AtrisinātaSmart Serviss - Krāpšana, Slikts Serviss, bojājums
Vakar aiznesu telefonu (Huawei P20) uz Smart Serviss T/C Spice ar sūdzību par to, ka zvana laikā mani slikti var dzirdēt. Darbiniece palūdz apskatīt telefonu un konstatē, ka telefons ir jāiztīra, jo tas lietojot ir aizsērējis. Tieku informēts par to, ka par telefona iztīrīšanu ir 25 EUR, kam piekrītu. Tieku arī informēts par to, ka telefonu varēšu saņemt pēc pusstundas. Paiet pusstunda un dodos pakaļ savam telefonam - tas esot iztīrīts un viss kārtībā. Samaksāju 25 EUR. Izejot no T/C Spice izlemju veikt testa zvanu. Konstatēju, ka zvana laikā mani vairs vispār nav iespējams dzirdēt - pirms "remonta" zvana laikā mana balss bija pieklusināta, bet tagad mani vispār nav iespējams dzirdēt - pilnīgi nekāda skaņa. Domāju, varbūt jārestartē telefons un jāmēģina vēlreiz - tā arī izdaru. Rezultāts tāds pats - mani vispār nav iespējams dzirdēt. Ar čeku atgriežos uz Smart Serviss ar sūdzību, ka tagad mani vispār nav iespējams dzirdēt. Tieku informēts, ka, iespējams, tīrot telefonu, netīrumi ir aizstumti par dziļu un tagad bloķē mikrofonu. Ok, kādi risinājumi? Man piedāvā sūtīt telefonu uz diagnostiku un, ia izrādīsies, ka tā ir mana vaina, tad man papildus ir jāsamaksā vēl 15 EUR par diagnostiku. Piepildīšu - nevienu brīdi netiek piedāvāta opcija, ka, ja tā ir viņu vaina, tad remonts būs bez maksas. Sāku saprast - esmu "iegrābies" ar servisu. Secinu, ka Serviss man neiedveš vairs nekādu uzticību un gadlīgi nevēlos sūtīt telefonu vēl uz papildus diagnostiku, kur visticamāk man tiks piestādīts rēķins par 15 EUR + vēl tiks piedāvāts par papildus samaksu veikt mikrofona remontu. Dabiniecei saku - "Ok, es nevēlos sūtīt telefonu uz diagnostiku, atdotied manis samaksātod 25 EUR". Man tiek paziņots atvainojamies, taču Jūsu samaksātos 25 EUR par "remontu", mēs Jums nevaram atgriezt, jo darbs tika veikts.
Šodien sazinājos ar citu servisu (šoreiz gan iepriekš pārbaudot servisa atsauksmes internetā) un tiek kontatēts tas, ko jau nojautu - tīrīšanas laikā ir bojāts mikrofons un tas man būs jāmaina par papildus samaksu.
Secinājumi: Aiznesu telefonu uz Smart Serviss T/C Spice, samaksāju 25 EUR un beigās sanāca palikt bez 25 EUR + vēl vairāk sabojātu telefonu.
Drausmīgs serviss - brīnos, ka mūsdienās tā uzņēmumi vēl darbojas.
Sveicināti!
Paldies, ka veltijāt savu laiku un uzrakstījāt par radušo situāciju.
Ļoti žēl, ka Jūsu pieredze bija negatīva no mūsu personāla, pakalpojumu puses.
Mēs vienmēr meklējam kur var uzlabot mūsu apkalpošanas līmeni. Ka arī Jūsu situācijā mēs gribam iedziļināties un palīdzēt.
Lai to kvalitatīvi izdarītu, gribētos smalkāk saprast radušas situacijas detaļas, lai mēs varētu to kvalitatīvi izdarīt, lūgums sazinājieties ar mums rakstot e-pastu uz [email protected] vai zvanot uz telefonu numuru 22334403.
Pēc saziņas ar SmartServiss klientu apkalpošanu, saņēmu atpakaļ savus samaksātos 25 EUR.
Paldies
Komentāri (1)
Tāpēc labāk uzturēt pašam savu telefonu tīru lai nerastos šādas situācijas