Tele2 - Slikts serviss
Vēlējos samaksāt atlikušo summu telefonam, kas bija paņemts uz nomaksu. Griezos tele2 centrā lai noskaidrotu summu un samaksāt. Tele2 centrā mani neviens nebrīdināja par to, ka ja es izmaksāju atlikušo summu ātrāk, tad par telefonu, kas bija paņemts ar atlaides nosacījumiem uz nomaksu, būs tā atlaides summa jāatmaksā, jo tā esot līguma laušana. Līgums bija noslēgts gadu atpakaļ, tādu niansi neatcerējos. Tā kā par to nebiju pabrīdināta, summu esmu samaksājusi. Atgriežoties tele2 centrā, kā arī zvanot uz tele2 konsultācijas tālruni, palīdzību nesaņēmu. Darījums ir beidzies, līgums ir lauzts, transakciju atcelt nedrīkst. Esmu pazaudējusi 130 eiro.
Komentāri (4)
Un, protams, nomaksas līgumu Jums arī neviens nebija izsniedzis, lai būtu iespēja izlasīt noteikumus par līguma laušanu...
Turpmāk centieties neizmantot šāda veida līgumus, kurus ir jālasa, jo tajos viss rakstīts smalkā drukā, bet jums, noteikti nepieciešms ar lieliem sarkaniem burtiem: "PIRKSTUS ROZETĒ NEBĀZT!","IERĪCE NAV PAREDZĒTA IEKŠĶĪGAI LIETOŠNAI! PASTĀV AIZRĪŠANĀS RISKS.", u.t.t.
Ja lasit neprotat tad kadu palidzibu jums tele2 informacijas telefons var sniegt?
Jums neienaca prata, ka vinji tos telefonus pardod ar ilgterminja saistibam tieshi lai piesaistitu klientus? Kada jega ja katrs sasha tagad izmaksas telefonu 4 menesi.
"Līgums bija noslēgts gadu atpakaļ, tādu niansi neatcerējos"...ar to arī viss pateikts! Protams, ētiski būtu pabrīdināt klientu,taču drīzāk latvijas kosmanauti izsēdīsies uz Maras, nekā latvijā tiks ieviesta ētiskā biznesa koncepcija.
Ja esi fiziska persona - patērētājs, tad šāda Tele2 rīcība ir krāpšana. Par kredīta/nomaksas pirmstermiņa dzēšanu, nedrīkst nostādīt sliktākā situācijā. Pakliedz, uzraksti sūdzību un Tele2 atšūsies. Savukārt, ja esi juridiska persona - neko darīt - kā līgumā rakstīts, tā arī ir.