AtrisinātaSmart Serviss - Slikts serviss, krāpšana
Labdien!
Ceturtdien (2020. Gada 16. Jūlijā) no rita nodevu savu telefonu smartserviss Rīga Plazā – nestrādā ekrāns (ir plaisas) un sasists aizmugurējais panelis. Sarunājām, ka no sākuma veiks diagnostiku (varbūt ekrāns nestrādā programmatūras dēļ) un tad jau izlemsim, ko darīt tālāk. Es pārjautāju, cik Ilgā laikā tiks paveikta diagnostika? Jaunais cilvēks ar rudiem matiem un Skaista jaunkundze, kas apmācīja viņu, apsolīja, ka diagnostiku veiks tajā pašā, vēlākais nākamajā dienā un tad viņi man piezvanīs, paziņos diagnostikas rezultātus un piedāvās remonta iespējas.
Piektdiena paskrēja garam, tad sestdiena un svētdiena un arī pirmdiena – nekādas ziņas no smartserviss. Otrdien (2020. Gada 21. Jūlijā) devos uz smartserviss lai noskaidrotu, kas notiek. Šoreiz bija tikai jaunais cilvēks ar rudiem matiem, kas paziņoja man, ka piektdien viņš nestrādāja un vispār neko man nav solījis. Un vispār viņiem esot simtiem telefonu un ja man nav piezvanījuši, tas nozīmē, ka līdz manis viņš vēl nav ticis. Paskatoties datorā man paziņoja, ka meistars rekomendē mainīt ekrānu un aizmugurējo paneli (tādu rekomendāciju varēja arī bez diagnostikas sniegt) , bet par diagnostikas rezultātiem tā arī nepaziņoja.
Vaicāju, cik Ilgā laikā viņi veiks rekomendējamo remontu. Atbilde bija – 7 darba diena (5 dienas nepieciešams lai pasūtītu detaļas un 2 dienas lai veiktu remontu) . Tik ilgi es gaidīt atteicos un gribēju savākt savu telefonu (ekrāna maiņai vajag ne vairāk par 2 stundām) . Bet man to neatdeva! Pamatojums – meistars būs tikai pēc plkst. 16: 00 (simtiem telefonu remontā un meistars strādā no 16: 00?) un tā kā es savu vizīti nepieteicu tad telefonu man izsniegt nevar un man nāksies braukt pie viņiem vēl reizi – tikai nepaskaidroja kad!
Nu ko, braukšu pie jurista lai korekti uzrakstīt iesniegumu policijai ar lūgumu ierosināt krimināllietu par krāpšanu un svešas mantas piesavināšanu.
Sveicināti!
Paldies, ka veltijāt savu laiku un uzrakstījāt par radušo situāciju.
Ļoti žēl, ka Jūsu pieredze bija negatīva no mūsu personāla, pakalpojumu puses.
Mēs vienmēr meklējam kur var uzlabot mūsu apkalpošanas līmeni. Ka arī Jūsu situācijā mēs gribam iedziļināties un palīdzēt.
Lai to kvalitatīvi izdarītu, gribētos smalkak saprast radušas situacijas detaļas, tuvakaja laikā mēs ar jums sazinasimies.
Uzņēmuma Smart Serviss pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Pievienot komentāru