AtrisinātaItella - meli
Gadi iet, nekas nemainās - ar šausmām redzu, ka atkal paciņa nonākusi Itellas nagos.
Paka vēl ceļā, bet tracking jau melo - stāsta pekstiņus, ka piegāde esot ar saņēmēju (t.i. mani) saskaņota! Salti meli.
No Ķīnas līdz Latvijai paka atbrauca 7 dienu laikā. Redzēs kādu rekordu šoreiz uzradīs Itella.
Cien. Klient,
Esam sarūgtināti par Jūsu negatīvo pieredzi.
Lai mēs varētu pārbaudīt situāciju, lūdzam Jūs nosūtīt Jūsu pakas numuru un problēmas aprakstu uz [email protected].
Atvainojoties par sagādātajām neērtībām un gaidot atbildi,
Smartpost Klientu atbalsta komanda
Copy-paste ftw. Varbūt atlasiet visas paciņas, kur jūs melojat ka saskaņojat ar saņēmēju un atrisiniet jautājumus!
Ieteikums visiem, kas saskarās - rakstiet somu īpašniekiem - https://www.posti.fi/en/customer-support/contact-us/service-forms izskatās, ka tur veikli kādam iesper un lietas sāk kustēties.
Komentāri (2)
Itellai tiešām vajag iet pamācīties pie konkurentiem, jo tur kaut kas nav riktīgi. Nesen pasūtīju preci caur interneta veikalu un nezināmu iemeslu dēļ sūtījums tika nodots itellai (lai gan bija norādīta Omniva). Sūtījumu nesaņēmu. Vairākas reizes tika zvanīts, līdz visbeidzot telefona operatore atzina, ka paka ir pazaudēta un lai pieprasām naudas atgriešanu par preci no interneta veikala.
Viss turpinās - esot ar mani atkal saskaņots. Smiekli caur asarām.