Itella - Slikts serviss
Bija jāatnāk paciņai kuru piegādā Itella. Saņēmu no viņiem ziņu, ka paciņa ir ceļā un vēl ir iespējams mainīt piegādes veidu. Devos uz atsūtīto linku lai pārliecinātos vai piegādāts tiks uz adresi un priekšā man tika nostādīti 2 varianti - piegāde uz adresi vai piegāde Pick-Up punktā. Speciāli izvēlējos piegādi uz adresi un pat saņēmu īsziņu, ka paciņa tiks piegādāta uz norādīto adresi. Saņemšanas dienā saņemu īsziņu - paciņa ievietota paku terminālā. Rodas jautājums - kāda jēga piedāvāt variantu piegāde uz adresi, ja tāpat paciņa uz norādīto adresi netiks piegādāta?
Labdien! Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, lūdzam Jūs sazināties ar mums uz e-pasta adresi pakas @itella.com un norādīt sūtījuma numuru un Jūsu kontaktinformāciju, lai mēs varētu pārbaudīt šo situāciju.
Paldies,
Itella Klientu apkalpošanas komanda
Apdeits: Rīt jāatnāk vēl 2 paciņām caur Itella, arī piegāde uz mājām, arī atnāca apstiprinājuma īsziņa, ka būs. Šodien sazvanīju Itella atbaslta numuru. Man tur pateica, ka paciņa nonāca pakomātā sistēmas kļūdas dēļ un nākamajām 2 jāatnāk rīt uz adresi. Skatīsimies.
Apdeits: Šorīt saņēmu īsziņu, ka paciņas atkal ievietotas pakomātā kaut arī Itella apgalvoja, ka pirmajā reizē bija sistēmas kļūda un nākamās 2 paciņas atnāks uz adresi. Ļoti jauki.
Pievienot komentāru