Smart Serviss - Necieņa pret klientu, līguma nepildīšana.
Telefons stāv garantijas remontā jau divarpus mēnešus. Nekas netiek darīts, lai gan jānomaina tikai austiņu ligzda. Atsakās sniegt informāciju par termiņiem. Nezinot, kad no Ķīnas varēšot atsūtīt vajadzīgo detaļu. Vārdusakot, kantoris, kam uzspļaut uz klientu.
Komentāri (1)
Garantijas remonts, ja ilgāks par 30 dienām, droši prasi no pārdevēja naudu. Ja telefons ir servisā, prasi, lai izsniedz tev servisa slēdzienu, kurā norāda, ka nav konstatējuši garantijas pārkāpumus un lai norāda, ka laika posmā no datuma x, kad iekārtu no tevis paņēma us garantijas remontu, līdz datumam y, kad dokuments tiek sastādīts, nav varējuši novērst darbības traucējumus dēļ neesošām rezerves daļām. Ar to slēdzienu un defektīvo telefonu taisnā ceļā pie pārdevēja un tur raksti iesniegumu ar prasību atgriezt naudu.