Tet - Slikts serviss un lēns rūteris
Man ir līgums noslēgts uz diviem gadiem intenetam 200 mbit/s un ar vadu viss ir kārtībā. Tomēr ar modēmu ko Tet dod komplektā saņemu ātrumus starp 2-10 mbit/s kas nav pieņemami. Modēms ir no 2013 gada.
Tet kategoriski atsakās sūtīt jaunu modēmu ko viņi jauniem klientiem piedāvā un arī nedod iespēju pašam instalēt savu modēmu. Vienīgā iespēja ir pirkt klāt pašam savu wifi rūteri.
Tet Saka ka wifi ir tikai bonuss un var nodrošināt tikai ātrumu ar vadu. Ir 2021 gads. Neviens vairs vadu neizmanto un visas iekārtas izmanto bezvada tehnoloģiju.
Šausmīgs serviss
Sveiki! Līdz mūsu interneta modemam tiek piegādāts pilns abonētā interneta ātrums, taču tā pieejamība caur wifi ir atkarīga no ļoti daudz ārējiem apstākļiem, sākot ar modema/wifi rūtera novietojumu telpā, kaimiņu wifi tīklu daudzumu un izmantotajām wifi frekvencēm/kanāliem un beidzot ar dzīvokļa sienu biezumu un materiālu. Diemžēl ne par vienu no šiem parametriem nevaram ne atbildēt, ne garantēt, ne arī tos ietekmēt. Tāpēc ja, pieslēdzot datoru ar vadu pa tiešo pie modema, redzat, ka ir pieejams pilns interneta ātrums, bet caur wifi tas ir daudz lēnāks, iesakām sākumam pārvietot wifi rūteri iespējami centrālā dzīvokļa vietā, kur tā signāls nevar atstaroties un ja tas nepalīdz - tomēr apsvērt ārēja 5GHz wifi rūtera iegādi, kurš pārraida wifi pilnīgi citā frekvenču spektrā, kam ir daudz mazākas iespējas rasties šādiem wifi konfliktiem, un pieslēgt pie mūsu interneta modema. Piemēram, kādu no šiem: https://www.tet.lv/veikals/datortehnika/tikla-iekartas/ruteri.html#facet_filters%5Bspecs%5D%5B633%5D%5B%5D=11399
https://www.tet.lv/veikals/datortehnika/tikla-iekartas/ruteri.html
Šobrīd esam rūterus uz tādiem, kas atbalsta 5Ghz, nomainījuši visiem klientiem, kuriem ir vismaz Izklaides interneta līmenis. Pagaidām nevaram pateikt, kad nomaiņa sāksies visiem pārējiem klientiem. Tāpēc, ja nevēlaties pats pirkt rūteri, varam ieteikt paaugstināt interneta līmeni un jums rūteris tiks piešķirts.
Komentāri (8)
Es arī lietoju TET pakalpojumus, nu jau kādus gadus 15, vel no Lattelekom laikiem.
Ik pa laikam, aptuveni 2-3 gadu periodā gadās kāda problēma ar internetu, bet NEKAD nav bijis tā, ka nevarētu to atrisināt. Visa "atslega" slēpjas komunikacijā.
Ja nevar viens operātors palīdzet, zvanu atkartoti, bet nekad nav bijis tā, ka problemu neatrisinatu.
Paldies par labajiem vārdiem :) No tehniskām problēmām nav pasargāts neviens - ja tādas gadās, vienmēr esam pieejami gan telefoniski, gan sociālajos tīklos. Lai lieliska vasara!
Priekš kam dauņiem internets?
Diemžēl jāsaka, ka strādājot no mājām, TET interneta kvalitāte tik pat čābīga ir kā deviņdesmitajos. Brīžiem pat e-pastus nevar atvērt. Pievienoju attēlu ar manu "izklaides internetu" par kuru maksāju 23,50 €/mēn. Oficiālā pārstāvja atbilde kā to uzlabot bija: "Pateicamies par Jūsu vēstuli, diemžēl adresē ātrāku interneta pieslēgumu nodrošināt nevaram. Kā alternatīvu var izmēģināt 4G interneta pieslēgumu, ko nodrošinām sadarbībā ar Tele2." Lieki piebilst, ka Tele2 pārsvarā šeit ir 3G zona. Diemžēl citu provaideru šeit nav, kaimiņiem LMT arī stipri žagojas, līdz ar to, būtībā, esam situācijas ķīlnieki, jo bez interneta nepastrādāsi...
Sveiki, šobrīd tieši visiem klientiem, kuriem ir Izklaides interneta līmenis, bezmaksas mainām rūterus. Aicinām sazināties ar mūsu tehnisko dienestu, vai rakstīt mums sociālajos tīklos Twitter vai Facebook privātajā vēstulē, atrisināsim situāciju.
Tozhe samoe. Novim klientam tet dajet modem nokia 5G, a starie dolzni sidetj na svazke modem + router, kotorie zanimajut mesto i dve rozetki. V celom internet otlicnij, no otnowenie k starim klientam ne vaznoe.
Sveiki, rūteri, kas atbalsta 5Ghz, tiek piešķirti jaunajiem klientiem, kuriem ir vismaz Izklaides interneta līmenis. Turklāt, ja jums ir Izklaides interneta līmenis, arī jums pienākas bezmaksas rūtera maiņa. Aicinām sazināties ar mūsu tehnisko dienestu, vai rakstīt mums sociālajos tīklos Twitter vai Facebook privātajā vēstulē, atrisināsim situāciju.
Reizā priecīgi un skumji, ka man ir tieši tādas pašas problēmas. Rūteris no televizora atrodas labi, ja 6 m attālumā un pa vidu nav svina durvis vai betona sienas, taču miljons epastos Tet atrunājas, ka darbību var traucēt kaimiņu rūteri, elektroierīces, sienas un durvis. Dārgie, man pat kaimiņu savā stāvā nav, kādi vēl sveši rūteri!
Nemaz nerunāju par to, ka izdārās interneta ātrumu viņi garantē tikai caur vadu... sveiki, 21.gadsimts. Tad, kur ir mans vads, kurš nodrošina līgumā paredzēto vismaz 500 mb/s ātrumu? O, izrādās vada nav, man jāzvana un jālūdz maksas meistars man to vadu atnest! Kolosāli! Nemaz nerunāju par to, ka līgumā ierakstīts, ka Tet apņemās nodrošināt kvalitatīvu un nepārtrauktu pakalpojumu.. tieši kā jūs to nodrošināt, ja es no operatoriem sānemu diametrāli pretējus ieteikumus par to, kā nodrošināt to, ka manā televizorā ir internets (kurš atgādināšu atrodas no rūtera maksimāli 6 metru attālumā)?