www.sudzibas.lv Tele2 Slikts serviss

Tele2 - Slikts serviss

Nodevu bērna telefonu uz garantijas remontu, telefons iegādāts 2020 novembrī. Un plus vēl ir apdrošināts, nu mēs zinām kādi ir bērni. Un kā jums liekas man vienalga par šo remontu ir jāmaksā 70 €. Tieši 70€ jo tas ir telefona pašrisks. Super kam tad garantija un kam tā apdrošināšana, nafig es maksāju to apdrošināšanu, tad sašķaidu telefonu nododu remontā un samaksāju 70€ pašrisku un man ir jauns telefons. 🤬

31.05.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (5)

B BOOMshala 31.05.2021

Kad līgumu saņēmāt, nebija doma izlasīt to?

A Arita Alsberga 31.05.2021

Nē pandēmijas laikā tiešām nav doma lasīt šos līgumus. Cilvēki stāv rindā un gaida uz tevi, tev nav doma to lasīt. Un tie kas piedāvā apdrošināšanu var jau arī izstāstīt, kas kurā cenā ietilpst.

Good Intentions 31.05.2021

Izplatīta tendence - nelasīt līgumus. Ko tad tagad sūdzamies? Vienmēr ir jaiepazīstās ar līgumiem īpaši, ja nav bijusi saskarsme ar kādu no pakalpojumiem. Esmu stāvejis ilgi rindās un nav forši, bet ko darīt - cilvēki pagaidīs nejau viņu nauda un ne viņiem pēctam var būt nepatīkama pieredze. Nevajag būt naivam, ka tev izstāstīs visus knifus uz ko kompanija iespējams taisa stabilu piķi.

A Arita Alsberga 31.05.2021

Novēlu, lai vienmēr izlasa līgumus!

Tad labāk gribat maksāt pilnu cenu par remontu, nevis tikai 70 EUR? Nē, nu katram savs ;)

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes