www.sudzibas.lv SmartServiss Necieņa pret klientu, līguma nepildīšana.

Smart Serviss - Necieņa pret klientu, līguma nepildīšana.

Telefons stāv garantijas remontā jau divarpus mēnešus. Nekas netiek darīts, lai gan jānomaina tikai austiņu ligzda. Atsakās sniegt informāciju par termiņiem. Nezinot, kad no Ķīnas varēšot atsūtīt vajadzīgo detaļu. Vārdusakot, kantoris, kam uzspļaut uz klientu.

A

Komentāri (1)

T Tong Po 28.09.2016

Garantijas remonts, ja ilgāks par 30 dienām, droši prasi no pārdevēja naudu. Ja telefons ir servisā, prasi, lai izsniedz tev servisa slēdzienu, kurā norāda, ka nav konstatējuši garantijas pārkāpumus un lai norāda, ka laika posmā no datuma x, kad iekārtu no tevis paņēma us garantijas remontu, līdz datumam y, kad dokuments tiek sastādīts, nav varējuši novērst darbības traucējumus dēļ neesošām rezerves daļām. Ar to slēdzienu un defektīvo telefonu taisnā ceļā pie pārdevēja un tur raksti iesniegumu ar prasību atgriezt naudu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes