Smart Serviss - Slikts, nekāds, serviss 21 gadsimtā
Biju spiesta nodot savu telefonu garantijas remontā jo smart serviss apkalpo garantijas remontu tam veikalam kur preci iegādājos. Ja būtu mana brīva griba, nekad mūžā nevērstos šajā servisā. Kvītī, kas tika izsniegta man nododot telefonu remontā, ir brīdināts ka remonts var aizņemt līdz 30 darba dienām. Tas vēl būtu ok. Bet kad pēc vairākkārtējiem zvaniem uz servisu uzziņu ka telefons jau pirms nedēļas tika nodots kurjeram piegādei no servisa uz veikalu atpakaļ, ņemot vērā to ka serviss atrodoties Mārupē. Man milzīgs jautājums, vai kurjers nes ejot ar kājām šo telefonu no Mārupes līdz Rīga plaza? 🙄 kas tas par kurjeru dienestu kas 15 km rādiusā piegādi veic nedēļu... Ar pakomātiem mēs savus pirkumus saņemam 2-3 dienu laikā... Mūsu laikmetā, lielpilsētā, vietā kur šķietami Covida laikā kurjers dienesti ir tik ļoti attīstīti...
Gribu brīdināt līdzcilvēkus ar ko jums būs jārēķinās nododot remontā savu preci šajā servisā. Diagnostika aizņem dažas stundas, bet šurpu turpu sūtīšana teju tās 30 darba dienas par kurām tika minēts kvītī. Es saprastu vēl ja precei būtu jāveic remonts jāgaida detaļas, vēl var saprast to ilgumu.
Esmu tik neapmierināta jo iepriekš bija pieredze ar citiem telefonu set īsiem kur pat tel tika sūtīts uz ārzemēm pie oficiāliem pārstāvjiem remontā un ar visu to viss aizņēma 3 nedēļas no preces atdošanas brīža remontā, līdz tel atgriežas pie manis. Bet šis smart setviss ir ļooooti nedraudzīgs un nekompetents savā jomā.
Labdien
Atvainojamies par sagādātam neērtībām. Mūsdienu situācijā, aizvien tikt veikala iekša, jau ir grūtā problēmā un mes to saprotam.
Gadās tādas situācijas kad loģistikā var iestrēgt dēl vairākiem apstākļiem un mes vienmēr strādājam pie ta, lai paātrināt apkalpošanas procesu.
Tā ka mes nevaram jus identificēt, ceram ka jūsu jautājums bija pozitīvi atrisināts.
Ja jums palika kaut kādas pretenzijas, lūdzam uzrakstīt mums uz e-pastu.
Pievienot komentāru