www.sudzibas.lv SmartServiss Sabojāts telefons servisā

Smart Serviss - Sabojāts telefons servisā

Labdien!

Iegādājos mobilo telefonu internet veikala Yess mobile. Aptuveni pēc gada lietošanas. Kāda vakarā. Pirms gulēt iešanas uzliku telefonam modinātājiu. Un devos gulēt. Telefonu novietoju uz nakts galdiņa. Nākamajā rītā, uz telefona ekrāna stūrīša konstatēju mazu punktiņu. Violetā krāsā. (Ļoti mazu.) sīciņu. Ļoti izbrīnījos. Bet īsti nepievērsu lielu uzmanību. Nodomāju ka nekas nopietns jo punktiņš bija ļoti mazs. Devos uz darbu un telefonu ievietoju somā (telefons bija maciņā) devos uz darbu. Dienu nostrādāju 10:00-21:00. Beidzot darbu ielūkojos telefonā un konstatēju ka uz mana telefona ekrāna šis pleķītis kļuvis lielāks. Ļoti satraucos un devos mājas meklēt garantijas talonu. Un iepakojumu. Tākā nākamajā dienā arī bija jāstrādā telefonu uzreiz neizdevās aiznest uz servisu. Telefonu izslēdzu un atstāju mājas. Vakara pēc darba, pārnākot mājas konstatēju ka šis pleķītis ir pieaudzis stipri lielāks kaut gan telefonu biju izslēdzis. Nākamās dienas rīta zvanīju uz garantijas talona norādīto tālruni: smartserviss. Sarunāju ar servisa darbinieku ka varu šo telefonu nodot T/C Mols Smartservisā. Tā arī rīkojos paņemu telefonu izņemu no maciņa ieliku kastīte sagatavoju garantijas talonu un devos uz servisu. Servisā mani laipni pieņēma jauns puisis ja nešaubos vārda Igors. Pieņēma telefonu sacīja ka lādētājs nebūs nepieciešams. Un lika parakstīt remonta kvīti NR.:19417. Iepazinies ar noteikumiem parakstīju kvīti. Mana sūdzība par plankumiem tika pierakstītā . Un ka telefonam ir sīkas skrambiņas ka jau gadu lietotam telefonam arī ir. Servisa biju 05.06.2017. Pēc četrām dienām 09.06.2017. Pl. 11.06. Saņemu zvanu no servisa, kur man atbildēja ka telefons ir mehāniski bojāts. Es biju izbrīnīts par šādu slēdzienu. Ap 18:00. Ierados T/C Mols Smartservissa. Satiku to pašu puisi kurš man pieņēma telefonu servisā. Un parāda manu telefonu. Tūlītēji konstatēju ka uz mana mobila telefona ir plaisas kuras nebija pirms tam. Es servisa darbiniekam jautāju no kurienes. Uz ko man servisa darbinieks atbildēja, Ka tādas jau laikam esot bijušas. Kaut gan viņš viņas sakotneji kad pieņēma telefonu nav redzējis es apgalvoju ka jūs esat man sabojājusi tālruni. Un šādu tālruni es nevēlos saņemt atpalaļ. Servisa darbinieks palika jocīgs. apgalvoja ka viņam ir servisa slēdziens. Kuru es izlasīju, un nofotografēju. Slēdziena tika minēts ka pie vainas ir plaisas. Bet kad es nodevu servisa telefonu plaisu nebija. Uzrakstīju veikala iesniegumu ka šādu telefonu es nevēlos saņemt. Lai viņi beidz mani muļķot. Nākamajā dienā devios uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru lai saņemtu turpmākas norādes. Tur man atbildēja ka man esot jāsagaida atbilde no servisa. Šodien ir 29.08.2017 un atbildes no servisa man nav. Foto ir redzami pleķīši pirms nodošanas servissā.

Komentāri (3)

G Gohhinogami 29.08.2017

Там может быть дело в другом. Изначально вы купили не новый аппарат, так как Yesmobile этим грешат.

По поводу царапин это уже отдельная тема.

MacBeton 12.10.2017

Tādos gadijumos jāuzraksta iesniegums PTAC, lai dara darāmo. Un viss. Ja PTAC kautko atsaka - policija, prokuratūra...

G GUEST50 01.02.2018

Pirm kart, jus nodevat telefonu pienemšana punkta
, penemšana punkta nav aprikojuma lai apskatitu visus sikumos jusu telefonu, uz telefona var but plaisas kurus nevar redzet bez aprikojuma. Otrkart jus nesajat telefonu soma vai kabata un paši varejat piespiest iekartu kautkur. Un treškart nevajag brauk virsu uzreiz un radit savu parliecibu ka neesat pats vainiga (a) , to jus paši nezinat (un biezi paši pateretai melo) . Un ceturtais, sudzibas.lv bieži melo un no mušas taisa ziloni. Pateretai jus paši esat viss lielaki meli!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes