Tet - Krāpšana
Esmu ļoti vīlusies tet, noteikti nevienam neieteikšu viņu pakalpojumus, kā arī pārtraukšu sadarbību. Man bija beztermiņa līgums, kuru savulaik noslēdzu par labu cenu uz nenoteiktu laiku. Tagad šie izdomāja, ka tāda pakalpojuma neesot, bet reāli pakalpojums tāds pats, tikai nosaukums cits un sveiki. Tagad būšu atkal piesaistīta pie viņiem uz diviem gadiem, ja piekritīšu. Protams zvana laikā man pateica, ka no viņu puses ir viss kārtībā un viņi var mainīt nosacījumus klientu iepriekš brīdinot vienu mēnesi. Tad jau sanāk, ka pēc gada atkal izdomās ko jaunu un atkal nostādīs fakta priekšā. Man tikai nav skaidrs kādā sakarā es atkal būšu saistībās uz diviem gadiem, ja esmu viņu ilggadējs klients. Laikam tet labi sokas tā necienot savus klientus... Nu jau ar rītdienu bijušos. Un vēl viens smieklīgs fakts. It kā pieslēgums būs labāks, nu tā teica, bet iekārtas man visas vecās un pat nepiedāvā tās mainīt. Kad zvanīju pati, teica ka maksāšot maiņa. Par katru iekārtu modems un dekoderis pa 10, 00euro katrs. Forši iekārtojušies... Pakalpojums jānodrošina par klienta naudu... Kā arī man ir līgums ar viņiem rakstveidā un nekādu pielikumu neesmu pārrakstījusi, bet viņiem ķeksis ielikts mans. Tet. , bet tas noteikti nav manis likts. Toreiz bija rakstveida līgumi. Tā lūk krāpjas tet darbinieki
Komentāri (8)
Lai gan TET piedāvā iespēju ierakstīt sev vēlamo pārraidi, netiek nodrošināta šī ieraksta skatīšanās, norādot, ka ieraksts vairs nav pieiejams ( vēlos skatītoesnierakstu no vakardienas)!
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Sveiki, ieraksti ir pieejami vienu nedēļu. Ja nav bijis pieejams iepriekšējās dienas ieraksts, mums būtu nepieciešama sīkāka informācija. Šādos gadījumos droši rakstiet mums privātajā vēstulē sociālajos tīklos Twitter vai Facebook, risināsim.
Visdārgākais sava profila pakalpojumu sniedzējs. Protams ka cenas un uzņēmuma politika nav izdevīga klientam. To apgalvoju jo pats esmu tet klients.
Sveiki, bet arī nodrošinām viskvalitatīvākos pakalpojumus. Ja uzskatāt, ka pārmasājat, droši atsūtiet mums klienta numuru sociālajos tīklos Twitter vai Facebook, noteikti atradīsim izdevīgu piedāvājumu arī jums.
Jā, kompānija ir visīstākie meļi un blēži. Palasiet tās 550+ sūdzības par viņiem, tur viss kā uz delnas.
Sveiki, uzņēmumiem ar lielāko klientu skaitu jārēķinās arī ar lielāko sūdzību skaitu :) Uz katru sūdzību cenšamies reaģēt - ja novērojat kādas problēmas ar mūsu pakalpojumu, droši rakstiet mums privātajā vēstulē sociālajos tīklos Twitter vai Facebook, momentā palīdzēsim.
Kas tev nav skaidrs? Tiesī tapēc ka tu esi ilgdadējs klients! Tas nozīmē ka tevi var čakarēt kā ienāk prātā un tu vienalga neatslēgsies.
Tā ir ar visiem Latvijas pakalpojumu sniedzējiem!
Internets jau nau mobilais, kur operators tev atņem nummuru un SPKC paņirdz. Internetu tu vari mainīt katru gadu.