gan drīzāk šķiet, ka čakarēšana plauks un zels, kamēr tautā būs šāda attieksme, kā te komentāros redzams - neviena vārda par to, ka tik lielai kompānijai jau tā kā neklātos apzvanīt klientus un skaidri gaiši teikt, ka laimēta ir dāvana un tad sūtīt nomaksas. līgumu.
Tiešām tādas metodes ir ok un vainīgs ir tikai cilvēks, kurš saka, ok, sūtiet ar?
Civilizētā valstī par tādām metodēm jau sen nahrenizētu, bet mums tas izskatās, ka ir normāli.
Mikus82, kurā civilizētā valstī tu esi dzīvojis un vērtējis uzņēmēju realizētās komercprakses un Valsts iestāžu reakcijas metodēs? Tiešām interesanti, uz kādu pieredzi un piemēriem vari atsaukties.
Par visām telefonakcijām. Telefonsaruna ir telefonsaruna. Visādi var gadīties ar to saprašanu un arī ar domas formulēšanu vārdos. Varam taču pieļaut, ka lielajā kompānijā strādā jauns darbinieciņš, vietējais latvietis, kas, iespējams savu darbu neizdarīja kā vajag. Var arī pieļaut, ka tu kaut ko nesaklausīji vai saklausiji pa savam, tā kā gribējās dzirdēt un saprast. Manuprāt, būtu korekti, pirms raksti sūdzības, palūgt, lai tev iedod noklausīties telefonsarunu, kuras laikā tev tika izteikts piedāvājums. Pamatojums ir ļoti vienkāršs - tu vēlies vērsties PTAC, lai sūdzētos par komersanta negodīgu komercpraksi. Nu, ja nedod - vērsies uz reiz PTAC un sūdzies. Galu galā, tevi "piemānīja", un tu, kā normāls pilsonis nevēlies, lai šādā veidā tiktu "piemānīts" vēl kāds. PTACs tad uz likumīga pamata saņems Tavu sarunu ierakstu un varēs dzirdēt, vai telefonsarunas laikā teica to ko tu saprati, vai teica ko citu. Ja tu pasūdzies tikai šeit, un nedari neko reālu, tad būs tā kā Tu raksti: "čakarēšana plauks un zels, kamēr tautā būs šāda attieksme".
Starp citu, kamēr tu neesi parakstījis līgumu, neviens tev nelika braukt uz viņu ofisu. Varēji telefoniski informēt, izsakot visus iebildumus (sarunas ierakstās), ka "dāvanu" šādā komersanta izpratnē Tev nevajag, ka piegādājuši kļūdas pēc, un lai brauc paši pakaļ un savāc. Kamēr uz līguma nav tava paraksta, tev nav nekādas saistības.
kamer ir aitas bus ari vinu cirpeji. par velti siers ir tikai pelu slazda. un kamer cilveki naivi tices visam ko viniem saldi stasta visadi firmu agenti tada cakaresana plauks un zels.
Hey, šo izlasot mazliet sasmejos par daža laba gudribam. Pats ari izmantoju šo bites piedavajumu. Planšete tiešam ir bez maksas, jo liguma tie 6Eur tiek noraditi formali, vnk uzņemums pa nules vertibam liguma nevar taa tik vienkarši neko noradit!
Un padomajiet paši, ja bezlimita internets izmaksa 22,50Eur, bet jums tiek piedavats par nieka 15Eur? Tas sanak, ka internetam tiek piemerota 7,50Eur atlaide...
Liguma noradits ir ka jums tiek piemerota sai standarta maksai 60% atlaide kas veido 9Eur 6Eur formali par datoru...tas nozime ka jebkura gadijuma maksa kopa ir tie 15Eur, ja plansete jauna maksa 260Eur, nomaksa tie ir 13Eur tad saada piedavajuma cena reali ir 35,50Eur, bet Bite piedava par 15Eur!!!!!!!
Jus katru menesi ietaupat par internetu vien 7,50Eur!!
Kaada veel krapšana? Common!!!
Loğiski vaig padomat un pareķinat lidz...
Šaubos , ka dāvana, jo man pateica, ka bite ka tadas dāvanas nemaz neesot , tas ir mārketinga triks. Cilvēki uzķeras.
Galvenais, lai tad, kad atnāks rēķins, nevajadzētu brīnīties par skaitļiem. Man ir tāda pati situācija, bet pagaidām nekādu problēmu nav. Vismaz konsultants visu saprotami paskaidroja, pat ja gadījumā vēlēšos pēc kāda laika atteikties no interneta, nāksies vien atmaksāt planšetes vērtību pakāpeniski. Neuzskatu, ka būtu apkrāpta. Pirms grābt visu pēc kārtas, vajag drusciņ arī uzzināt precīzāku info. Pati esmu bites klients nesen, bet nekādu problēmu nav, konsultanti pozitīvi, atsaucīgi, vienmēr gatavi palīdzēt. Prieks tiešām, ka tādi cilvēki ir, kad apkārt ir daudz tādu, kas neko citu nezina, kā internetā izteikt sūdzības.
"Bites " bezlimita internets un planšete kopā izmaksā EUR 15.00, ja kādam tas izskatās par daudz prasīts, lai mēģina griezties pie LMT, vai TELE2, varbūt tur iedos lētāk.
Man tāda pati situācija. Un jā, tiešām 15 eur nav daudz prasīts par internetu un planšeti, tomēr vēlos vērst uzmanību, ka pirms tam man bija normāls interntes par 17 eur mēnesī. Tagad man ir internets, kurš izrādījies ar limitu, kurš tagad iz iztērēts, kā arī planšete kura godīgi sakot nav tā labākā un ātrāka.
Tad varbūt tomēr ir vērts samaksāt vairāk un saņemt LABU internetu, un jā vajag nopirkt LABU planšeti.
Tad vismaz es zinu par ko es maksāju.
Līdz šim gadījumam biju apmierināts BITI un esmu viņu klients jau ilgus gadu. Tagad Jūtos piekrāpts- planšeti pārdošu un mukšu prom no šīs kompānijas
sia bite
bitei ir sausmivi slikta atiekkme pret klietiem
sis bite
bite krap savus kietus
Bite bieži zvana cilvēkiem piedāvā intenetu dāvana datoru saka būšot kujers nākamajā dienā bet nebijā kādēļ vispār zvanā ko piedāvā cilvēkiem tādas lietas