Smart Serviss - It kā remonts
Iegādājos interneta veikalā 220.lv mobīlo tālruni. Pēc kāda laika ierīce pārstāja lasīt šim-karti un rādījās problēmas ar zvanu un SMS saņemšanu, ka arī zvanot un sūtot SMS sāka rādīt “kļūdu”. Izrādas, ka arī šī veikala partneris ir Smartserviss. Es divreiz nodevu tālruni ar garantiju remontā, tomēr saņēmu atbildi ar šādu tekstu “Defekts netika komstatēts”. Tā notika divreiz pēc kārtas. Protams, ka veikals apvainoja mūs, ka tieši mēs speciāli “izdomājam” kaut kādus defektus un pieprasām naudu atpakaļ. Bet servisam nav nekādu pierādījumu, ka defektu nav, vai viņi vispār neko naparbauda un paši daudz “izdoma”.
Sveicināti!
Paldies, ka veltijāt savu laiku un uzrakstījāt par radušo situāciju.
Ļoti žēl, ka Jūsu pieredze bija negatīva no mūsu personāla, pakalpojumu puses.
Mēs vienmēr meklējam kur var uzlabot mūsu apkalpošanas līmeni. Ka arī Jūsu situācijā mēs gribam iedziļināties un palīdzēt.
Lai to kvalitatīvi izdarītu, gribētos smalkak saprast radušas situacijas detaļas, lai mē varētu to kvalitatīvi izdarīt, lūgums sazinājieties ar mums rakstot e-pastu [email protected]
Lūdzu uzrakstiet savu remonta numuru un mēs ar jums sazinasimies.
Pievienot komentāru