www.sudzibas.lv SmartServiss Slikts serviss, krāpšana

Smart Serviss - Slikts serviss, krāpšana

Nododam iphone 11, lai tik veikta diognostika. Samaksājam par to “diagnostiku” 15eur. Konsultants, paņēma no mūsu pusēs “parole” lai varētu nokļūt iekšā, paša telefona.
Pateica, ka diagnostika būs 3-4 darbadienas laika un minēja, ka viņi saziņas ar mums, lai domāt tālāk. Kāds “remonts” būs nepieciešams. Domāju, nu ok. Pagāja nedēļa. Neviens nerakta, nezvana. Es pati, atrodu numuru un zvanu viņiem, lai uzzinātu, kāda ir problēma un cik jāmaksā. Viņi pateica, ka telefons ir pilnīgi nobloķēts un vajadzētu maksāt, lai viņu atjaunot un ir nepieciešams, iedot “parole” no apple id. Pilnīgas šausmas. Tas ir privāta informācija.
Priekškam, viņam ir nepieciešams, dzēst visu un atjaunot telefonu, lai tur viss būtu “no jauna”.
Pilnīgas šausmas. Paldies apple kompānijai, ka nevar dzēst visu, bez paroles!
Pēc tam, kad dodamies veikala “akropole alfa”, konsultants, pateica citas lietas. Domāju, ok. Man bija pilnīgs šoks par to, ka telefons netika atrasts. Viņš pateica, ka telefons šajā brīdi, sastāv no “detaļam”, varam saņemt tādu. Es pateicu, lai viņš būs tāda veida, kura mēs to nodevām. Viņš pateica, būs meistars un viņš visu salabos. Es domāju, nu labi. Pagaidīsim līdz otrdienai.
Māsa ieraudzīja ka tur ir aksesuāri. Viņai bija nepieciešams nopirkt jauno vāciņu iphone 16. Un dīvains konsultants, deva viņai citu modeli, uzzināja par to, kad bija jau mājas. Viņš neiedeva “čeku” un to atgriezt, nav iespējams. Samaksājam pat to “vāciņu”, grūti pateikt, kuram modelim, viņš “derēs” bet samaksājam 10eur. Par pilnīgi citādu modeli. Bet rakstīts “iphone16”, tas ir pilnīgs “joks”.
Nevienam cilvēkam, neiesaku šo “remontu”. Tas ir viena aktiera teātris. Pilnīgs cirks, ar klauniem.
Pagaidām, situācija, ir joprojām neatrasta. Gaidām līdz rītdienai. Ļoti cieru, dabūt ierīci atpakaļ, nodota veida.

10.02.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no SmartServiss Support Pārstāvja atbilde 10.02.2025

Sveicināti!

Paldies, ka veltijāt savu laiku un uzrakstījāt par radušo situāciju.
Ļoti žēl, ka Jūsu pieredze bija negatīva no mūsu personāla, pakalpojumu puses.
Mēs vienmēr meklējam kur var uzlabot mūsu apkalpošanas līmeni. Ka arī Jūsu situācijā mēs gribam iedziļināties un palīdzēt.
Lai to kvalitatīvi izdarītu, gribētos smalkāk saprast radušas situacijas detaļas, lai mēs varētu to kvalitatīvi izdarīt, lūgums sazinājieties ar mums rakstot e-pastu uz [email protected] vai zvanot uz telefonu numuru 22334402 vai arī uz 22334403.

Atbilde no SmartServiss Support Pārstāvja atbilde 12.02.2025

Sveicināti!

Paldies, ka veltijāt savu laiku un uzrakstījāt par radušo situāciju.
Ļoti žēl, ka Jūsu pieredze bija negatīva no mūsu personāla, pakalpojumu puses.
Mēs vienmēr meklējam kur var uzlabot mūsu apkalpošanas līmeni. Ka arī Jūsu situācijā mēs gribam iedziļināties un palīdzēt.
Lai to kvalitatīvi izdarītu, gribētos smalkāk saprast radušas situacijas detaļas, lai mēs varētu to kvalitatīvi izdarīt, lūgums sazinājieties ar mums rakstot e-pastu uz [email protected] vai zvanot uz telefonu numuru 22334402 vai arī uz 22334403.

N

Komentāri (1)

Pētergailis 10.02.2025

Izskatās pēc tā, ka dabūsiet vietā meistara veco telefonu ar vecām kiškām. Ar meistara vīrusiem

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes