Adrese: |
Dēļu iela 5 Rīga Latvia - LV-1004 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 80000600 +37167060069 |
Fakss: | +37167060176 |
Darba laiks: |
9:00 - 17:00
9:00 - 17:00 9:00 - 17:00 9:00 - 17:00 9:00 - 17:00 slēgts slēgts |
Kategorija: | Telekomunikācijas • Mobilie operatori |
Sociālie tīkli: |
Tele2 - Sūdzības un atsauksmes
Tele2 - Не возвращают мне номер, которым пользовался 10 лет
Мой номер 28753528 , пользовался Им 10+ лет , отказываются возвращать. Устал я писать ТУПЫЕ Анкеты в которых нужно доказывать что это Твой номер? Телефон с номером украли. Пластмассу от чипа выбросила уборщица, которая убирает мою квартиру. 7 месяцев Они мне выносят мозг.
Tele2 - Nekvalificēti darbinieki
Visiem zināms ka Huawei telefoniem nedarbojas Google servisi. Ja Operātors tirgo ierīces apzinoties šo problēmu, tad manuprāt ir jāprot paskaidrot kā šo situāciju var apiet. Taču klientu centros tirgo Huawei teleofnus pa 1000 eiro un risinājuma nav. Savukārt LMT centri risinājumu zin. Tapec atteikšos no Tele 2 un pāreju pie LMT. Arī vieglākos jautājumos tele 2 komanda klientu konsultatīvajā tālrunī nespēj palīdzēt, jo zināšanu nav par telekomunikācijām.
Tele2 - Slikts internets
Mājas interneta kvalitāte vispār neatbilst prasībām, Rīgā ātrums ir tikai 40 mbit/s, un tas vēl ir 5g. Baidos cik slikts ir 4g internets Tele2...
Tele2 - Sakaru kvalitāte
Tele2 Liepāja nevar nodrošināt sakarus Mirdzas Ķempes ielā. Ienākot dzīvokli 1. Stāvā sakari vienkārši pazūd, kur nu vēl par internetu runājot. Lai kādu sazvanīt jāiet laukā uz ielas lai būtu zona.
Tele2 - Naudas izspiešana, nekompetenti darbinieki
Pēdējo laiku lielākā vilšanās šodien no Tele2 Latvia: sms plkst. 07:23! par to, ka kredītlimits pārsniegts par 376.73%! (ģimene ir Tele2 klients kopš š.g.janvāra: 5 numuri + 2 mājas interneti). sms ir kā brīdinājums, ka pakalpojumi tiks ierobežoti, bet īstenībā visi pakalpojumi uzreiz atslēgti. Zvanu uz Tele2 info tālruni, kur tikai 3.darbinieks ierauga, ka 26.04. darbinieks līgumam mainījis piešķirtās atlaides apjomu un kļūdas pēc anulējis esošo līgumu, kā rezultātā sistēma uzskata, ka jāmaksā...
Tele2 - Slikts serviss un krāpšanas
Tele2 lolojās vienmēr ka ir Nr.1 interneta ātruma ziņā! Tomēr cik smuki mūs, klientus, šis kantoris apčakarē! Solot zelta kaudzes, reāls 5G interneta ātrums ir SLIKTĀKS par 4G! Vidēji - 50mb (4g - 80-100!) Kā var uzticēties uzņēmuma, kura darbinieki neko nejēdz pašu pakalpojumos?! Atbilde uz jautājumu "Kāpēc tik slikts ātrums?" dabūju fenomenālo atbildi: "nu tas nozīmē, ka tādam arī jābūt - tehnisko problēmu mums nav!". Tele2, vai jūs klientus par muļķiem uzskatat, vai muļķi pie jums strādā?!
Tele2 - Nekompetenti darbinieki, krāpšana un vienaldzība
Pēdējo laiku lielākā vilšanās šodien no Tele2 Latvia: sms plkst. 07:23! par to, ka kredītlimits pārsniegts par 376.73%! (ģimene ir Tele2 klients kopš š.g.janvāra: 5 numuri + 2 mājas interneti). sms ir kā brīdinājums, ka pakalpojumi tiks ierobežoti, bet īstenībā visi pakalpojumi uzreiz atslēgti. Zvanu uz Tele2 info tālruni, kur tikai 3.darbinieks ierauga, ka 26.04. darbinieks līgumam mainījis piešķirtās atlaides apjomu un kļūdas pēc anulējis esošo līgumu, kā rezultātā sistēma uzskata, ka jāmaksā...
Tele2 - Tele2 ceļ cenu kopā ar BITE
Čau, Cenas tiks paceltas tele2 sakot ar 01.06.24 par 1.90 € izmaiņas saņems e-pasta vai manstele2 runājot par bite, oficiāli paziņojumus vēl nav, bet datums ar kuru tiks paaugstināts mājas internets stasies ar maiju un beigsies jūlija. +2 € sekojiet e-pasta. Visiem pārsteigumus. 😆🔜
Tele2 - Krāpšana, slikts serviss, neatbilstoša reklāma
Kā jaunam klientam Cenas zemas, ja esi vecs klients no tevis paņems par pakalpojumu dubultu summu. Reklāmas neatbilst patiesībai. Par vienu internetu maksāju 21.99 (reklamē 12) par otru 17vai 18, par jauniešu pieslēgumu 12.99 (reklamē 9.99) . Manā mājā zona ir slikta, brīžiem pazūd. Nolēmu no viena interneta atteikties, izrādās sods 50eur par līguma laušanu kaut netiku brīdināts.
Tele2 - Slikts serviss
Labdien! Esmu daudzgadējs tele2 klients. Uz mani ir piereģistrēti mans un manu bērnu numuri. Esmu pilnīgā neizpratnē, kāpēc man ir liegta iespēja pārreģistrēt neklātienē sava pilngadīga bērna numuru uz viņa paša vārdu? Viņš atrodas ārzemēs un nav tādas iespējas ierasties persnonīgi. Kāpēc man jāmaksā viņa rēķini? Mūsdienās, kad lielākā daļa pakalpojumu ir iespējama attālināti, tele2 nez kāpēc to neatbalsta?
Tele2 - Jauns telefons-brāķis
06.03.24. Tele 2 e-veikalā iegādājos Mazcenas telefonu samsung a54 5 g. Pēc dažu dienu lietošanas sapratu, ka internets ir ļoti lēns. 5g neiet vispār, bet pārējie katru lapu vai video atver ar 30 sekunžu domāšanu. Mēģināts vairākās vietās Latvijā. Zona pilna, bet internets neiet. 14.03.34. Aizvedu telefonu uz akropoles tele 2 centru. Pieņēma telefonu nosūtīšanai diagnostikai/remontam. Uzrakstīju iesniegumu, ka atsakos no šī tālruņa un vēlos vietā jaunu.14 dienu atteikuma tiesību ietvaro...
Tele2 - Slikts pakalpojums
Esmu daudz gadus jau klients. Mobilais internets un mājas internets ir ļoti sliktā kvalitātē. Zvanot apkalpošanas personālam, vienmēr Saka, ka signāls esot labs. Pa dienu televīziju ir pagrūti skatīties, vakarā vispār neiespējami. Tiklīdz beigsies visi līgumi, meklēšu citu pakalpojuma sniedzēju.
Tele2 - Slikts serviss
Sūdzība uz tele2 par to, ka bez manas atļaujas un automātiskās maksas noņēma naudu no manas kartes, un es nobijos, nesapratu, kur pazuda nauda. Es viņiem zvanīju, un viņi teica, ka nav nekā noņēmuši. Zvanīju savai bankai, un viņi ieteica labāk bloķēt karti, es protams piekritu, jo tagad ir daudz krāpnieku, bet pēc tam tele2 darbinieki atsūtīja uz epastu ziņojumu, ka viss ir apmaksāts, bet es jau biju bloķējusi karti, un man nācās otrreiz šajā gadā maksāt par karti. Šajā gadījumā, tā ir tele2...
Tele2 - Krāsošana
Jau sen esmu tele2 klients, problēmu nekad nav bijis! Bet tagad.. Zonas nav, interneta nav.. Gan telefonā, gan mājās caur routeru! Zvanu tur, saku tā un tā nav interneta, man atbild ka jums ir vecs rūteris, jāņem jaunu! Nu ok, paņēmu uz nomaksu to jauno rūteri, kā nav interneta, tā nav.. Gaidīju to internetu 3 mēnešu-nav. Zvanu saku interneta nav, gribu atteikties! Man atbild - ok, samaksa par routeru un vari atteikties. Interneta nav, parāds par nevajadzīgo mantu ir
Tele2 - Slikts serviss, attieksme pret klientiem
Papildināju savu ZZ SIM karti par 3,00 eiro un pieslēdzu bezlimita interneta tarifu un 7 dienām. Pirmo reizi zvanot uz klientu centru teica ka telefona iestatījumos jāpamaina tur kur interneta tips uz automātisko, bet tas nelīdzēja. Zvanot otro reizi vispār nometa klausuli. Zvanot trešo reizi teica ka pie vainas ir Ķīniešu mobilie tālruņi. Pastaigājot no vienas apdzīvotas vietas uz otro sapratu ka citur internets man ir, bet pēc brīža atkal pazuda. Ņirgājas par cilvēkiem!
Tele2 - Bezkaunība
Esmu vīlusies tele 2. Jau ilgstoši lietoju pakalpojumu bezlimits, kas ir dārgākais visā pakalpojumu piedāvājumā, maksāju regulāri, parādu man nav. Man divi numurui - mans un manas mātes (88 gadi) . Saskāros ar unikālu situāciju, esot ārzemēs (ārpus eiropas) . Pakalpojumus pam tele 2 nodrošināja lieliski, bija pat iespēja ārzemēs lietot internetu, ko es aŗi izmantoju 85 kredīt limita procentu apmērā. Īsziņa par šo pienāca 1x pirms 2 nedēļām. Atbraucu atpakaļ, viss labi, domāju - nu man...
Tele2 - Krāpšana
Labdien nesaprotu tele2 sūta kad var piedalīties loterijā es jau ka 3. Gadus klients. Bet interesanti nevienu reizi neesmu vinnējis. Solījumi tā ir klientu piesaistīšana vai kā. Tad ceļojumi tad naudas balvas. Esmu vīlies tele2 neesmu dzirdējis lai kad ko vinnētu.
Tele2 - Slikts serviss
Zvanu centra darbinieki nemāk onlain pasūtījumam nomainīt kontaktpersonas numuru, maldina klientu par to kad cenšas atrisināt problēmu, darbiniece Patricija nemaz nepārzin iekšējos noteikumus uz savu galvu kaut ko muld, redzams kad šai meitenei nemaz neintresē vai tele2 būs peļņa vai klients paliks, nezinu kas jums tur zvanu centrā notiek, bet lai pildītu klientu centra funkcijas nav nemazākās sajūtas, vai nu galīgi aplam runā vai arī darbinieks neko nevar izdarīt. Cik tad sarežģīti ir...
Tele2 - Slikts internets
Nu jau vairs nav jāgaida 18.00, lai internets pārstātu darboties. Jau no paša rīta zūd zona, telefonā rādās 4g viena svītriņa un pastāvīgi lec ārā nav interneta savienojums, jebkurā vietā kur atrodos - Rīgas centrs vai kur citur un neesmu vienīgā ar šādu problēmu. Mainīsim operatoru, jo tas nav normāli un nu jau ir trakāk nekā bitē.
Tele2 - Ļoti liels nesmukums
Šodien nopirku zelta zivtņu, lai varētu netraucēti - atrodoties uz ielas, sabiedriskā transportā vai veikalā - izmantot interneta pakalpojumu! Par cik es biju nopircis "zz" par 1 eur, karti vajadzēja papildināt vēl par 2 eur - jo internets uz nedēļu maksā 3 eur - to arī izdarīju apm. Pēc 2-3 stundām! Nākamais mans solis bija nosūtīt operatoram sms, ar kuras palīdzību tiek pieslēgts "internets uz nedēļu" par 2.99 eur. Kad biju ieskaitījis zelta zivtiņas kontā naudu, biški pagaidīju, jo ja...