Itella - Meli
Katru reizi, kā paciņu piegādā itella, zinu, ka būs viens un tas pats scenārijs: izsekošanā rādās, ka paciņu nav izdevies piegādāt ārēju apstākļu dēļ. Pēc tam zvans uz itella ar ļoti nelaipnu klientu apkalpošanu, kas uz jautājumiem, kādēļ kurjers nemēģināja zvanīt, ja reiz nav ticis iekšā kāpņu telpā, atbildes nekad netiek sniegtas. Tad pēc zvana parasti paciņu piegādā pēc divām vai trīs dienām, ne ātrāk. Tas nozīmē, ka reāli kopš paciņa ir nonākusi latvijā līdz tā nonāk manās rokās nereti paiet nedēļa.
Vienmēr norādu savu telefona numuru un arī durvju kodu uz pašas paciņas, tā kā reāli nevajadzētu rasties nekādiem šķēršļiem to piegādāt, bet itella vienmēr atradīs iemeslu. Ar nevienu citu loģistikas kompāniju nav šādas problēmas - sevi cienošas kompānijas pabrīdinās pirms piegādes, piezvanot vai atsūtot e-pastu vai īsziņu.
Labdien! Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, lūdzam Jūs sazināties ar mums uz e-pasta adresi pakas @itella.com un norādīt nepiegādātā sūtījuma numuru un Jūsu kontaktinformāciju, lai mēs varētu pārbaudīt šo situāciju.
Paldies,
Itella Klientu apkalpošanas komanda
Pievienot komentāru