Smart Serviss - Sliktākais klientu serviss!!!
Sliktākais klientu serviss, kāds jebkad piedzīvots!
Aiznesām uz remontu pēc garantijas Sporta pulksteni, kuram vienkārši noplīsa siksniņa. Veikalā teica, ka 2 nedēļu laikā būs atbilde par garantijas iespējām. Tā kā esam profesionāli sportisti un startējam pasaules mēroga sacensībās, mums termiņi ir ļoti nozīmīgi, turklāt mums tā ir kā "maizītes pelnīšana". Pagāja vairāk kā 2 nedēļas, bet ziņas nebija. Zvanījām paši uz servisu, bet mums atbildēja, ka neko nevarot pateikt. Lūdzām, lai pasteidzas un cenšas ātrāk noskaidrot, kas par lietu?! ..pagāja 3 nedēļas. Zvanījām vēlreiz. Saņēmām ziņu, ka joprojām viņiem neesot nekādas ziņas. Teicām, ka vairs ilgāk nevaram gaidīt un lai pēc iespējas ātrāk viņi dod mums kādu ziņu! Viņi teica, ka uzrakstīšos e-pastu un tad jau redzēs, kad būšot atbilde... mēs bijām pārsteigti par tādu atbildi! Bet viņi atbildēja, ka neko nevarot izdarīt... likām apsolīt, ka vēlākais pēc 2 dienām viņi mums atzvanīs un sniegs kādu atbildi! Bijām ar mieru, lai vienkārši sūta mums sporta pulksteni atpakaļ un ka paši to taisīsim, jo laika mums gaidīt vairs nav. Uz to saņēmām atbildi, ka viņi arī nezinot, kad tas būšot maz iespējams, bet centīšoties noskaidrot... Protams, neviens mums tā arī nepiezvanīja!!! Zvanījām paši uz servisu, kur atbildēja puisis Aleksejs un atkal tas pats stāsts - ka joprojām nav nekādas atbildes, ka neko nevar pateikt utt. Kad minējām, ka viņi apsolīja dot ziņu, viņa standarta frāze bija: "Mēs neko nevaram izdarīt, atvainojiet! Mums nav atbildes!" Pacietības mērs bija pilns un teicām, lai sūta atpakaļ pulksteni un kad viņu var saņemt! Mums atbildēja: "To es Jums nevaru pateikt, man viņiem jāuzraksta e-pasts.." Lūdzu, lai iedod kontakttālruni un ka paši varam zvanīt uz servisu, bet viņi pateica, ka to nedrīkstot... teicu, lai dod tiešā vadītāja kontaktus, bet viņš atbildēja, lai rakstām vēstuli uz viņu servisu un sūtot pa pastu! .....Sacensības ir jau pēc 2 dienām, bet joprojām neesam saņēmuši ziņas!!!!!! Kā var būt tik slikts serviss???????? :((((( NEKAD, lūdzu, i nemēģiniet viņiem uzticēt kādas savas lietas remontēt!
Komentāri (5)
Ja pulksteni neremontē, atpakaļ arī nesūta, tad pēc būtības tā ir svešas mantas piesavināšanās, jeb zādzība. Ja pulkstenis ir vērtīgs, rakstiet iesniegumu policijā un lai viņi tad tiek galā.
P.S. Sarunas ar servisa darbiniekiem vēlams ierakstīt.
Paldies par ieteikumiem, taču Policijā nenāks griezties, jo pēc sūdzības izvietošanas + pamatīgi izteiktajām pretenzijām, vakar vakarā saņēmām zvanu, ka varam doties pakaļ pulkstenim!
Protams, garantiju atteica :D ..bet, darbinieks pats tomēr bija nomainījis nepieciešamo siksniņu un atvainojās par ilgo gaidīšanu... bijām patīkami pārsteigti! ..cerams, ka citiem būs pozitīvāka pieredze!
Būtu labi, ja ieliktu info kāds ir ierīces ražotājs. Pieļauju, ka serviss tik sūnains, jo ražotāja atbalsta nodrošinājums Baltijai ir tāds, nekāds. Tāda info varētu vairāk noderēt potenciālajiem tādas mantas pircējiem.
Ražotājs Suunto; viņiem standartā ir labs serviss, ko noskaidrojam jau pie citiem izplatītājiem LV